6:15 IN DE OCHTEND (EVA)
moeder:' goedemorgen lekker vroeg vandaag. heb je er een beetje zin in?' Eva:' ja tuurlijk. mam weet u trouwens wat het weer word?' moeder:' ja ik heb net gekeken het word 23 graden dus korte broek kan wel!' Eva:' yess lekker weer. waar is mijn tas. in de gang?' moeder:' ja ik heb je brood en snoep er al in gedaan.' Eva:' bedankt mam doeg tot vanavond!!' 'doeg schat'
IN DE BUS
Anouk:' jammer dat we niet bij jelleke in de bus zitten.' Eva:' ja ik vind het ook jammer maar gelukkig zitten wij wel bij elkaar. lust je een zure mat?' Anouk:'ja lekker'IN DE EFTELING
Eva:' heb jij jelleke al gezien?' Anouk:' nee.... hee kijk daar is ze! kom we lopen naar haar toe.' Jelleke:' hee daar zijn jullie het was een lange reis. kom we gaan naar binnen. Eva:' ja kom!'Anouk:' het is hier echt leuk en best mooi.' Jelleke:' ben je hiet nog nooi geweest?' Anoul:' jawel maarntoen was ik 1,5 jaar oud dus daar weet ik niet echt meer wat van hahahahaha.' Jelleke en Eva:'hahahahaha.'
Eva:' zullen we in de piton?' Jelleke:' jaa dat is goed ga jij ook mee Anouk?' Anouk:' ja tuurlijk!!'(de meiden hadden echt nog een leuke en gezellige middag in de efteling)
WEER IN DE BUS
Eva:' zal ik mijn moeder bellen om te vragen of we mogen logeren?' Jelleke:' dat is vet leuk ik mag zeker ik ben tocht bij mijn oma dus ik bel en het mag.' 'ik moet het nog wel even vragen.' Eva:' oke, maar ik ga nu wel ff bellen!'
Eva:' HET MAAAG !!!
Jelleke:' ik ook.'
Anouk:' ik ook!!!'WEER THUIS BIJ EVA
moeder:' wat leuk dat jullie er zij willen jullie nog wat eten?' Eva:'nee hoor we hebben genoeg gehad in de efteling hahahah' Anouk en Jelleke:' hahahaha genoeg!!'
Eva:' kom we gaan naar boven.' Anouk:' ja maar ik pak nog even mijn tas.'
Jelleke:' wat vonden jullie van vandaag?' Anouk:' ik vond het echt mega leuk en gezellig... met jullie natuurlijk!' Eva:' de laatste keer dat ik er was waren er weer andere dingen dus voor mij was het ook weer een beetje nieuw maar wel echt supperrr leuk. En jij jell??' Jelleke:' ik vond het het echt mega mega fun!'
Eva:' ik ben eigelijk best wel moe jullie niet.' Anouk:' ik eigelijk ook.' Eva:' jelleke jij?....... jell JELL.' Anouk:' volgens mij slaapt die al, hahahahahaha!!' 'kom wij gaan ook slapen.'