᪥3᪥

6 1 0
                                    

მანქანაში ცოტა დავწყნარდით მაგრამ ცოტა კიდევ გვეშინოდა.
თეჰიონი: დარწმუნებული ხართ რომ კარგად ხართ?
ჰაიუნი: კი კარგად ვართ, უბრალოდ არც თქვენ გელოდით და არც იმ იდიოტებს.
ჯონქუქი: ჩვენ მაგ კლუბში ხშირად დავდივართ, განსატვირთათ და დასასვენებლად.
თეჰიონი: მართალია, ვიაიპი ოთახიდან რომ დაგინახეთ გიცანით და ამიტომ ჩამოვედით
ეუნჯი: ძალიან დიდი მადლობა, თქვენ რომ არა არ ვიცი რა დაგვემართებოდა.
თეჰიონი: არა რისი მადლობა, ნებისმიერი ასე მოიქცეოდა.
ეუნჯი: ჰაიუნ გახსოვს ადრე ვიღაც მსგავსი ნაბიჭვარი რომ ვცემეთ?
სიცილი დავიწყე, ძალიან სასაცილო იყო. ბიძაჩვენი ცნობილი მოჭიდავე იყო ამიტომ ჩვენც არ ვაკლებდით ილეთებს.
თეჰიონი: თქვენ? სიცილი დაიწყო.
ჰაიუნი: კი ჩვენ.
ჯონქუქი: ეგ როგორ.
ეუნჯი: რეალურად ის იდოტი მთვრალი იყო და არ გაგვიჭირდა თან ბიძაჩვენი ცნობილი მოჭიდავე იყო ასე რომ უცოდინრები არ ვართ, უბრალოდ ცოტა დავიბენით.
ყველა იცინოდა. კიდევ კარგი ეუნჯის გაახსენდა ცოტა სიტუაცია განმუხტა.

დაახლოებით 10 წუთის სიარულის შემდეგ მანქანა გაჩერდა და დავინახე უზარმაზარი სახლი. ღმერთო რა მდიდრები არიან.

თეჰიონი: წამოდით წყალი მაინც დალიეთ შემდეგ კი სახლში გაგიშვებთ და თან შესაფერის ტანსაცმელსაც მოგცემთ.
ეუნჯი: ძალიან დიდი მადლობა მაგრამ შეწუხება საჭირო არაა ისედაც ძალიან დაგვეხმაეთ.
ჯონგუკი: არა რა შეწუხებაა თან ჩვენი ოჯახები მეგობრობენ ასე რომ უცხოები არ ვართ.
თეჰიონი: მართალია, მოახლე საძინებლამდე მიგიყვანთ და ტანსაცმელიც იქ დაგხვდებათ.
ჰაიუნი: მაგრამ როდის მოასწარით ამდენი რამ?
თეჰიონი: ჩვენ რასაც მოვინდომებთ ყველაფერს შევძლებთ ლამაზო. თვალი ჩამიკრა. რაო ლამაზოვო? არ დავმალავ ცოტა გავწითლდო მაგრამ არ შევიმჩნიე.

როდესაც მოახლემ ოთახამდე აგვიყვანა ოთახში საწოლზე ლამაზად დალაგებული ტანსაცმელი დავინახეთ.
ეუნჯი: როგორ მოასწრეს მაინც ვერ ვხვდები.
ჰაიუნო: არ ვიცი ეს ძმები ცოტა უცნაურები არიან ამიტომ გამოვიცვალოთ მადლობა მოვუხადოთ და წავიდეთ.
ეუნჯი: კარგი.

Forced To Love || KTH,JJK X KHY,KEJWhere stories live. Discover now