jjg.-pj.min
Már vége van az órádnak?
Jungkook
Már majdnem 2 órája beszélünk
Hogy tartana még?😂😂
NEMTUDOM😂
Elvesztem melletted az időérzékemet
Haha érdekes
De ez azt jelenti, hogy az órákon végig velem üzengettél?Az előzőn igen, most lyukas órám van
Nemsokára táncom lesz
ÉrtemÉs mennyi időd van még?
Körülbelül fél óra
[❤️]
Te mit csinálsz?
Ma nincsenek benti óráim, ezért csak otthon punnyadok[❤️]
Nincs kedved egy híváshoz?
Oh
Most?
Hát igenGondoltam jó lenne hallani a
hangodatOh
Rendben
10 másodpercbe se telt, Jimin meglátta Jungkook nevét telefonja kijelzőjén. Bizonytalan volt, nem is. Rossz szó a 'bizonytalan', talán az izgatottság és kétségbeesés keveréke lehetett, ami miatt nem fogadta a hívást. Csak pánikolva figyelte a rezgő készüléket. Félt, de még maga sem tudta mégis mitől. Jungkook nem egy ismeretlen, főleg nem közömbös számára.
Addig addig hezitált, míg a csengőhangja véget nem ért.
jjg.-pj.min
Miért nem veszed fel Mimi, mi a
baj?Becenevét meglátván felbátorodva nyomott a hívás gombra
-Szia Mimi, mi a helyzet?- Jimin kezdeti félelme felerősödött, mikor realizálta neki is bele illene szólnia a beszélgetésbe. Üzeneten keresztül szeret magabiztosnak tűnni de a valóságban el van veszve.
-Ahh...öhh...mi-minden rendben- Jimin félt, hogy Jungkook esetleg elítélné dadogása miatt, vagy gyerekes módon kicsúfolná őt. Összeszorított szemekkel és levegővételét visszatartva várta a telefonon keresztüli megaláztatást, de bántó szavak helyett csak egy édes kacajt hallott. Nem értette, de belegondolnia se volt ideje, mivel a másik bíztatóan szólt a telefonba.
-Nyugodj meg Mimi, semmi baj- Jimin kinyitotta szemeit majd egy hangos sóhaj után megkönnyebbülve próbát beszélgetést kezdeményezni
-És veled?
-SEMMI unatkozoook- Jimin meglepődött, a másik közvetlenségén. Igaz, ismerik már egymást egy ideje, de nem gondolta volna, hogy ilyen módon fog lezajlani az első beszélgetésük. Mivel igen, Jimin sokat gondolkozott Jungkookon. Hogy milyen lenne az első beszélgetésük, Jungkook reakciója, ha egyszer csak elküldene neki egy képet a semmiből, milyen lehet az ölében feküdni, ajkait becézgetni, mind ezt úgy: fogalma sincs hogy néz ki. Csak pár képe van egyes testrészeiről, de valljuk be az nem jelent túl sokat.
Sokat gondolkodott azon, mi lenne ha azt mondaná neki 'szerintem hagyjuk ezt a testrészes dolgot és küldjünk egy rendes képet' de fél, Jungkook ráunna. Ameddig tart ez a képes dolog közöttünk, van valami, ami összekapcsolja őket. De mi lesz, ha elfogynak a képek? Miről fognak akkor beszélni? Fognak egyáltalán?
-Jungkook mi lesz, ha rámunsz?- kételyeinek hangot öltött
-Miről beszélsz Mimi? Hogyan unhatnék rád?-értetlenül kérdez vissza. Hangjából őszinte meglepődöttség sugárzik
-Mi lesz, ha elküldjük a képet a hajunkról is? Már csak az van hátra. Rám fogsz unni, mivel nem lesz témánk.
-Ha elküldjük, ha nem, akkor is ugyan úgy imádni foglak, mint most- Jimin szíve összeszorult ahogy belegondolt, Jungkook csak egy barátként tekint rá- Hogyan is tudnék rád unni? Ez még csak a kapcsolatunk kezdete.- „Egy gyönyörű barátság kezdete"-gondolta Jimin- Mimi?
-Hmm?
-Tudod miért találtam ki, ezt a "rendszert"?
-Nem- suttogta maga elé
-A várakozás miatt. Mivel sokkal jobban örülsz a dolgoknak, ha megküzdesz valamiért, és nem csak az öledbe hullik. A várakozás keserű, de gyümölcse édes, Mimi.- ennyit mondott, majd megszakította a vonalat mégjobban összezavarva a mi kis Jiminünket.
YOU ARE READING
Body parts |jikook ff|
Fanfiction"A várakozás keserű, de gyümölcse édes." • jikook • • • amelyben Jimin nem szerette volna teljes arcát megmutatni egy idegennek, így naponta küldenek egy-egy képet testrészeikről