4. Dumbeldoorovo vyhlásenie

50 1 10
                                    

,,Asi mi konečne došlo prečo ste prepadli z veštenia. Veď to čo rozpráva nemá hlavu ani pätu." povedala som chlapcom hneď po skončení hodiny. ,,Budeme musieť ukecať Hermionu aby nám pomohla so skúškami a úlohami." vyhlásil Ron. ,,Ale vieš že Y/N má rada ako ešte nikoho. Veď je to jej najlepšia priateľka. Jej určite pomôže a my sa len nevinne zvezieme s nimi." pridal sa do rozhovoru Harry so svojím diabolským plánom na čo sme sa začali smiať ako o život. ,,Ja mám ešte transfiguráciu a čarovanie. Vy?" opýtala som sa keď som kráčala po boku Ginny a chalanov. ,,Ešte Dejiny mágie a obranu proti čiernej mágii." odvetili Ron a Harry zborovo. ,,My už pôjdeme stretneme sa na obede na konci stola vľavo. Veď vy viete kde." povedala Ginny. Rozlúčili sme sa a každý sme sa pobrali svojím smerom. Hodiny nie a nie ubehnúť a transfigurácia sa zdala nekonečná. Keď však konečne odbilo na koniec vyučovania a s ním aj na začiatok obedu srdce mi poskočilo že sa znova uvidím s Harrym. Prestaň na neho myslieť! Zakázala som si ale nedalo sa. ,,Hermiona. Ako si dokázala prejsť veštením. Veď ona trepe úplné bludy." povedala som Hermione len tak bez pozdravu. ,,Bože ty si úplne ako Harry. Ten sa minulý rok po prvej hodine veštenia opýtal úplne to isté." zasmiala sa Hermiona. Nemohlo mi uniknúť ako Harry zružovel. Nad týmto roztomilým gestom som sa pousmiala. ,,Hmm dnes je ten obed obzvlášť dobrý." poznamenal Ron akoby sa každý obed neoblizoval dobre že nie až za ušami. ,,Bohvie čo nám chce Dumbledoor ohlásiť." ozval sa Nevill ktorý zatiaľ nepovedal ani slovo. ,,Nie si jediný koho to by to zaujímalo Nevill ale počula som že niečo o nejakom turnaji." povedala Ginny. ,,Fuuha a to máš od koho." opýtala sa Hermiona. ,,Mám svoje zdroje." odpovedala  pyšne Ginny. Do konca obeda sme sa rozprávali len o škole a známkach...  S Hermionou, Ginny, Harrym, Ronom a Nevillom sme zamierili do chrabromilskej klubovne. ,,O 30 minút pri krbe. Nemeškajte." vyhlásila Hermiona miesto a čas stretnutia aby sme spoločne mohli odísť do Veľkej siene na očakávané Dubledoorovo vyhlásenie. ,, Jasné veliteľka." podpichol ju Harry. Ona pretočila očami a ja som pocítila po prvý raz v živote trpkú chuť  žiarlivosti. Necítila som sa tak ani keď moja kamarátka z muklovského sveta dostala na Vianoce najnovšiu Barbie. A to som bola malé dieťa. Každý sme odkráčali do svojej izby. ,, Čo myslíš že nám povie?" opýtala som sa Hermiony aby som zakrila svoje pocity. ,,Netuším." odpovedala mi Hermiona. Po prvý krát za tri roky na Rokforte som počula že Hermiona by na niečo nemala odpoveď. ,,Čo je to za voňavku?" prerušila ticho Hermiona. ,,Dostala som ju na Vianoce od mamy a otca. Vonia po cukríkoch."  povedala som. ,,Chceš si požičať?" ponúkla som Hermione. ,,Jasné." odpovedala. Po pár minútach rozprávania sme zišli dole kde sme ešte počkali na Ginny a chlapcov. ,,Pripravená? Teda pripravené som myslel." zajachtal sa Harry s pohľadom upretým na mňa. Začervenala som sa. Snažila som sa to skryť ale nešlo to. ,,Tak poďme." prerušila ticho Hermiona za čo som jej bola vďačná ako nikdy. Zbehli sme dole a usadili sa na naše zvyčajné miesta. Našu konverzáciu prerušilo Dumbledoorovo tlieskanie. Celá sieň zrazu stíchla a všetky oči sa nalepili na neho. ,,Tento rok sa na Rokforte bude konať zvláštna udalosť. Budeme hostiť dve ďalšie školy: Durmstrang a Beauxbatons. Pýtate sa prečo? Privítame našich vzácnych hostí a dozviete sa. Dvere sa odrazu otvorili a do siene vcupotali krehké dievčatká  v modrých mini sukniach a sačkách. Kráčala za nimi najväčšia žena kú som kedy videla. Merala asi dva a pol metra. ,,To je ale obrovská ženská!" vyhlásil udivene Shamus. ,,To teda je." odpovedal Ron s pohľadom upretým na poskakujúce dievčatá. Po tom ako sa Dumbledoor zvítal sa madam Maxim alebo ako sa vlastne volá sa zástup dievčat usadil a dvere na Veľkej sieni sa znova otvorili a my sme zostali ticho po tom čo sme uvideli jeho. Viktora Kruma. Najlepšieho stíhača na svete. ,,To je on. Viktor Krum." povedala som našej skupinke. ,,Ne asi." odvetila drzo Ginny a ja som sa cítila previnilo že som jej dnes nevenovala toľko pozornosti ako zvyčajne. ,,Ginny ja prepáč nechcela som ťa dnes tak ignorovať." ospravedlnila som sa jej. Na tvári sa jej znovu objavil úsmev a moje ospravedlnenie prijala. Z úžasom sme sledovali najrôznejšie kúsky s ohňom a zvláštne skoky ktoré študenti s Durmstrangu predvádzali. ,,Úžasné." ozval sa Harry. ,,Súhlasím." dodala som s obdivom. Keď sa usadili aj ostatný náš riaditeľ pokračoval: ,,Naši hostia tu nie sú len  tak. Bude sa totižto konať Trojčarodejnícky Turnaj. Je to súťaž ktorá preverí vaše schopnosti. Prihlásiť sa môžu len najsilnejší. Ministerstvo sa ale rozhodlo upraviť pravidlá a prihlásiť sa teda môžu len študenti starší ako sedemnásť rokov."  ,,Buuuuu. Somarina! Somarina! Buuuuu!" ozývalo sa z hľadiska. ,,TIICHO!" zavelil Dumbledoor a zrazu by bolo počuť aj muchu lietať také bolo ticho. ,,Ten kto sa bude chcieť prihlásiť vhodí svoje meno na papieriku do ohnivej čaše." pokračoval. ,,Vybratí už nesmú ustúpiť. Dobre si to premyslite. Tieto úlohy sú smrteľne nebezpečné." dopovedal. ,,Vo štvrtok o takomto čase sa tu stretneme znova aby sme vybrali účastníkov. Banket sa môže začať." tleskol a na stoloch sa objavili hory jedla. Do konca večere bolo naozaj rušno a pohoršený Fred a George Weasleyovci už vymýšľali  plán ako obalamuntiť ohnivú čašu. Presnejšie vekovú hranicu ktorú Dumbledoor nakreslil. 


Ahooooj, čitatelia.

Ospravedlňujem sa že táto kapitola nevyšla už včera. Nestíham. 

Dúfam že sa páči zanechajte prosím komentár.

Vaša BookLover

Toto je môj príbehWhere stories live. Discover now