ℰ𝓍𝓉𝓇𝒶 (1)

737 42 2
                                    

Dᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴘᴏʀ ʟs ᴅᴇʀʀɪʙᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ʟᴀ ʙᴀʀʀᴇʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs ꜰᴇsᴛᴇᴊᴀᴍᴏs ʙᴀɪʟᴀɴᴅᴏ, ᴄᴇɴᴀɴᴅᴏ, ᴇᴛᴄ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Dᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴘᴏʀ ʟs ᴅᴇʀʀɪʙᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ʟᴀ ʙᴀʀʀᴇʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs ꜰᴇsᴛᴇᴊᴀᴍᴏs ʙᴀɪʟᴀɴᴅᴏ, ᴄᴇɴᴀɴᴅᴏ, ᴇᴛᴄ. Lᴏs sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇs ᴅɪ́ᴀs ᴇsᴛᴜᴠɪᴍᴏs ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏʟᴇs ᴛᴏᴅᴏ Aᴜʀᴀᴅᴏɴ ᴀ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ɪsʟᴀ, ᴀsɪɢɴᴀɴᴅᴏ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴᴇs ʏ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs ꜰᴜɪᴍᴏs ᴀ ᴅᴀʀ ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴘᴀsᴇᴏs ᴀ ʟᴀ ɪsʟᴀ, ᴇɴ ɴɪɴɢᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴇsᴏs ᴘᴀsᴇᴏs Cᴀʀʟᴏs ʏ ʏᴏ ꜰᴜɪᴍᴏs ᴀ ᴠᴇʀ ᴀ sᴜ ᴍᴀᴍᴀ́ ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ʏᴏ sᴇ ʟᴏ ᴘʀᴏᴘᴜsᴇ, ᴘᴇʀᴏ ᴇ́ʟ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ᴜɴᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ᴀʟɢᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ɴᴏ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ.

𝑼𝒏𝒂 𝒔𝒆𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒖𝒆́𝒔...

Yᴀ ʜᴀ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ᴜɴᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇʀʀɪʙᴀᴍᴏs ʟᴀ ʙᴀʀʀᴇʀᴀ, ᴛᴏᴅᴏ ʜᴀ ɪᴅᴏ ɴᴜʏ ʙɪᴇɴ ʏ ɴᴏʀᴍᴀʟ, ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ɪsʟᴀ ʏᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀᴏɴ sᴜs ᴄʟᴀsᴇs, ᴀ ᴇxᴄᴇᴘᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴇsᴀs ᴄᴏsᴀs ʙᴜᴇɴᴀs ʜᴇ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ ᴇ ɪɴsᴇɢᴜʀᴀ ᴇsᴛᴏs ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏs ᴅɪ́ᴀs. Cᴀʀʟᴏs ʜᴀ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅɪsᴛᴀɴᴛᴇ, ɴᴏ ᴍᴇ ʀᴇꜰɪᴇʀᴏ ᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀ ᴅᴇᴊᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏsᴏ ᴏ ᴅᴇᴛᴀʟʟɪsᴛᴀ, ᴀʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ, ᴄᴀᴅᴀ ᴅᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴍᴇ ᴅᴀ ᴜɴ ʀᴀᴍᴏ ᴅᴇ ꜰʟᴏʀᴇs ᴇ́ʟ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴇs ᴘᴀʀᴀ sᴇɢᴜɪʀᴍᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀɴᴅᴏ, ᴘᴇʀᴏ ʜᴀʏ ᴄᴏsᴀs ǫᴜᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇɴ ᴅᴜᴅᴀʀ, ʜᴀᴄᴇ ᴅɪ́ᴀs ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴍᴏs ᴊᴜɴᴛᴏs ʏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏʏ ᴀ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ʟᴀs ʙᴜᴇɴᴀs ɴᴏᴄʜᴇs Jᴀʏ ʏ Gɪʟ ᴍᴇ ᴅɪᴄᴇɴ ǫᴜᴇ ᴀᴜ́ɴ ɴᴏ ʟʟᴇɢᴀ, ʜᴜʙᴏ ᴜɴ ᴅɪ́ᴀ ᴇɴ ᴇʟ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴠɪ́ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ʟᴀs 2:30 ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ, ᴀʟ ᴅɪ́ᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴇ ʏ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ɪᴅᴏ ᴀ ᴅᴀʀ ᴜɴ ᴘᴀsᴇᴏ, ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ɴᴏs ᴠᴇᴍᴏs ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, sɪ ᴀᴄᴀsᴏ ᴇɴ ʟᴀs ᴄʟᴀsᴇs ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ᴇsᴛᴀs ɴᴏ ʟᴏ ᴠᴜᴇʟᴠᴏ ᴀ ᴠᴇʀ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴅɪ́ᴀ, ʏᴏ ᴄᴏɴꜰɪᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴇɴ Cᴀʀʟᴏs, ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴍᴇ ᴇsᴛᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴇɴᴇʀ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴅᴜᴅᴀs.

𝑴𝒊𝒆𝒓𝒄𝒐𝒍𝒆𝒔 𝒑𝒐𝒓 𝒍𝒂 𝒎𝒂𝒏̃𝒂𝒏𝒂...

Dᴇsᴘᴇʀᴛᴇ ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪ ᴀʟᴀʀᴍᴀ sᴏɴᴏ, ᴇsᴛɪʀᴇ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍɪ ʙʀᴀᴢᴏ ʏ ʟᴀ ᴀᴘᴀɢᴜᴇ ʏ ᴄᴏᴍᴏ ʏᴀ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ʜᴇᴄʜᴏ ᴄᴏsᴛᴜᴍʙʀᴇ ᴜʟᴛɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ Cᴀʀʟᴏs ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ... Dᴇᴊᴇ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ᴇsᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴍᴇ ʏ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀᴍᴇ ᴀ ᴀʀʀᴇɢʟᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴀs ᴄʟᴀsᴇs, ᴇɴᴛʀᴇ ᴀʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴍᴇ ᴅᴜᴄʜᴇ.

ᥣᥲ һᥱrmᥲᥒᥲ ძᥱ ᑲᥱᥒ(𝒞𝒶𝓇𝓁ℴ𝓈 𝒹ℯ 𝒱𝒾𝓁 𝓎 𝓉𝓊́)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora