SİLAMLARR ASLINDA BU 2. FİCİM AMA 1.Yİ BİTİRMEDİM.
Noktalama işaretlerinde sorun varsa eğer şimdiden özür dilerim.Savaş yüksek oktavlı gayet boktan birşeydir dinleyerek bu fici yazacağım.
1. BÖLÜM
"Ahh siktir"
Neredeyse yarım saattir kendimi çekiyordum ama hâlâ boşalamıyordum. Boşalma sorunlarım vardı evet ama hiç bir zaman bu kadar olmamıştı. İlaçlar alıyordum geçmesi için fakat geçmiyordu artık bıkmıştım.
"Ihh yeter artık. " Elimi şişmiş ve kızarmış penisimden çekip çıplak bir şekilde banyodan çıktım. Salonuma girip telefonumu elime aldım ve internetten escort numaralarına baktım. Biri ilgimi çekmişti açıkçası. Dolgun dudakları, simsiyah gözleri, ve boynuna kadar uzanan karamel sarısı saçları. O eşsiz derece de bir güzelliğe sahipti. Burnundaki beni ona çok güzel bir biçimde yakışmıştı. Hemen numarayı alıp aradım.
"Alo buyrun" demişti. Sesi, tanrım sesi harikulâdeydi.
"Alo ben Jungkook internette gördüğüm escort olan Tae'yi aramıştım. " saçma konuşmuş olabilirim ama ilk defa escort çağırıyordum.
"E-evet benim. " Neden sesi titremişti. Sesinin titremesine üzülürken cevap verdim.
"Ben bugün sizi evime çağırmak istiyorum da ne kadar olduğu hiç sorun değil. Fazla isterseniz bile veririm yeter ki bu akşam bana gelin."
"Tamam, tamam müşterim yoktu zaten, siz bu numaraya adresinizi atın. Saat kaç gibi gelmeliyim? "
"Hemen şimdi olur mu? "
"Peki, peki olur, görüşürüz. "
Görüşürüz dememe kalmadan telefon yüzüme kapandı. Sorgulamadım ve aradığım numaraya adresimi attım, penisim daha çok kızarmıştı. Eğer böyle giderse doktora gitmem gerekecekti.
Kendimi en azından biraz serinletmek için duşa girdim, saçlarıma sadece su tutup vücudumu güzelce yıkadım. Duştan çıkıp kurulandım ve siyah Calvin Klein boxerımı giyip salona indim. Koltuğa oturup telefonumu elime aldım ve biraz daha Tae'ye bakıp penisimi okşadım.
Acaba birşeyler içmek ister mi? Yoksa direkt başlamak mı ister? Onunla biraz konuşmak istiyorum aslında... Dolapta şarap olması lazımdı belki sevişmeden önce ve sonra içip sohbet ederiz. Umarım benimle konuşmak ister.
Biraz daha bunları düşündükten sonra kapı çaldı, koşar adım kapıya gidip açtım.
Karşımdaydı, internette gördüğüm güzellik karşımdaydı. Tekrardan burnundaki bene bakıp gülümsedim ve gözlerine baktım. Beni baştan aşağı inceliyordu fakat biraz tedirgin gibiydi.
"Hoşgeldin." Kafasını sallamakla yetindi sadece. Biraz kenara çekilip içeri geçmesi için yer açtım. İçeri geçip etrafı incelemeye başladı, bende onu korkutmamak için yavaşça kapıyı kapayıp yanına ilerledim.
"Direkt başlamak mı istersin yoksa birşeyler içmek ister misin? " Sonunda aklımdan geçen cümleyi kurmuştum. Sesimle irkilmişti, niye bu kadar korkak davranıyordu ki?
"Şey şarap aslında iyi olurdu"
"O zaman, bak hemen şurası salon sen içeri geç, ben şarabı getireyim. "
"Peki."
İçeri geçmişti, ama ben arkasından baka kalmıştım. Kendimi toparlayıp mutfağa girdim ve dolaptan iki tane şarap bardağı çıkardım, bardakları tezgahın üstüne koydum ve buzdolabından şarabı alıp bardaklara doldurdum. Şarabı tekrardan buzdolabına koyup, bardaklarla beraber salona girdim.
Tae koltukta köşeye oturmuştu ve ben şimdi ne giydiğine bakmıştım üstünde onu sıkıca saran siyah bir tişört ve bel kısmında çizik çizik dekolteler vardı altında ise siyah deri etek vardı. Çok güzel duruyordu özellikle beli, zaten azdığımdan dolayı terlemiştim ve ince beli beni daha çok terletmişti.
Yanına oturdum ve şarap dolu bardağı ona uzattım.
"Al bakalım. " Elimden aldı ve gözlerime bakıp "Teşekkür ederim" dedi. Şaraptan bir yudum almasıyla bende bir yudum aldım. O sırada Tae'nin şişmiş penisime baktığını gördüm ve ona biraz daha yaklaşıp kolumu ince beline sardım.
"Şey aslında ben birşey söylemek istiyorum ama çekiniyorum. " Gerçekten de çok çekingen duruyordu.
"Çekinmene gerek yok. "
"Ben bu işe yeni başladım ve şey işte bu benim ilkim olacak o yüzden lütfen biraz nazik davranır mısın? " Çok tatlı sormuştu sorarken kaşlarının havaya kalkması onu daha tatlı yapmıştı.
"Tamam, bundan çekinmene gerek yoktu güzelim. Tabiki de nazik davranacağım. " Bana bakıp gülümsedi ve o gülüşü benim cennetim oldu.
"Tam olarak sevişmeyi bilmiyorsun değil mi? " Sorduğum soruyla kafasını utangaç bir şekilde salladı. Ona gülümseyerek bakıp "Ben sana öğretirim sorun etme bunları" dedim. Gerçekten çok tatlıydı ve çok güzeldi özellikle kare gülüşü.
"Peki ne yapmam gerekiyor? "
"İstersen şuan kucağıma gelebilirsin?" Soru sorarak kurduğum cümle onu afallatmıştı ama kafasını da sallamıştı. Ayaklanıp yavaşça kucağıma oturdu, vücudum alev alıyordu ve kalçası beni ateşe atıyordu. Belini sıkıca sarıp onu iyice kendime çektim, elimdeki şarabı sehpanın üstüne bıraktım ve onun şarabını da elinden alıp benim bardağımın yanına bıraktım.
Şimdiden titremeye başlamıştım ve dayanamıyordum. Tae sevişmeyi bilmediğini söylemişti ama şimdi beni afallatarak dudağımı öpmeye başlamıştı. Dudaklarından ayrıldım, titreyerek.
"Ohh tanrım" demiştim ve bunu derken boşalmaya başlamıştım. Kafamı geriye atıp odaya derin bir inleme bıraktım ve tanrım o bana sürtündü. Sürtünmesiyle daha çok titreyip tamamen boşaldım.
İNŞALLAH GÜZEL OLMUŞTUR YA DEVAMI GELECEK BU ARADA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESCORT
FanfictionNe kadar denese de boşalamayan Jungkook escort çağırmaya karar verir Onu tek bir dokunuşuyla boşaltan escort Tae