Sadece Anlamak İstiyorum Neden

2.1K 67 33
                                    

Hasta numarası yapıp okula gitmedim ve şimdi yb atıyorum😍😍

3.Bölüm

"Jungkook ama bunu ben yapamam ki"

"Yaparsın bebeğim lütfen" Tae'ye sarılıp gözlerinin içine baktım.

"Hayır olmaz bırakamam"

"Sadece anlamak istiyorum, neden, neden bırakamazsın? "

"Ya sen beni bırakırsan, ben o zaman ne yapacağım? "

"Haklısın üzgünüm" ona sarılmayı bırakıp iki parmağımı deliğine getirdim ve içindeki menimi çıkarmaya başladım. Yeniden azmaması için parmağımı fazla derinlere itmeden deliğini temizledim. O bana sadece bakıyordu, yüzümü incelediğini fark etmiştim.

Diğer taraftaki lifi alıp yavaş ve fazla bastırmadan onu yıkadım. Şampuanı da alıp güzelce saçlarını da yıkadım ve onu temizledikten sonra kendimi yıkamaya başladım ona davrandığımın aksine kendimi daha sert bir şekilde kitledim. Tamamen temizlendikten sonra Tae'nin hala beni izlediğini gördüm, fazla aldırış etmeden küvetin tıpasını çıkarıp onu güzelce duruladım. Tae'nin temiz olduğundan emin olunca kendimi de durulayıp, ikimizi de küvet ten çıkardım. Hızlıca yandaki boy havlusunu alıp Tae'nin kollarına bıraktım üşümemesi için.

Kendimi kurulayıp kalçamın üstünden bir havlu bağladım. Tae'yi de kurulayıp onunda kalçasının üstünden bir havlu bağladım. Neden anlamıyorum ama ben bunları yaparken Tae sürekli olarak yüzümü inceliyordu. Tae'yi kucağıma alıp odama doğru yürümeye başladım.

"Ben yürürdüm. yorulmasaydın."

"Yorulmam zaten minnacıksın. Yanına kıyafet almış mıydın? "

"Evet aşağıda kaldı koltuğun hemen yanında çantam var. Gidip alırım" Tam kalkacakken onu tekrar yatırdım.

"Ben alırım burda beni bekle. " Kalçamdaki havluyu tutarak aşağı indim ve koltuğun yanına gelip çantasını elime aldım. Tekrardan odaya çıkıp, yanına geldim ve de çantayı yatağın üstüne bırakıp Tae'nin altındaki havluyu çıkardım, çantasındaki boxerı alıp ona giydirdim. Çantasından çıkardığım kot şortu da giydirip onu ayağa kaldırdım. Tişörtlerimden birini alıp ona giydirdim.

"Bu sende kalsın"

"Ama-"

"Aması yok sende kalacak"

"Peki" Bana bakıp gülümsedi, ve o an ağlamak istedim. Benimle kalamıyor diye. Çantasını eline aldı ve aşağı indi, peşinden geldiğimde kirlenen kıyafetlerini çantasına koyuyordu.

"Ne kadar istiyorsun"

"Ben tam olarak fiyatları bilmiyorum ki. İstediğin kadar ver" Sehpanın üstündeki cüzdanımı aldım ve 2.000 dolar çıkarıp ona uzattım.

"Ama bu çok fazla"

"Az bile al hadi" Parayı aldı ve cebine sıkıştırıp kapıya ilerledi.

"Bu saatte mi gideceksin? "

"Gitmek zorundayım sonra görüşürüz"

"Görüşürüz" Çıkması için kapıyı açtım ve kapıdan öylece çıkıp gitti.

2 Ay Sonra

Onu seviyor muyum bilmiyorum ama onu özlediğim kesindi. İki ay geçmişti ve ben sex yaptığımız koltukta oturuyordum. Saat gece birdi. Ben galiba ona arayacaktım, telefonumu elime aldım ve ezberlediğim numarayı tuşladım. İki saniyeden sonra açıldı.

"Alo Jungkook"

Off çok kısa oldu biliyorum bununla idare edin şimdilik belki 4. Bölümü de bugün atarım bilmiyorum


ESCORTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin