1-gece annenizin size seslendigini duydunuz tam o sirada anneniz size seslendi "sakin oraya gitme o sesi bende duydum "
2-karanlikti, neden bu kadar hizli nefes aliyorsun diye sordu.hizli nefes alan ben degildim
3-kalbime bir agri saplandi .gozlerimi actigimda bir tabutun icindeydim .etrafimdakilerin agladigini ve hocanin dualarini duyuyordum ama ne hareket edebiliyordum ne de konusabiliyordum .cok soguktu korkuyordum.
4-oglumu gece yatagina yatagina yatirirken ,"babacim yatagimin altindaki canavarlara bakar misin?" Diye sordu. oglumun espri yaptigini dusunup yataginin altina baktigimda oglumu gordum .bana fisildadi:"babacim yatagimin ustunde biri var "
5-kizim hergece beni aglayarak ve cigliklar atarak uyandiriyor.mazarliga gidip susmasini soyledim ama ise yaramadi...
6- gece uyurken birisi cama vurdu.uyandim tam camdan bakicakken ayni sesi tekrar duydum aynadan geldigini anladim...
7-karim dun gece beni hirsiz oldugunu soylemek icin uyandirdi.karim 2 yil once eve giren bir hirsiz tarafindan oldurulmustu...
8-yorgun bir gunun ardindan aksam eve geldim .isigi tam acicakken birinin eline dokundum ama evde kimse yoktu
9-sabah uyandigimda telefonumda uyurken cekilmis resmimi gordum "ben yanliz yasiyorum!!!
10-ve en korkuncu... O orumcek nereye kayboldu!:):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku hikayeleri
HorrorEn güzel hikayeleri size paylaşmaya çalışıcağım umarım beğenirsiniz sizi seviyorum iyi okumalar