Ти прокинулась у 6:00 бо тобі треба було іти до школи..
- Хенджин ти там де??
Х- я на кухнііі!!
- вже біжу)
Ти прибігла до Хенджина і моментально обійняла його х заду і нехотіла відпускати
Х- давай відпускай тобі ще до школи йти)
- ну добре))
Ти поїла і побігла в Школу коли ти прийшла на тебе всі дівчата дивились косо і пізніше підійшла Джиссу "це крута дівчина школи"
Д- ви тільки гляньте) наша зашмиганка з айдолом зустрічаються)
- ти....про що?
Д- ну роби з себе дуру! Я бачила як ти сидиш у кафе с Хван Хенджином! Це айдол,ти до не знаєш з ким зустрічається??
- а тобі що завідно що я зустрічаюсь з айдолом а ті ні? Чи не так, чи ти хочеш мене зараз принизити,але яким чином? Ти зараз сама себе принижуєш тим що завідуєш мені)
Д- в нашої зашмизанки Голос прорвався!
Тобі дзвонив Хенджин 20 родів але потім поїхав до тебе до школи.
Х- що тут відбувається?!
Д- вона мене б'є!
- хахахах ти що несеш
Х- підтверджую, і доречі ще хто тут зашмиганка,мені т/і голосові скидала як ти їй погрожуєш)
Д- це все неправда!
Л- знаеш Джиссу я думала ти меня подруга...ати здатна на таке звірство
Х- слухай Лола ти теж не свята. Ти думаєш що якщо ти вчилася в молодшій школі коли я був у старшій то ти була ліпше! Хахахаха насмішила.
Х- вставай ми їдемо додому)
- добре)
Ви приїхали додому й почали дивитись фільм Фреді))
- АААА!
Х- СУКА ЧОГО ТИ ТАК ЛЯКАЄШ
ФУХ БЛЯ
- ТА ТУТ СТРАШНО!
Х- Я РОЗУМІЮ НО МЕНІ ТЕЖ МОЖЕ СТРАШНО
- добре я поводу
Коли ти пішла по воду відключили світло...ти світила ліхтариком і побачило що Хенджин наляканий сидить на дивані ледве не трясеться...
- Джині ти чого...все буде добре...
Та обійняла його бо знала що в нього може бути панічна атака бо він боїться темряви..ти відчула як він притиснув тебе сильніше до себе..ти гладила його по голові щоб заспокоїти його.. потім накрила його ковдрою і ви заснулиПроду??
Вибачте що так на довго відстала і в цілому пропала..просто я була зайнята...та хворіла довго і немогла писати фф(((
Приємного перегляду також хочу вам сказати що я випустила фф Прости меня..
Так він по російські але що поробиш!так написала! Він може бути схожий на "я обіцяв йому зірки" але я нехочу нікого цим образити!!
Буду рада якщо вам сподобається)