រឿង:លុងស្នេហ៍អូនធ្មប់ ភាគ1

51 6 0
                                    


ង៉ា៚ង៉ា៚
[កើតហើយបងស្រី!...តែម្ដាយរបស់នាង....]
#18ឆ្នាំក្រោយមក....
*ហាងលក់បាយ
« អញ្ចឹងម្ដាយខ្ញុំស្លាប់អំឡុងពេលបង្កើតខ្ញុំ?...មែនទេ លោកយាយតូច....»សំឡេងស្រួយស្រេះបញ្ជាក់សួរទៅលោកយាយតូចរបស់ខ្លួនដែរកំពុងតែ ឈរខ្ចប់បាយប្រអប់
«ត្រូវហើយ!...ឯងនៅជាមួយពួកយើងតាំងពីរកើតមកភ្លាមម្ល៉េះណា អ៊ុនស៊ុក..» លោកយាយតូចតបទៅចៅស្រីវិញជាមួយនឹងញញឹម
    ភាពសប្បាយរិចរាយរបស់អ្នកទាំងពីកើតឡើងមិនបានមួយភ្លេត។...ភ្លាមនោះក៏ស្រាប់តែមានសម្លេងរាងចំណាស់ស្រែកហៅឈ្មោះលោកយាយតូច ដែរសម្លេងនោះឮកៀកត្រចៀកល្វើយៗពីរខាងក្រោយធ្វើអោយអ្នកទាំងពីរឈប់និយាយគ្នាទាំងប្រញ៉េប្រញាប់..«ស៊ុងតេ !...បាយសាច់មាន់ដប់ប្រអប់រួចរាល់ហើយនៅ?....»លោកយាយ ស៊ុងអ៊ុន ..«ដប់ប្រអប់យកទៅមន្ទីពេទ្យ!...រួចរាល់ហើយបងស្រី.....»លោកយាយស៊ុងតេ សួរបញ្ចាក់មុននិងប្រាប់ទៅបងស្រីធំរបស់ខ្លួន..«ចុះសាមបិនប្រអប់ទៀត អ៊ុនស៊ុក?....»លោកយាយធំ ងាកទៅសួរអ៊ុនស៊ុក ដែរត្រូវជាចៅស្រីតែមួយ មួយគ្មានពីររបស់គាត់វិញ ...គាត់ស្រឡាញ់ប្អូនស្រីនិងចៅស្រីរបស់គាត់ណាស់ ណាមួយតាំងតែពីដើមមក...គ្រួសាររបស់លោកយាយមិនសូវជាមានទំនាក់ទំនងនិងពួកមនុស្សខាងក្រៅប៉ុន្នាននោះទេ..«រួចរាល់ហើយលោកយាយ!....»អ៊ុនស៊ុក ញញឹមនិយាយតបទៅលោកយាយរបស់ខ្លួនវិញយ៉ាងស្រទន់តួរឯកស្រីតែម្ដង....« ចឹងនេះ!...ជួយយកអាស័យដ្ឋានមួយនេះរួចយកបាយភៅមាន់អោយគេមួយប្រអប់ផង....អ៎!...នៅមានទៀតម្ចាស់កម្មង់សរសេមកថាកំអោយលើសម៉ោងប្រាំបួនព្រឹក។...ហើយហាមណាចៅស្រីក្បាលខូច កំលួចប្រើវេទមន្តធ្មប់របស់ឯងអោយសោះ!... ប្រយ័ត្នពួរមនុស្សចាប់បានឯងនិងត្រូវរលាយចេញពីពិភពលោកនេះហើយ?...»លោកយាយ និយាយរាងសង្កត់សម្លេងបន្តិច អោយរាងតូចបានឮអោយច្បាស់ៗកំអោយចេះតែហ៊ានប្រើរ វេទមន្តធ្មប់នៅមុខពួកមនុស្សពេក..។....តាមកាពិតពួកគេនេះគឺជាគ្រួសារធ្មប់ដែរមានអាយុកកាលរាប់សិបឆ្នាំមកហើយ?...មិនចេះចាស់ មិនចេះឈឺ និង មិនចេះស្លាប់ អោយតែពួកគេគោរពច្បាប់ធ្មប់ពួកគេហ្នឹងមាន ថាមពលខ្លាំងជាងមនុស្សធម្មតារាប់រយៈដង។...  «ចា៎ស!!!...លោកយាយ....»អ៊ុនស៊ុក និយាយបែបម្ញិកម្ញក់គួរអោយស្រលាញ់ ទៅលោកយាយទាំងពីធ្វើអោយពួកគាត់ញញឹមបិទមាត់មិនជិត។...រួចក៏ប្រញាប់យកប្រអប់បាយរត់ទៅបាត់ លោកយាយស៊ុងអ៊ុន ក្រោយពេលរាងតូចចេញទៅ លោកយាយក៏ដើរទៅអង្គុយជិត លោយាយតូចស៊ុងតេរួចនិយាយឡើង...«ហុឺយ!!...ពេលវេលាពិតជាដើរលឿនណាស់ស្ដាយដែរ ហូស៊ុក នាងមិនបានឃើញកូនស្រីរបស់នាងពេញក្រមុំស្អាតបែបនេះ...»លោកយាយ និយាយទាំងអារម្មណ៍នឹកនាដល់ស្រីប្អូនពៅរបស់ខ្លួនដែរត្រូវជាម្ដាយរបស់ អ៊ុនស៊ុក ដែរស្លាប់ទៅកាល់ពីរ18ឆ្នាំមុន.....
#ខមិនផង🔪

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

លង់ស្នេហ៍អូនធ្មប់Where stories live. Discover now