1# Davet

990 11 0
                                    


!UYARI! +18 cinsel içerikli kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. Anal ilişki içerir!

Üniversitenin son sınıfıydı. Esra 3. Sınıfı yurt dışı programı sayesinde fillandiyada okumuştu. Esrayı ilk iki seneden tanıyordum ama hiç iletişimimiz yoktu, arkadaş bile değildik. Esra ilk iki senede çok içine kapanık, biraz kilolu hatta çirkin diyebileceğim bi kızdı. Ama fillandiyada geçirdiği bir seneden sonra çok değişmiş. Baya kilo vermiş ve artık şişman değil thick diyebileceğimiz bir vücudu olmuş. Bacakları kalınlaşmış ve götü de tam ideal şekle girmiş. Anlicağınız şişmandan tam ideal balık etliye geçmiş, zaten birazcık uzun bi kızdı. Memelerinden bahsetmiyorum bile. Sadece vücudu değil yüzü de güzelleşmiş. O eski içine kapanık utangaç halindense eser yok. Esra hafif flörtöz, herkesi etkisi altına alabilecek biri artık( bunda devasa memelerinin de etkisi olabilir)

Dönem başladığından ve esra okula döndüğünden beri diğer erkekler gibi bende gözümü alamıyordum esradan. Kaç gündür kızı kesmekten yorulmuştum. Esrada bunu farketti anlaşılan, diğer erkeklerinde kendine baktığının farkındaydı ama benim bakmam için özellikle bekliyordu sanki. Arada bir kendine bakiyormuyum diye göz ucuyla bana bakıyodu. Beni kendini keserken yakalarsada yüzüne hafif bi gülümseme takınıyodu

Okul çıkışı dolabımın olduğu koridora gittim. Herkes gitmiş olduğu için etraf boştu ve o koridordaki tam üstümde duran ışık kapalıydı. Kitaplarımı bırakırken esra geldi. Esranın dolabı benimkinin iki sağındaydı, gözüm bu kezde esranın memelerine takıldı. Kendisine bakmamın hoşunda gittiğini bildiğim için içim biraz rahattı. Esra o gün dar, siyah, ince bir kazak, ve dar bir pantolon giyiyordu. Vücudundaki tüm güzellikleri belli edecek şekilde giyinmişti yani.

Esra yine kendine baktığımı farkedince bu sefer daha büyükçe gülümsedi ve dolabını kapatıp

"Bugünkü kombinimi beğendin mi" diye sordu.

"Evet, çok güzel olmuşsun. Açmış seni" dedim

Sonra tam gözlerimi kaçırmıştım ki esra hızlıca bi adım atıp dudaklarıma yapıştı ve beni öpmeye başladı. O sırada da beni ittirip sırtımı hemen arkadaki duvara yasladı. Tam karşılık vermeye başlayıp elimi beline koymuştum ki esra kendini itti, bileklerimden ellerimi tutup göğüs hizzama getirdi. Ve yüzü yüzüme çok yakınden kısık ve buharlı bi sesle 

"Beni çok iyi dinle emir. Bir sene boyunca fillandiyadaydım ve şu an çok iştahlıyım. Orda kimse bana gereken ilgiyi göstermedi ve şimdi seni istiyorum. Senden birşey istiyorum."

Şok olmuştum ama çokta heycanlanmıştım

"Öyle mi. Ne istiyosun benden? Sana her şeyi verebilirim"

Esra kulağıma yanaştı ve fısıldayarak:"Seninle anal yapmak istiyorum" dedi. Bu kez dahada şok olmuştum.

"Oo yaparım tabi"

Daha önce anal yapmıştım ve çok sevmiştim ama esrayla yapacağımı ve yapmayı bu kadar çok isteyeceğimi hiç düşünmezdim.

"Yapacaklarımızı söylüorum: Cumartesi akşam altıda, benim evimde. Prone bone pozisyonunda, kondomsuz şekilde götümün enn derinine boşalıcaksın. Sonra yarrağını çıkarır çıkarmaz götüme plug sokucaksın ki döl ün içimde kalsın"

Tam beni daha da şaşırtamaz derken bu kez iyice şok olmuştum. Anlamsız bi soruydu ama

"Baya anal yapmışsın anlaşılan" dedim

Gülerek:"ahh emir. Senin için neler yapabildiğimi görünce şaşırıcaksın"

"Senden sonuna kadar faydalanıcam ve seni çok iyi tatmin edicem"dedim

Artık o noktada o kadar sertleşmiştim ki donum yırtılıcaktı. Esra da bunun farkındayı anlaşılan, elini pantalonuma koyup aletimi yokladı. İstediği gibi sertleştiğimi görünce

"Hmmmh güzel" dedi. Hemen ardından üzerinde telefon numarası yazan kağıdı elime tutuşturdu

Bu kez ben hamle yapıp onu öptüm. Kısa bir öpüşün ardından yakamdan ayrılıp yavaşça uzaklaştı. O önden gitmişti, ben hala olayın etkisinde yerimdeydim. O giderken götü çok güzel sallanıyordu. Yine götüne ve kalın bacaklarına bakıyordum, iki gün sonra onlara sahip olmanın hissiyle heycandan içim içimi yiyiyordu.

Eve gidince hemen esraya mesaj attım ama saat 8 e kadar cevap vemedi. Sekiz olunca da sadece evinin konumunu göndermişti. Evimden biraz uzakta, müstakil evlerin ve villaların olduğu bi site vardı, orayı biliyordum. Esraya biraz daha mesaj atmayı denesemde hiçbirine cevap vermedi, sadece bir kere "yanında hiçbirşey getirmene gerek yok, ihtiyacımız olabilicek her şey bende var" yazdı. Bu beni daha da çok heycanlandırdı. O gün günlerden perşembeydi ve cumartesiye kadar nasıl sabredeceğimi düşünüyordum.

Ertesi gün okula gittiğimde pek sıra dışı bi olay yoktu ancak öğlenliyin yemekhaneden çıkarken esra benimle ters yöne geliyordu ve yanıma gelince hızlıca biraz yanıma yaklaşıp "beni kesmeye devam et, iştahın açılsın" dedi ve gülümseyerek yürümeye devam etti. O kalabalıkta kimse duymamıştır diye düşünüyorum. O günün geri kalanında esranın dediği gibi kendisini kesmeye devam ettim, oda bunu bildiğinden derste benim hoşuma gidecek şekilde oturuyordu. Okul çıkışı tam kapıdan çıkacakken esra yanımdan geçerek kısık bir sesle "yarın hepsi senin olucak" dedi ve önümden yürümeye devam etti. Kalçası herzamankinden daha büyüktü ve daha çok sallanıyor gibime gelmişti, bacakları ise daha kalın ve daha suluydu sanki. Beni nasıl heycanlandırıp çıldırtacağını çok iyi biliyordu. 

Beklerken sabır taşına döndüğüm bekleyiş sonunda sona erdi, cumartesi olmuştu. Esranın evine gitmeden önce güzelce duş aldım. Hazırlanıp çıktıktan sonra da arabamla esranın sitesine gittim siteye geldiğimde farkettimki esra sadece sitenin konumunu atmıştı, daire numarasını ise mesaj olarak yazmıştı, 36. Ev di. Siteye girip 36 numaraya gelene kadar evleri teker teker dolaştım, fakat 36 numaraya geldiğimde gözlerime inanamadım. Sitenin son beş numarasındaki evler sadece basıt bir müstakil ev değildi, nerdeyse MALİKANE boyutundaydı ve esra onlardan bitanesinde yaşıyordu. Esranın ailesinin zengin olduğunu biliyodum, fillandiyada okumak için katıldığı program zaten aşırı pahalıydı, ama esranın devasa bir villada yaşadığını da tahmin edemezdim.

Saat nerdeyse 6 olmuştu, gidip ön kapıyı çaldım. Yaklaşık 20 saniye sonra esra kapıyı açabildi. Üzerinde hiçte ev kıyafeti gibi olmayan bi kıyafet vardı. İnce beyaz bi kazak üstüne sihay-beyaz kareli desenli bi ceket, altına da kilotlu çorap ve deri bir etek. Esra gözümün kıyafetinde kaldığını görünce beni yakamdan tutup içeri çekti ve kapıyı kapattı

|ikinci bölümü büyük yarın yazarım. Görüşlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz. Beğendiyseniz oylamayı unutmayın|

ÖzlemWhere stories live. Discover now