Чуя, я кохаю тебе

23 1 0
                                    

-Так що там ти мене?-З усмішкою каже чоловік, лежачи на грудях іншого, слухаючи як рівномірно бʼється серце та з грудку виходить трішки повітря в невеликій усмішці.
-О ні, Чую, ти знову за своє?-Накриваючи однією рукою свої очі, посміюючись, а іншою притискаючи рудого до себе ближче, проговорив другий.
-Не кажи, що тобі не подобається. Так що?-Хитро моргаючи та посміхаючись проговорив Накахара.
-Тобі нагадати? Чи ти сам згадаєш?-Все ще уходячи від відповіді, сказав Дазай.
-Невже кохаєш?-з награною сумлінністю сказав він.
-До смерті.

***

Вже два дорослих чоловіка повертаюся в цю невеличку казку, в пружну все ще плавають два соми, як і 7 років назад, полянка стала ще більш кольоровою та барвистою, а дерева квітнуть, так само як тієї весни. Майже нічого не змінилося, але тепер дві закохані малечі, стали коханими чоловіками. Рудий підійшов до прудку подивитися, як там його маленькі друзі.
-Давно ми до вас не навідувалися, маленькі.-Як до своїх дітей говорить він, поки другий щось позаду копошиться.-Чого ти там робиш, бовдуру, мерщій сюди!-На радості сказав руденький, повертаючись до свого коханого передом. І його дихання завмирає. Брюнет стоїть на одному коліні, простягаючи невеличку коробочку з каблучкою із золота, як в його стилі цей мінімалізм, його губи розпливлися від сумнівів та не впевненості, а руки трішки трусилися.
-Накахара Чуя. Ми разом вже 7 років і я не шкодую. Не шкодую, що в мене є можливість прокидатися із тобою в одному ліжку, не шкодую, що можу дивитися на тебе зранку, не шкодую, що можу їсти твої смачні страви і ніколи не пошкодую, що закохався в тебе. Я хочу бути з тобою зараз і назавжди. Тоді я не зміг сказати, цього, але..Чуя, я тебе кохаю. Ти вийдеш- Не встигаючи договорити пропозицію, як його хапають за кофту та тягнуть на себе. Вони цілуються емоційно, передаючи усі почуття в цей поцілунок, усе своє кохання, страсті, ненависть, сум, радість. Усе. Вони зливаються в одне ціле, вони і є одне ціле. Відриваючись один від одного Накахара плаче, а тепло рука Дазая витирає його сльози, намагаючись стримувати свої.
-Ти так багато балакаєш бовдуре, це бісить.-Вони обидва посміхаються, знаючи, що це не так.-. Так! Я згоден. І я теж так, блядскі, кохаю тебе.-І закохані до безтями цілуються знову. Вони щасливі разом та будуть такими до кінця своїх життів.

(От поки флафф, якщо потрібно буде зроблю зі склом)

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Гей, Осаму!Where stories live. Discover now