A kezdet (Beatrix)

3 1 1
                                    

Hát igen... Az élet nem mindig kedvez nekünk de el kell fogadni ,vagyis nekem elég nehezen sikerül de próbálkozok,egy idő után már úgyis csak egy hajszál lesz amit simán le söprök a vállamról. De most a halál gondolata kerget . De mint tudjuk ez nem megoldás több esetben . De szerintem most már lehet hogy abba kéne hagynom az ágyon ülve rámeredni az iskola táskámra dolgot . Valahogy sokkal nehezebb fel kapnom a hátamra mint gondoltam ,így a nyári vizsgákat be potolva semmi kedvem be sétálni az iskolába de sajnos muszáj lesz .
Fel veszem a földről a táskám nagy nehezen ,fel kapom a lakás kulcsot,telefonom és a maradék pénzem és ki sétálok az ajtón . Be érve a suliba semmi nagy meglepetés nem fogad azon kívül hogy ki van rakva egy plakát ,Welcome back' felirattal ami eddig sosem volt . Meg keresem gyors a szekrényem és még be sem pakolok de már valaki nekem ugrott . Ki lenne más mint a suli legnépszerübb meleg sráca aki egyben az én egyik legjobb barátom is Luke .
- Nahh kit látnak szemeim ,ezer éve a nevedet sem halottam !
- Azért ez túlzás,a hírek tele voltak velem ' a polgármester helyettesének a lánya balesetet szenvedett',blablabla!-vágom rá
-Okéé,de akkor is hol a fenébe voltál tudod mennyi buliról maradtál le ,ha tudnád . -áradozva mondja és közbe neki dől a mellettem lévő szekrényeknek .
- Jól tudod hogy nem érdekelnek a bulik .
-Hát érdekelhetne mert rengeteg helyet tudok ám .- motyogta, mintha el tudna egyszer egyáltalán vinni egy buliba. Egyszer voltam de akkor pont nem tudott jönni így azóta el akar rángatni de tudja hogy úgyse megyek bele.
- Majd,talán,egyszer soha napján.-vágom rá mert tuti hogy nem megyek el egy buliba sem, főleg nem vele ,rá 10 percre már egy srác nadrágjában lenne szóval semmi értelme nem lenne. - Amúgy hol van Taylor ?-kérdezem
-Valahol itt volt még az előbb.-néz körbe és el emelkedik a szekrényektől .
- Majd órán úgy is látom ha nem a szertárban smacizik valakivel .-mondom és közben ki veszek egy füzetet és a tolltartómat és be csukom a szekrényt .
Közbe becsöngettek.
-Nahh majd ha meg lesz Taylor szólok de megyek mert jobb ha be érek mindenki előtt akkor legalább el bújhatok az utolsó padban-mondom fintorodott arccal .
-Jogos-vágja rá.
Miközben hagyom el Luke-ot integetek neki egyet mert a köszönés le maradt a mondatomból.
Sétálok egyenesen a folyosón azokat ki kerülve akik egyszerűen nem tudnak egyenesen sétálni amikor kb. 10 méterre tőlem a torna csarnok ajtajából ki nem özönlenek a kosaras srácok . Ez teljesen apumra emlékeztet de élről majd később. Amikor jönnek felém az egyik valószínűleg szándékosan nekem jött. Azok az indulatok amiket már régóta tartogattam magában, amiknek valószínűleg nem most kellett volna ki jönnie belőlem sajnos ki tört belőlem.
- Elnézést!-mondom elég agresszívan és felkérdezve.
- Mi van ? -mondja nevete a srác aki belém jött. Inkább tűnt kisfiúnak aki nem ismeri az illedelmes kommunikációt.
-Minek kellett belém jönnöd?!-már kicsit fel húztam magam és igen mondtam hogy semmi értelme ennek így csak egy ribancnak tűnök de ki kellett jönnie de tényleg nem a legjobb döntés volt most .
- Baszki, bocsi nem direkt volt. Mért fájt,tegyek rá sebtapaszt? -mondja nevetve de engem egyre jobban fel húzott.
Fintorogtam rajta egyet,meg fordulok és inkább el sétáltam mielőtt felpofoznám de el sétálva ki mondtam egy mondatok amit nem biztos hogy ki kellett volna mondanom. - Fasz fej !- nah igen szerintem most már értitek.
Már ők is sétáltak volna tovább mikor meg halotta az a bizonyos mondtátok.
-Mit a francot mondtál?!-fordul meg és egyenes rám néz. Én meg torpatok és megpróbálom az összes bátorságomat össze szednem mert lehet hogy kelleni fog .
- Ohh sajnálom hogy hallanod kellett .-fordulok meg a magabiztoságot mutatva de ami legbelül egyáltalán nem igaz .
- Hogy tess....-Itt egy srác elénk ugrok és el szakítja közünk a lévő feszültség cérnát. Amint fel nézek rá, az érzés ami régóta el hagyott valahogy újra elő tör...

Hát remélem tetszett az első rész, és előre is szólok és majd mindig ki írom hogy LMBTQ szereplő van benne tehát ha nem szereted ezeket a fajta könyveket akkor ne olvasd tovább. 16+

Mi lett volna ha...Where stories live. Discover now