Capitolul 1

39 1 0
                                    

  
Parul asta sta ca dracu ... iar.Oftez si imi las peria pe raftul din fata oglinzii din baie. Bine ca macar nu împart baia cu ceilalti. Macar o baie personala sa am si eu.

Imi prind parul intr-o coada de cal si ma pregatesc de plecare. Intru in micul meu dormitor si imi iau repede geanta de pe coltul patului meu cu lenjerie roz "iubesc rozul" apoi cobor in fuga scarile.

Ajung in bucatarie unde o gasesc pe matusa mea , Lari. Cu gura plina imi face semn sa ma asez la masa dar o refuz. 

- scuze, intarzii. Spun si iau un mar plecand repede ca sa nu mai apuce sa spuna ceva.

*Ies pe usa casei si ma urc in masina. Dau drumul la muzica la maxin si gonesc catre servici cu speranta de a nu intarzia.

Oricât de mult efort as depune, e inevitabil, orice as face tot trebuie sa trec pe lângă Sidney. Secretara asta e cea mai enervanta femeie. Ma jur.

- hey Karen , ce faci ?

- am venit la munca... ca sa muncesc... Pa pa.

Se pare ca a sesizat remarca mea, nu prea subtila, la adresa ei și înainte sa intru în birou o aud tastând ceva pe calculatorul ei.

Ma reped spre calculatorul ei cu dorinta de a afla ce butoneaza. Ajung langa ea si o vad cum inchide ferestra la care scria.

- ai ceva de ascuns ? Intreb si ea zambeste tâmp.

- nu .. adica .. m-ai speriat . se balbaie .

- de ce ? Intreb si ii fac semn sa se ridice. În timp ce încă aștept explicația ma asez pe locul ei și deschid fereastra.

- ce e asta?

- ăă.. o cerere catre Domnul Director principal.

- Pentru ce ?

- Pentru a te muta la alt sediu. Si isi schimba privirea catre usa.

- pe mine ? De ce ? Intreb si imi indrept privirea către usa urmând -o pe a ei. Șeful meu, un om gras și chelios, ne privește din usa. Ma ridic în picioare și înainte sa mai apuc sa spun ceva el ma intrerupe.

- imi pare rau. Dar trebuie sa reducem din personal. Din păcate, sau din fericire, va vom muta la alt sediu al firmei pentru ca am constatat ca serviciile prestate de dumneavoastră sunt de calitate. Așadar, va rog sa o iertați pe Sidney. Nu are nicio vina.

Privirea secretarei se schimba odata cu vorbele Directorului .

- nu este nimic , daca imi dati voie as dori sa ma duc la mine in birou . Imi cer scuze, si ies pe usa .

Intru în birou și îmi iau fata un maini. Nu vreau sa plec, am consumat atata timp se energie sa ma fac placuta de toti. Printre suspine incep sa imi strang lucrurile. Chiar dacă nu știu când o sa plec, eu mi le strag. E bine sa fii prevăzător.

A trecut o săptămână și acum sunt în fata sediului central. Observ ca toata lumea se uita ciudat la mine . Ma indrept catre biroul Directorului general , bat la usa si aud o voce calda zicand sa intru .

- am venit in legatura cu mutarea mea in acest sediu.

Tipul care statea în scaunul sau cu spatele la mine se intoarce incet permitandu - mi sa-l analizez. Par ciufulit, ten albiu, semn ca sta cam mult în birou și cam puțin afară. Ochii verzi și pătrunzători, buzele subțiri în fata cărora doua degete subtiri se joaca cu o tigara rasucind-o.

- prima data trebuie sa te prezinți, apoi sa spui scopul,  și durata vizitei. Ma mustra el formând o incruntatura aspra pe frunte.

- ia loc.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 26, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Casatorie nepermisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum