Sokszor láttam már és tapasztaltam meg az élet létezését de még mindig nem tudom mit jelent pontosan. Folyton azon rágodom hogy tudd ekkora fájdalmat okozni egy apró dobogás.
Ez csak a szívem ritmusa ami azért ver minden másodpercben hogy életbe tartsa lelketlen testemet.De ki engedte ezt meg neki? Mikor adtam én felhatalmazást arra hogy egy ilyen fájdalmas helyen tartson engem életben?
Tudom hogy mindenki gondolkodott már azon mit is jelent élni. De senki se tudja a választ.
De egyszer egy ember azt mondta nekem nincsen értelme semminek, mert azt nekünk kell megtalálni, nekünk kell értelmet adni ennek a nyomorúságnak amibe vagyunk. Azt mondta csak mi tudjuk meg alapítani hogy mi jó és mi rossz az életben. De egyátalán létezik olyan hogy jó meg rossz?
Amikor filmeket nézünk vagy éppen egy regényt olvasunk mindig halljuk hogy van jó meg rossz és a jó mindig győz.
De mivan akkor hogy ha az az ember is jó ember aki megölte az anyát? Mivan akkor hogyha egy tolvaj jó embernek számít? Robin Hood is rossz ember lenne? Pedig ő is csak jót cselekszik. Az életben ez a két szó egyátalán nem létezik. A jó ember is feláldozz néha valamit hogy megmentsen valaki mást. A gyilkos is segíthet egy vak-nak át kelni az úton.
Mivan ha fájdalom ér? és az egyetlen megoldás arra hogy ne fájon ha bosszút állsz azért aki azt tette veled amit.Szerintem nincsen jó vagy rossz ember csak igazságtalan élet. Mindenkinek van indoka arra amit csinál.
Ha úgy látja hogy ez a helyes vagy ez számára a legjobb nem itélheted el. Ha erre nevelték vagy erre tanították az sem az ő hibája hanem azoké az embereké akiket tönkre tett a világ és csak a fájdalmat tudták tovább adni gyermekeiknek.Nincs olyan hogy jó példa kép vagy rossz példa kép.
Nincs olyan hogy igazság vagy hazugság. Nincs pokol vagy menny.
Nem létezik a jó meg a rossz fogalom. Csak az elbaszott világ létezik amit év századok és ezredek folyamán fel építettünk.Egy olyan helyett csináltunk magunknak ahol senki se élhet boldogan soha.
Egy olyan helyen élünk ahol azt hiszük minden meg van írva.Igazából semmi sincs meg írva csak az hogy egyszer meg születünk aztán meg halunk. Minden más úgy történik ahogy te lépsz vagy levegőt veszel.
YOU ARE READING
Az elmém fogsága
RandomIgazából nem tudom mit csinálok itt, csak a gondolataimat, a tapasztalatom, a tudásom szeretném tovább adni. A saját kis világomat írom le, hogy hogyan látom a dolgokat. Nem kell egyet érteni. De ha másképp látjátok mindenképpen kíváncsi vagyok t...