Figyelmeztetés!
Ez egy omegaverse kis könyv, pszichológiai problémák jelennek meg benne, mint például depresszió, szorongás, és pánikbetegségek.
Akik ezekre érzékenyek figyeljenek a mentális egészségükre hiszen az fontosabb mint a könyv elolvasása.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Általános információk! ( akik ismerik ők át ugorhatják)-Alfa:A legmagasabb rank, legtöbbször férfiak de ritkább esetekben nők is lehetnek. Legtöbbjük foglalkozása üzletember/üzletasszony,
CEO, maffiózó Hozzájuk tartozó illat/szag erős és a legtöbb Béta fél, de az omega biztonságot talál benne.-Béta: Közepes (legáltalánosabb )rank, nem mutat általános veszélyt semeik rank felé. Csak Bétákkal szaporodnak és ranklépést tudnak tenni
(Pl. Egy béta nő csak omega tud lenni viszont akkor csak omega marad
Béta férfi csak alfa tud lenni viszont --//-- )
Nincs illatuk/szaguk, de érzékenyek az alfák illatára/szagára-Omega: A legalacsonyabb rank. Ők hordják ki a gyerekeket és felelősek miattuk. Nincs munkájuk és becsületük se. Finom illatuk miatt az alfák könnyű "prédájukká" teszik őket. Nem kapnak felsőoktatást és már fiatal koruk óta van egy kijelölt Alfájuk.
-Lelki társ: ( A lelki társ és a Mating nálam nem egy dolog, de hasonlóak)Egyik legritkább jelenség a rankok között. A lelki társak legtöbbször nem találkoznak egész életükben kivéve különleges alkalmakkor ami nagyon ritka és varázslatos.
-Mating: (nem tudom a magyar megfelelőjét :( )
Az alfák megjelölik a párjukat Heat (omegáknál) vagy Rut ( alfáknál) ez az egyik legintimebb dolog amely a szüzesség elvesztésekor történik legtöbbször vagy az előtt.(Ritkán történik utána de megeshet)-Heat: Omegáknál történő a női menstruációhoz hasonló vérzés nélküli biológiai történés ilyenkor az omega készen áll az Alfája fogadására vagy a gyermekhez. Legtöbbször magas lázzal jár és gyengeséggel. Az omegák próbálnak menedéket építeni puha dolgokból. Érzékenyel lesznek az Alfák szagára/illatára. ( általában minden omega 10-14 éves korban jön az első ilyen alkalmuk)
-Rut: Hasonló mint az omegáknál kivéve az Alfák nem lesznek gyengék sokkal inkább kívánóbbak és élénkebbek mint általában szoktak lenni. Érzékenyek lesznek az omegák jelenlétére és szagára.( általában minden alfa 14-19 éves korban lesz az első alkalmuk)
-Csomó/Knot: (ki hogy ismeri) Irányíthatatlan dolog közösülés közben/végén. Az Alfa bent ragad az omagában, fájdalmas érzés mindkét félnek általában 15-30 perces egy csomó de tarthat tovább is.
-Elnyomó gyógyszerek: Olyan gyógyszer mely elnyomja az omegák szagát, vagy az alfák szagát! Viszont nem tudja elnyomni a Heatet és a Rutot sem. Mellékhatásaival viszon meg kell bírkózni. (Pl.: kívánóbb hangulat, érzékenység privát helyeken. Stb...)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.—Alfák—
Név: ismeretlen (később derül ki)
Nem: Férfi
Születésnap: 2045.07.03
Általános leírás: Szőke magas srác érzelmi és szellemi stabilitást álcázva kerül a híresebb alfák béták közé, a lelki társáról egyáltalán nem akar hallani apja és nagyapja után félti az érzelmeit. Jóképű Középsulis srác
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Név: Tanya
Nem: Nő
Születésnap: 2045.02.19
Általános leírás: Festett rózsaszín haja van. Az Alfák könnyen összetévesztik az omegákkal kinézete miatt, viszont erős citrus illata megmenti a többi alfától. Kedves és gyengéd személyiségű. Ugyan abba a barátikőrbe tartozik mint az Alfa..
.
.
.
.
.
.
.
.
—Béta—Név: Kornél
Nem: Férfi
Születésnap: 2043.10.29.
Általános leírás: Közepesen magas srác, Alfa legjobb barátja viszont egyáltalán nem híres, jó tanuló és a csapat agya az alfa előtt. A lelki társa Gabi..
.
.
.
.
.
.
.
.Név: Gabriella (Gabi)
Nem: Nő
Születésnap; 2047.05.05
Általános leírás: Kornél lelki társa. Háttér szereplő.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
—Omegák—Név: ismeretlen (később derül ki a story során)
Nem:Férfi
Születésnap:2044.01.08
Általános leírás: Szülei elfogadóak, de nem a gyerekükkel szemben *omegának* két nővére és egy bátyja. A nővéreinek férjeik és családjuk van. A bátyjáról nem tud semmit…….
.
.
.
.
.
.
.
.
.Név:Liam (Lee)
Nem:Férfi
Születésnap:2043.05.01
Általános leírás: Mellékszereplő, Tanya barátja.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Elnézést kérek a fogalmazásért, ez az első könyvem! Többször is át lesz nézve és próbálom kijavítani!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Ezeken kívül jó olvasást kívánok mindenkinek! 😊
YOU ARE READING
Back With The Fangs Baby
FanfictionElső magyar könyvem!! Próbálok minden hónapba írni egy két fejezetet de nem ígérek semmit! Remélem jól szórakoztok rajta! Az üzeneteket pedig mindenki felé tisztelettudóan írjatok!!