1

95 4 0
                                    

„Louis, uděláme si dneska holčičí večer?" Zeptala se mě jedna ze sester. „Jasně, mám udělat popcorn a pustíme si nějaký film?" „No spíš jsme mysleli, že si dáme nějaký masky na obličej a uděláme nehty. Lottie něco nakoupila," pousmála se Fizz . Jen jsem se pousmál a řekl jim, ať všechno připraví.

„Ty máš kluka?" Zeptal jsem se šokovaně, když mi sestry vyprávěli o jejich prvních sexuálních zážitcích. „Děláš jakoby to bylo poprvé, však jsem už předtím s někým chodila. Pamatuješ si Stana," vrhla na mě zvláštní pohled Fizz. „Jo, ale nikdy mě nenapadlo, že jste spolu spali." Řekl jsem lehce vykolejeně. „A co sis myslel, že jsme se drželi za ruce? Lou, bylo mi patnáct, co sis myslel?" „No to, že tě přetáhnul na záchodcích ve škole fakt ne." Zasmál jsem se a pokroutil hlavou. „Kdo ještě v dnešní době říká na záchodcích," zasmála se Daisy. „Já třeba," pozvedl jsem obočí. „Tak jo vy dva, dost. Je čas na masky, jakou kdo chcete, mám tady nějakou na hydrataci, nějakou na vrásky a tahle má vůni melounu. Tu si beru já, pardon." Pousmála se Lottie a já zakroutil hlavou. „Lou, ty dostaneš tu na vrásky, přece jen jsi z nás nejstarší." Smála se Pheobe a i ostatní děvčata.

„Lou, takhle ne. Počkej, nandám ti to." Zhrozila se Fizzy, když jsem si podle nich dával „oči" na pusu, mě to tak přišlo správně, ale očividně nebylo. „Tak promiň, že nejsem ženská." Hraně jsem si povzdechl a začal se smát. V tom jsem uviděl úšklebek na všech jejich tvářích. „Ne, ne," protestoval jsem, „to ať vás ani nenapadne." Ale pozdě.

Ani ne po čtvrt hodně už jsme se nacházel v koupelně a sestry mi vysvětlovali jak se holý nohy. „Ne musíš po směru chloupků." „V protisměru, jinak mu tam zůstanou takový malý tečky a to není hezký." „Tak ať to nejdřív vezme po směru, a pak když tam bude mít ty tečky tak v protisměru." Ukončila Phoebe hádku mezi Lottie a Felicity. „No tak do toho Lou," povzbuzovala mě Daisy. V naší malé koupelně bylo narváno, já seděl na vaně a sprchou si namáčel nohy, zatím co holky stály za mnou a „odborně" dohlížely na mou práci. Opatrně jsem vzal žiletku do ruky a postupoval, jak mě naváděly, nakonec jsem si oholil i obličej vlastní žiletkou a znovu sešel do obýváku. Holky si kolem mě posedaly a vyndaly malovátka. „Páni Lou, ty máš dlouhé řasy, co já bych za tohle dala." Stěžovala si Lott. „Kluci mají vždycky delší řasy," řekla Daisy. „Není to fér," doplnila ji Pheobe, neustále si doplňují věty, připomínají mi Freda a George z Harry Potttera, asi je to nějaká věc dvojčat. Další hodinu jsem neslyšel nic jiného než „Zavři oči, teď je otevři." „Netvař se tak." „Pro krásu musíš něco vydržet."

„Už se můžu podívat do zrcadla?" „Ne, ještě vydrž. Holky jděte se podívat po nějakých šatech. Já jdu hledat paruku do garáže." Zavelela Fizz a já se strachoval, co vše ještě budu muset podstoupit. Oči mě pálily a při každém mrknutí jsem cítil, jak se mi řasy přilepují na víčko. Ale co bych pro své sestry neudělal. Dovedly mě do mamky ložnice a začaly přehrabávat její skříň. „Tady nic není, pojďme ke mně. Mám tam ty letní šaty, ještě jsem je neměla na sobě." Zavelela Charlotte a proto jsme se všichni vydaly tam, znovu jsem si sedl na postel a čekal, až najde ty pravé.

„Mám tu paruku, ale ještě jí musím rozčesat, snad v ní nic nežije." Ukázala svou hlavu ve dveřích Fizz a hned zmizela, nejspíš v koupelně. „No tak si je jdi vyzkoušet Lou." „Počkáme ještě na tu paruku, chci vidět finální look." Zasmála se Daisy a zatleskala. „Fizz? Už to máš?" Zakřičela Pheobe a šla za Felicite. Poté začalo to pravé mučení, holky se snažili mi nasadit hnědou paruku, ale bohužel mé vlasy prostestovaly, a tak holky napadlo mi je připevnit sponkami, což dost bolelo, ale opět, co bych pro ně neudělal. „Teď se sleč Lou." „Co? Proč?" „Přece si nebudeš brát šaty na oblečení." Smála se Lottie. „Dobře no." Svolil jsem a začal svlékat své tričko. Pak šli dolů i kalhoty a zůstal jsem jen v boxerkách. „Teď si vem tohle a tohle." Vyvalil jsem oči a koukal na béžovou push-up podprsenku a k tomu ladící krajková tanga. „Neboj, ještě jsem je neměla na sobě a podprsenka je vypraná." „Spíš nevím, jak to patří." Neustále jsem otáčel spodní prádlo a snažil se zjistit předek. „Takhle Lou." Poradila mi Fizz, zatím co mi Daisy zapínala podprsenku. „Myslím, že jsme obvod trefili perfektně." Zasmála se Pheobe. Před holkami jsem si sundal své boxerky, přeci jen jsou to mé sestry, takže nebylo nic, co by ještě neviděly. Pomalu jsem si navlékl tanga a Fizz s Daisy mi pomohli nandat světle růžové šaty s malými květy. Byli mi lehce pod kolena, ale byly velmi příjemné.

„No páni, ani bych nepoznala, že jsi kluk," řekla s obdivem Fizz. „Vypadáš úplně jako holka." „Sexy holka." Doplnila Daisy Pheobe. „Půjdeme do baru." Zavelela Charlot a začala se oblíkat. „Zkusíme kolik kluků skočí na to, že Lou je holka, podle mě jich bude tak milión." Zasmála se a holky se začaly taky připravovat. „To snad nemyslíte vážně, přece takhle nemůžu mezi lidi. „A viděl ses vůbec?" Zeptala se Pheobe. „Ne," odpověděl jsem stroze a šel na chodbu před podlouhlé zrcadlo. A no prostě páni. Holky se opravdu přemohly. Jemné šaty zdůraznily mé ženské křivky, které jsem na sobě vždy nenáviděl a líčení mi nádherně zvýraznilo oči. Přišlo mi jakoby zářily sytější modrou než kdy jindy. Musel jsem se prohlédnout víckrát, ale musel jsem uznat, že jako žena jsem byl nádherný. Podprsenka mě lehce škrábala a tanga se mi zařezávaly mezi půlky, ale dalo se to vydržet. Možná bych mohl příště Lottie požádat, aby mi dala normální kalhotky. Nad touto myšlenkou jsem se zastyděl, žádné příště nebude.

„Taky mám rád modrou." „Rád? Ty nejsi holka." „Sorrykámo, ale fakt ne." A v tu chvíli se vysoký blonďák otočil a odešel,tenhle večer už pátý. Sedl jsem si zpátky k holkám a podal jim panáky,které nám zatím stihnul koupit. Páni holky to mají opravdu jednodušší.Za dnešní večer jsem nezaplatil ani za jeden drink a to už jsem pil šestý a dotoho ještě panáky. „Tak co Lou?" „No nebudu lhát, začíná se mi jako holcelíbit." Zasmál jsem se lehce přiopile a začal kývat hlavou do rytmu hudby, cohrála v klubu. Neschvaloval jsem kam nás Lottie zavedla a ani to, žedvojčatům bylo jen šestnáct, ale já dělal v jejich věku i horší věci.„Pojďte tancovat." Zakřičela Fizz a tahala mě a Daisy na parket. Stouply jsmesi do kolečka a začali dohromady tančit, strašně jsem se nasmál, hlavně kdyžLottie s Pheobe ukazovaly svůdný tanec a nakonec se Pheobe doslova třelazadkem o Charlottino břicho. Vypadaly strašně směšně, až jsem viděl, že Fizzzačala od smíchu i slzet. Daisy popadla mé boky a ukazovala mi, jak s nimisprávně točit a vlnit se do rytmu. Byl to jeden z nejkrásnějších večerů,jaký jsem s děvčaty měl a nikdy bych za nic neměnil. Ani tu ranníkocovinu, kdy jsme všichni seděli u stolu a snažili se do sebe dostat nějakýkofein pomocí energetických nápojů a kávy.

School swapKde žijí příběhy. Začni objevovat