LİX
Sabah uyandığımda odamda 3 tane hırsız vardı ve bu hırsızlar takılarımı çalıyordu bu hırsızları tanıyorsunuz baş harfleri hanji seung ve jeong"Günaydın"
"HİC GÜNAYDIN DEGİL YİNE TAKILARIMI ÇALIYORSUNUZ ANNEME BİDAHA KAPIYI AÇMA DEMİŞTİM"
o sırada annem odaya girdi
"oğlum sus ayıp onlar senin kardeşin sayılır""Anne yaaa baksana bütün takılarımı çalıyolar"
"Hiiii görüyor musun teyzee ne diyo bize"
"Gördüm hanji gördüm hadi oğluşlarım siz mutfağa gidin kahvaltı yapın lix sende hazırlan okula geç kalıcaklar senin yüzünden"
"Oğlum geç kalmasın demiyorda onlar geç kalmasın diyo"
"Terlik geliyo bak!"
"Tamammm canım annemmm🥰🥰ben hemen hazırlanıyorum"
İşte böyle her sabah arkadaşlarım yüzünden annemle tartışıyoruz annem onlara çok değer veriyor benimle eşit seviyor çok uzatmadan kalktım okul kıyafetlerimi giydim mutfağa gittiğimde seung yine beni anneme şikayet ediyordu
"teyzecim okulda herkese laf atiyo ders çalışmıyor yani birde son senesi inanabiliyor musun"
"hiii ben ona kızarım yavrum hiç merak etme "
birden bağırdım "ANNE YA YALAN SÖYLÜYOR BEN KİMSEYE KARİŞMİYORUM DİMİ SEUNG"derken seunga kaş göz işareti yapiyodum
O sırada bebişim hanji konuştu"Aaaa teyzecim biz okula geç kaldikk
Herkes kalkti evden çıkınca seungu dövucem
"Hadi annecim bay bayy"
"Sen eve gel gostericem sana bay bay'ı"
Dışarı çıkmıştık okula yaklaşınca aklıma seungu dovmediğim geldi hemen durdum diğerleri de durmuştu
Birden bağırdım" BEN SEUNGU DÖVMEDİM" seung kaçmaya başlayınca bende peşinden koştum okulun bahçesine girmiştik" BURAYA GEL SEREFSİZ KOPEK SENİ ÖLDÜR-"dememle yere düşmem bir oldu ama hayır yer neden yumuşak o sırada arkadaşlarımın gülmesiyle kendime geldim birinin üstüne düşmüştüm hemen kaktim zaten sinirliydim sinirmi ondan cikarmaliyim bence, kim olduğuna bakmadan bağırmaya başladım" ÖNÜNE BAKSANA AYİ" o sırada o da bana bağırdı "SEN BENİM USTUME DUSTUN GERİ ZEKALİ OZUR DİLEYECEGİNE BAGİRİYOSUN" o sirada bişey farkettim bu kişiyi daha önce okulda hiç görmemisitim sonra arkasına baktım 3 kişi vardı onlarda gülmemek için zor duruydu "BEN NİYE OZUR DİLİYORMUSUM PUST HERİF BEN KOSARKEN NASIL ONUME BAKABİLİRİM SENİN ARKANA BAKİP YUCE LİX HAZRETLERİ GELİYORMU DİYE BAKMAN LAZİMDİ" birden kahkaha atınca kendimi tutamadim üstüne atladım kafasina vurmaya başladım "AAAAAA MANYAK MİSİN YA KAFAM" kafasını ısırıp sırtından indim sınıfa doğru koşmaya basladim tabi köpek arkadaşlarım hala orda gülüyordu birden bağırdım "LAN KOPEKLER GELSENİZEE"
Nihayet gerizekalı arkadaşlarım gelmişti
"Şşt hanji ders ne?"
"Mat."
NEEEE hayır olamass kafamı sıraya gömdüm ilk ders matematik mi olur ya daha uyanamadan ben kendi kendime konusmaya dalmisken hoca sınıfa girdi
"Günoo gençlerr"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırlamıyor Musun?
FanfictionLise döneminde bazı hatalar yapıldı ama bu sadece "bazıları" için hataydı Bakalım bunlar sadece lise döneminde yaşanan hata olarak mi kalıcak yoksa hayat bu hataları tekrardan mi karşılarına çıkarıcak... 🤍Kitabi iki kişi yazıyor🤍