1

183 9 2
                                    


Not1: BoraLo çok soğuk kanlı ve acımasız birisi. Sebebini bilmiyorum ama belkide gülümseyince bir canavara benzediği içindir? :)

Not2: Konsey yeni konsey ve eski konsey olmak üzere ikiye ayrılır.

Eski konsey :

Okazor
Miskel
El-Harkos
Raxxan
Kojaros

Yeni konsey:

Codman
Chris1545
Markus
Birianna
BallMan

















-BORALOOOO!!

Nefretle göğsüne gelen onlarca bıçak darbesinden sonra tek duyduğu kelime oydu.


















5 yıl sonra BoraLo'nun gözünden

Öldüğümü hatırlıyorum. Sanırım tekrardan hayata geldim..Etrafa göz gezdirince Kusursuz'un yaptığı heykeller yoktu? Acaba farklı bir yerde mi doğdum diye etrafa göz gezdirdim. Hatta sunucudan çıkıp kontrol bile ettim. Codman sunucusundaydım buna eminim. Heryerde oyuncuların yaptığı binalar vardı. Acemiler :). (codman sunucusu oyuncuların oynadığı bölge ve efsanelerin oynadığı bölge olarak 2'ye ayrılır) Tren raylarından kanlı ormana geçtim. Artık isminin hakkını vermiyor sanırım. Gökyüzü masmavi idi ve her yerde çiçek, böcek, çocuklar koşturuyordu. Barış, huzur vardı adeta..

BoraLo: Hey! Çocuklar bakabilir misiniz?

Ayla: Oh efendim?

'bir çocuk öne atılip'

Jack: Ne istiyorsun? 'sert bir ses tonu'

BoraLo: hangi yıldayız?

Ayla: Sen babamın anlattığı o canavara benziyorsun! 'korkuyla'

BoraLo: Ne?

Jack: sen o adamı bilmiyor musun? Anlatayım.

Bir gün..

Bir adam Codman sunucusuna girdi.. İlk geldiğinde pek umursanmadı. Sadece sıradan bir oyuncuydu. Araştırmayı ve efsaneleri seven bir oyuncu.. Ünvanını saf, temiz ruhlu olarak tanıttı. HERKESE. Sunucu sahibi Codman, ondan herzaman nefret etti. En kısa zamanda onu öldürmek istedi. Fakat başaramadı, hiç kimse başaramadı....

O olduğundan beri sunucu asla iyiye gitmedi, bir sürü kahraman efsaneler öldü.. Herzaman çıkarları için düşündü, savaştı... O, kendini her zaman kahraman olarak gördü. Onu her efsane yok etmek istedi. Fakat bunun sonu ölüm oldu


BoraLo: öhm.. Peki onu seven efsaneler varmı?

Ayla: Evet. Samantha Portemierre, İce Man ve Bobby1545. Zaten üçüde geçen yıl idam kararı aldı.

Jack: ah Ayla! Neden onların idam kararı sırasında kaçtıklarını anlatmıyorsun?

BoraLo:Peki şuan neredeler?

Ayla: Bilinmiyor.

BoraLo: Ben bu sunucuya yeni geldim. Beni gezdirebilme imkanı-

Jack: Saatliği 5 dola-

Ayla: Ah Jack! Aynı babam gibisin! İyilik para karşılığında yapılmamalı.

Ayla: Tabikide sana şehiri gezdirebiliriz.

BoraLo: Evrenler?

Alya: Evren? Hiç öyle birşey duymadım. Sana sadece şehiri gezdirebiliriz.

BoraLo: tabi ki. Bunu yapmadan önce anne ve babalarınızdan izin alsak iyi olur -_-

Jack: biz kardeşiz?

Alya: evet seni evimiz-

Jack, Alya'yı çalılıklara iter.

Jack: Sence ona güvenecek miyiz? BoraLo denen adamın anlatımlarıyla uyuşuyor.

Alya: Hey! O çok iyi kalpli birisine benziyor.

Jack: Sorunda bu zaten! Anlatıma göre iyi yaklaşıp arkamızdan bıçaklıyormuş! Kaç efsaneyi öldürdüğünü duymadın mı? Bizi parmağında oynatır.

Alya: Babamız da onu parmağında oynatır.

Jack: Ah Alya beni hiç anlamıyorsun?

BoraLo: çocuklar?

Korkuyla ikiside BoraLo'ya döner..

BoraLo: Ne zaman annenizin veya babanızın yanına gidiyoruz?

Jack: hadi gidelim..









Yol boyu Jack, BoraLo'ya bakıp durdu ve belli etmemeye çalışsada BoraLo'ya tehditler savurdu. BoraLo karşılık vermedi.




















2 saat sonra, çocukların evinde.

BoraLo: eviniz güzelmiş çocuklar.

Alya: Saol :).

Jack: Şu izni alıp gidin artık.

Alya: Sen gelmiyor musun Jack?

Jack: Bu adamla yan yana durmak istemiyorum!

Alya: JACK?

Jack: Tamam özür dilerim.

'Alya kapıya tıklatır'




Gel




Üçüde eve girir.

                çocuklar size yemek yaptım gelin!







Alya: tamam anne!

Çocuklar mutfağa doğru koşar. BoraLo ise ağır adımlarla mutfağa doğru ilerler. Bu ev ona çok tanıdık gelmektedir....

Mutfağa varır ve kapıyı kendisinin gözükmeyeceği şekilde aralar. Sonra ise kapıyı açıp girer.

Codman: B-Bo-o-ralo?!

BoraLo: TEKRARDAN MERHABA CODMAN
AHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHHAHAAUHAHAAHAAHA















Kelime sayısı: 531

5 YIL SONRA CM SUNUCUSU! (Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin