Aku berlutut di hadapan abang Farid, muka aku hadapkan tepat ke zip seluar jeansnya. Segera aku buka zip seluar abang Farid dan mengeluarkan koneknya yang sudah lama menegang. Konek abang Farid memang panjang dan padu seperti yang aku sangkakan.Tanpa peduli apa-apa lagi, aku segera membuka mulut luas-luas dan memasukkan konek abang Farid ke dalam. Abang Farid menjerit kesedapan apabila lidah aku menjilat-jilat di sekeliling leher butohnya. Aku memulakan gerakan kepala aku agar mulut aku dapat menghisap keseluruhan konek abang Farid.
“Owhhhhh....owhhh..owhhh ..owhhh..owhhh..owhhh.. ...owhhh..owhhh........sedaaaaap...”desah abang Farid. Nampaknya dia sedang menikmati koneknya dihisap oleh mulut aku.
Semakin lama, semakin kencang aku menghisap, semakin itulah abang Farid akan mengeluh kesedapan. Aku suka memandang muka abang Farid yang sedang dalam kesedapan itu. Apatah lagi dengan peluh yang semakin mencucuri badannya.
“Owhhh....owhhh...ahhh...ahhh...ahhh...ahhh...aooohhh..aaaoohhh....”
Aku dapat rasakan yang abang Farid akan memancutkan air maninya tidak lama lagi. Koneknya aku dapat rasakan sedang berdenyut-denyut di dalam mulut aku. Aku mempercepatkan kelajuan kuluman aku. Abang Farid pula kelihatan tidak keruan lagi ketika itu, tangannya memegang kepala aku dengan lebih kuat lagi.
“Aaaahhh...aaaahhhh...aaaooohhh....aahh..aahh...aaaaaaaAAAAAAAHHHHHHHHHH....”keluh abang Farid sejurus air maninya mencanak keluar memenuhi mulut aku. Segala-galanya aku terus telan, aku mahu rasa air likat abang Farid yang menjadi idaman aku sebelum ini.
“Owhhh...sedapnye Is....aaaahhhh”, desah abang Farid sekali lagi setelah aku habis menjilat semua air maninya yang keluar.
Abang Farid duduk berlutut menghadap aku ketika itu, mukanya agak keletihan. Namun dia masih lagi mahu meneruskan permainan itu. Koneknya juga masih utuh dan tegang walaupun sudah memuntahkan air likatnya.
Aku pula sedang mangusap-usap sendiri konek aku yang dari tadi sudah bergelora untuk memancutkan air mani pula. Kelihatan air mazi aku sudah membasahi butoh, kala itu juga abang Farid meramas-ramas lembut konek aku.
“Emmm...ooowhhh...owhhh....”keluh aku apabila tangan abang Farid mula melancapkan konek aku.
Mulanya perlahan sahaja lancapannya, kemudian iramanya semakin laju. Buntut aku terangkat-angkat sedikit akibat kesedapan bila tangan abang Farid bergesel kuat dengan leher butoh aku. Terasa panas sahaja kaki aku dibuatnya, memang nikmat apabila dilancapkan oleh abang Farid.
“Ahhh....ahhh....ahhh....ahhh....ahhhhh.....aaaaaAAHHHH....”aku menjerit dengan begitu kuat apabila air mani aku terpancut keluar. Berdas-das pancutan air likat aku yang mana telah membasahi seluar dan juga konek abang Farid.
Aku meletakkan kepala aku di atas bahu abang Farid sambil memeluknya, terasa kepenatan setelah berhempas-pulas dengan lancapan abang Farid.
“Is.....jom....abang nak main dengan Is...”ujar abang Farid yang terus menanggalkan seluarnya. Aku juga berbuat yang demikian memandangkan acara yang paling aku tunggu-tunggu telah pun tiba.
Terlentang di atas lantai pondok itu, aku mengangkangkan kaki aku selebar-lebar yang boleh untuk menyenangkan abang Farid menusukkan koneknya ke dalam lubang aku.
Air mani yang aku pancutkan tadi pula digunakan oleh abang Farid untuk dijadikan pelincir untk henjutannya nanti. Setelah dia puas hati, aku dapat rasakan butohnya sedang mengesel-gesel bibir lubang aku.
“Aaaaahhh......”desah aku apabila butoh abang Farid telah pun menerjah masuk ke lubang aku. Aku cuba mengemut untuk membuatkan abang Farid lebih terangsang.