̊ ⊹ ㅤֺ🍓﹙Cinq ﹚꣑୧

126 15 14
                                    

Taehyung x jungkook

Jungkook
Dediklerimi kopyala
Özür dilerim taehyung
Kötü bir anıma denk geldi ve
İstemeden öyle bir şey yazmış
Bulundum
İğrenç değilsin
*gönderildi*

Taehyung
Ne diyon oğlum sen yine
Yazmaya utanmıyon mu?

Jungkook
Yoo neden utanayım
Taehyungcum? 😊
Aramızda kötü bir şey
Olmadı ki
Alt tarafı uke olduğunu biliyorum
Yani

Taehyung
Jungkook artık cidden
Yeter bak
Başlatma şimdi ukene
Semene rahat bırak beni

Jungkook
Neye yeter taehyung neye
Drama queen misin bir şey
Yapmiyorum ya uf zorba

Taehyung
Amacını söyle

Jungkook
Bir amacım yok ki

Taehyung
Emin misin

Jungkook
Emin değilim Jungkookum
*görüldü*
KEPCKWĞFKEĞWLDŞWĞ
Eminim taehyung nasıl
Bir amacım olabilir ki
gercekleri söyleyerek
🤭

Taehyung
Yok ben gerçekten çıldıracam artık
Tamam jungkook en pasif benim
Oldu mu?
Şimdi bırak peşimi

Jungkook
LDKGFPEKFPWMFLEMFODM
DÖDMFLEMDLEMDL
koskocaman alfa pasif olduğunu
Kabul etti
KDLFMELFMDŞDKD
*görüldü*

*taehyung jungkook adlı kişiyi engelledi.*

Jungkooktan

Taehyungun beni engellemesi üzerinden birkaç gün geçmişti ve o günden sonra ilk defa okulda görecektim onu. aslında neden engellediğini gerçekten anlayamıyordum sonuçta ikimizde eğleniyorduk bence.

Okula vardığımda biraz geç kalmıştım. Öğretmenden bu konu üzerinden azar işiteceğimi bilsem bile taehyung konusu beni daha çok geriyordu. Hem pasif olduğunu yayacak değildim ya? Neden bu kadar sorun ediyordu anlamıyordum.

Sadece ben biliyordum işte. Hem gayet normal bir durum bu. herkesin cinsel tercihleri alfa ya da omega olmasına bağlı olacak değil tabii.

Büyüyünce kesinlikle bu olay hakkında bir kitap yazacaktım. Bir alfa'nın pasifliği diye ama şuanlık bu düşüncemi bir rafa kaldırmak zorundaydım çünkü sınıfa giricektim.

Sınıfa girdiğimde tüm öğrencilerin gözleri bana dönmüştü ve taehyungta buna dahildi. Tam hocadan özür dileyecekken birden taehyung'un sinirli olduğunu belli eden feromonlar sınıfa yayılınca herkes taehyung'a döndü.

Ama taehyung bunun farkında değil gibiydi. Gözleri hala üstümde kenetli duruyor, çattığı kaşlarıyla beni izliyordu. İtiraf etmem gerekiyor oldukça seksi gözüküyordu. Ama maalesef o pasif bir alfaydı. taehyung'un da bu sinirini onun kızgınlığına bağladım çünkü alfalar kızgınlığa girmeden önce oldukça sinirli oluyorlardı.

Onu takmayıp hocadan özür diledim ama hocanın birden taehyung'a uyarı yapmasıyla ben de şaşırdım. Sınıfa dönüp baktığımda sınıftaki bazı omegaların taehyung'un feromonlarından korktuğunu görmüştüm. Bazılarınında taehyung'tan etkilendiklerini...

Hoca taehyung'a uyarı yaptığında taehyung sinirli bir şekilde kalktı ve sınıfı terk etti. Bu kadar sinirlenmiş olamazdı heralde. Gerçekten abatıyordu.

Bizim okulda tuvaletler alfalar ve omegalar diye ayrılıyordu. Bundan fırsat hocaya 'tuvalete gidebilir miyim?' diye sordum ama bana 'hem geç kaldın hem de tuvalete mi gitmek istiyorsun?' diye sorduğunda normalde üstelemezdim fakat şuan Taehyung'a neler olduğunu merak ettiğimden dolayı üstelemek zorunda kaldım.

'Hocam evdeyken bastırıcı almayı unutmuşum. Ee malum taehyung'tan ötürü... gitmem lazım.' Hoca çatan kaşlarla bana bakarken 'hadi git' demişti. Sevinçle hemen kapıdan çıkarken sınıftaki öğrencilerin beni Taehyung'un omegası sandığından habersizdim.

Tabii ki omegaların tuvaletine gitmeyecektim. Adımlarım alfaların tuvaletlerini bulduğunda içeri girip kapıyı kapattım ama bunun iyi bir fikir olmadığını çok geç anlamıştım çünkü tuvaletin her yeri Taehyung'un feromonu ile kaplıydı.

Girdiğim anda Taehyung'un sesini duyduğumdağ titremiştim resmen 'neden buraya geldin Jungkook?' Kapısı kapalı olan kabinin önüne geldim ve mırıldandım 'sen birden öyle gidince merak ettim seni.' Taehyung güler gibi bir ses çıkartmış ve kapıyı sertçe açıp beni duvarla arasına almıştı.

Taehyung sürekli bunu yapıyordu. Hep sıkıştırıyordu beni. Ama şuan bu önemli değildi. Önemli olan Taehyung. Sonuçta türünün son örneğiydi ve ona iyi bakmam lazımdı.

Taehyung'un feromonlarını hissettikçe ben de istemeden feromon salmaya başlamıştım. Hadi ama sırası değildi. Omegam niye böyle yapıyordu. Taehyung'un alfasına çok yükseliyordu. Ona ne kadar pasif olduğunu belirtsem de bana inanmıyordu.

Hemde benim bedenimde olan bir omega Taehyung'un kurdu için deliriyordu. Kafamı kaldırıp Taehyung'un yüzüne baktım. Bana oldukça yakın duruyordu. İstemeden yutkundum şimdi napacaktım ki?

'Niye merak ediyorsun Jungkook? Neyinim ben senin? Hiçbir şeyinim. Salak saçma şeyler söylemekten vazgeç ve beni rahat bırak tamam mı?' Kalın sesiyle sakin sakin bunları söylemesi üstümde -daha doğrusu kurdumun üstünde- öyle bir etki yarattı ki neredeyse oracıkta kızgınlığa girebilirdim. Ama tabii şuanda gerginliğin daha ön planlıydı.

Biraz düşünmek zorunda kaldım Taehyung'un değdiği şeyler için. 'Immm, Taehyung sen benimm..' Taehyung'a cevap verecekken birden omegamın Taehyung'un feromonlarına dayanamayıp bedenimi ele geçirdiğinde artık yapabileceğim bir şey yoktu. Sadece tek umudum Taehyung'un üstüne atlamamasıydı.

____🐮
Jungkook'un omegasının
Bedenini ele geçirmesi kurda dönüşmesi
Değil.
Sadece omegası üstünlük kuruyor ve
Jungkook kontrol edemiyor omegası
Ne isterse o oluyor. 🐰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

̊    ⊹ ㅤֺ wrong fact ⭒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin