UFAK BİR YEMEK

70 4 3
                                    

MEDİA YADA AKİFLE DOĞQNİN KÜÇÜKLUKLERİ VAR o_O
Eve gittiğimde kimse yoktu. Zaten umrumdada değildi o yuzden hemen yattim. Sabah normal kalkmistim bugun tatildi annemler gene evde yoktu. Aşaği yemek yemeye gittiğimde Kaanda gidiyordu. Masada ufak bir not vardi.
Kizim biz babanla antalyaya gittik kendine iyi bak buzlukta borekler var ısıtıp ye onlari emi
:ANNEN:
sanki adini yazmasaydi bilmiycektim. Uff çok aciktim bende hemen gidip disardaki masaya hazir kahvaltiliklari koydum omlet, pankek , yumurta ve menemen yaptim. Yanina bir guzelde çay demledim. Off mis ama bir şey eksik oda borekler doba baktiğimda hem ispanakli hemde patetesli borek vardi bende onlarida isitip bir tabağa koyup masaya biraktim. Kaana seslendim ama gitmisti.

- Uff ben bunca şeyi nasil yiycem yaa!!

- Bende yerim sorun yok. Dedi arkamadan biri arkamı donduğumde karşimda Akif vardi biz dun bu çocukla iyi anlaşmiştik hatta sonsuza dek BFF olduk.
- Ooo akif bey siz buranin yolunu bilirmiydiniz.

- Aslinda Kaan icin geldim ama yok galiba gidebilirim yani.

- Yok canim gel yiyelim Kaan biraz once beni bu sofrayla tek basima birakip gitti.dedim oda guldu. İkitane gamzesi vardi. Yemekleri yedikten sonra biraz konuştuk.
- Kankacim tanidiğin guzel bir kız varmi? Diye sordu. Bende direkman selini soyledim.
- Bizim siniftan selin var kanka. Guzel kizdir ayarligimmi? Diye sordum oda bana guldu. Hmm bu çocuk sevgili istio. Ben hemen selini aradim.
"kankaqqqa simdi ....... Kafeye gelsene."

" Tmm kanka yarim saate ordayim"

" okey beybisi seni biriyle tanistircam" dedim.ve yuzune kapattim. Konuştuklarimiza akife soyledim oda sevindi hemen akifin arabasina binip ..... kafeye gittik. 5 dakika sonra selin geldi.
- kankacim hosgeldin bak bu akif, akif bu selin.

-memnun oldum dedi ikisi ayni anda. Ayyy yerim bunlari . Onlar konuşurken telofonuma mesaj geldi.

: Psikopat şamol:

Çok yakişiyolar. Hemen dişari gel. Gelmessen gelir ben seni alirim ona gore. ;-)

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin