Codman: B-Bo-o-ralo?!
BoraLo: TEKRARDAN MERHABA CODMAN
AHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAHHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHHAHAAUHAHAAHAAHA
------------------------------------------Alya: baba korkuyorum!
Jack: bendeğ 'ağlıyor'
BoraLo: Oooo~ Codman senin Lady ile işleri bu kadar ilerletebileceğini düşünmezdim..
BoraLo da bir değişiklik vardı her saniye ten rengi soluklaşıyordu ve açılıyordu...
Codman: Git evimizden!
BoraLo: Ama bana şehiri gezdireceklerdi çocuklar! Dimi Alya? 'Alya'ya yaklaşır ve elini kaldırır'
Lady: K-kızımdan uzak dur!
BoraLo:...
BoraLo'nun gözünden
Lady'nin bağırmasıyla gözümden bir yaş geldi... Napıyordum ben böyle!? Küçük bir çocuğa mı vvuracaktım Ben o kadar cani miyim? Ben acımasız mıyım? Ben dedikleri gibi canavar mıyım?
Elimi hemen indirip boşluğa bakıyordum. Sanki bir ruh bedenimi ele geçiriyordu. Dıştan belli olmasada içimde ölesiye bir savaş veriyordum..
BoraLo'nun ten rengi eski haline dönmeye başlamıştı. Lady hemen Alya'yı kucağına alıp mutfağın köşesine oturdu. Alya çok korkmuş gözüküyordu. Codman ise Jack'i almıştı. Yıllar önce anlaşmışlardı.
Geçmiş
Lady: manzara ne kadarda güzel, değil mi codman?
Codman: evet gerçekten harika. Ay ışığı tüm denizi aydınlatıyor.
Lady: Bundan sonra hep bu manzarayı izleyelim. Sadece ikimiz.
Codman: Lady, eğer çocuğumuz olursa erkek olan ile sen, kız olan ile ise ben ilgileneyim. Hep kendimiz gibi giydirelim. Olur mu?
Lady: 'yanakları kızarır' Olur codman..
Codman: Bu sunucu çok büyüyecek! Elimizden geleni yapacağız
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
...........
...........
............
.......Şimdiki zaman
Codman: Sakin ol Jack..
BoraLo hala dışarıdan duvara bomboş bakıyormuş gibi duruyordu. Gözlerinin altı simsiyah, saçları dağınık ve teni bembeyaz..
Lady: Buraya neden geldin BoraLo!?
BoraLo: Sadece şehrin nasıl bir yer olduğunu görmek için ve Bobby'nin nerde olduğunu öğrenmek için gelmiştim.
Lady: Sana Bobby'nin nerede olduğunu söyleyeceğiz yeterki evimizden git ve çocuklarımıza daha fazla travma olma.
BoraLo: Nerede peki?
Codman: ################ (kordinat) yerindeki bir kasabada yaşıyorlar.
Codman bunu dedikten sonra hemen evden çıkıp o kordinata doğru koşmaya başladım. Ölümüne koşuyordum. Hiçbirşey umurumda değildi. Sadece Bobby'i istoyordum sadece o beni anlayabilir!
Kelime sayısı: 294
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 YIL SONRA CM SUNUCUSU! (Bırakıldı)
Fiksi PenggemarTebrikler, Codman sunucusundaki banınız iptal edildi. Tekrardan ortalığı toz duman edebileceksiniz!