real_pcy: yeni bir iş birliği ile yakında karşınızdayım pearls! yakın arkadaşım @kyungdoo ile ortak çalışmamız " xbox" teklisi yakında sizlerle.
TAM TARİH: 08.12.23
beklemede kalın bomba gibi geliyoruz.oohsehun: 👍🏻
real_pcy: hayırdır abikyungdoo: 🥺
real_pcy: 😎baekiyowoo gönderinizi beğendi
baekiyowoo: benimki😋
xiuminmini: dalga mi geciyorsun canim
baekiyowoo: ilani ask ediyorumjongin: QUZŞEWİTİLER
baekhyun: ne diyon am
xiuminmini: arkadaş sanırsam sövdüjongin: OLUYORUM ANLASANA GOZUMUN ONUNDE BİRBİRLERİNİ SEVIYORLAR
baekiyowoo: askimizi kiskanma oc
xiuminmini: ekmicektin bizi
jongin: sehunun imza günü vardı valla o daha important
baekiyowoo: siktir gitdm
chanyeol:
baekhyun
nerdesinbaekhyun:
evdeyim chanyeol
ne olduchanyeol:
aşağı inbaekhyun:
nechanyeol:
aşağı in dedimbaekhyun:
pekala chanyeol..
baekhyun üzerine bir hırka geçirip odasından çıktı. aklı biraz bulanıktı. chanyeol'e karşı olan hisleri başta sadece hayranlıktı fakat kafasında farklı bir boyut kazanmıştı daha doğrusu kalbinde.
apartmanın merdivenlerinden inerken kalbi ağzında atıyordu. chanyeol buraya neden gelmişti hâlâ anlamış değildi. kapıya geldiğinde kapıyı açtı, etrafa bakındı.
ortam sakin gibiydi ve chanyeol ortada yoktu. bahçeye çıktı daha sonra da bahçe kapısından çıktı. etrafa tekrar bakındığında kimseyi görememişti. biraz ilerlemeye karar verdi, içinde garip bir his değişik bir sıkıntı var gibiydi hani o da bundan emin değildi sanki. telefonunu çıkardı tanıdık nickin üzerine tıkladı ve arama tuşuna bastı.
aniden arkasından sarılan bedenle kas katı kesilirken burnuna gelen tanıdık kokuyla yutkundu. şuan böyle bir durumda olmak herkesin hayali gibiydi fakat baekhyun endişeleniyordu chanyeol için.
"chanyeol.."
"seninle konuşmam gerekiyor."
"sarhoş musun?"
"bilmem, sen?"
"gel, chanyeol yukarı çıkalım."
sarhoş olduğu bariz olan bedenle birlikte yavaş yavaş yürümeye başladılar. saat biraz geçti zaten baekhyun'un mahallesi biraz emekli amcalar mahallesi olduğu için sessiz ve sakindi. bahçeye girdiler ve ardından apartmana. ikinci kattaydı baekhyun zaten. bu yüzden bu ikiliyi çok zorlamamıştı.
"baekhyun çok güzelsin."
chanyeol mırıldandığında baekhyun kızaran yanaklarıyla başını eğdi. kapısının önüne geldiğinde kiliti çevirip açtığında içeri girdiler. baekhyun chanyeol'ü odasına götürmüş yatağına yatırmıştı.
"baekhyun seninle konuşmam gerek."
chanyeol ağzının içinde mırıldanırken baekhyun iç çekti.
"kahve yapayım mı sana?"
chanyeol başını iki yana sallayıp gözlerini kapattı. baekhyun, chanyeol'ün ayağındaki ayakkabıları çıkartıp kenara koydu. yanına oturup saçlarını okşadı. aklına gelenle cebindeki telefonu çıkartıp bir kaç fotoğrafını çekti anı kalsın diye.
dün hayranı olarak koştuğu adam bugün onun evinde ve onun yatağında uyuyordu.
elini kalbine götürdü. hızlıydı."koca bebek, iyi geceler."
baekhyun kalkıp dolabından pijamalarını aldı. banyoda giyinip geldiğinde iki kişilik yatağının diğer kısmına uzandı. chanyeol'ün elini tutarak uykuya daldı.
10. ya da 11. bölüm final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
songwriter :: chanbaek
Fanfictionbaekhyun: konserlerine gelen pearlslar çok şanslı BEN İZİN BİLE ALAMIYORUM EVDEN. bu yüzden burdan da iste ne varsa costuruyorum sonucta bakan yok düşünsene mesajlari okuyosun sonra kim bu degisik diyosun COK KOMİK OLMAZ MIYDI?!! görüldü baekhyun...