Untitled Part 1

77 4 1
                                    

Zvrrrrrrrrr!!

Bio je to alarm koji me je budio za skolu.Uzela sam telefon i pogledala koliko je sati.Tacno sest.Protrljala sam oci i krenula ka kupatilu.Kada sam se sredila,vratila sam se u sobu.Kako bih se obukla.Otvorila sam moj tamno braon orman, i krenula da trazim odecu.Uzela sam plavi dzemper i plave helanke.Sisla sam dole kako bih doruckovala.Kada sam krenula da uzmem hleb videla sam da ga nema.

-Rous dali znas gde je hleb?Nisam volela da je zovem mama.Ona je za mene uvek bila samo Rous.

-Valjda znas gde stoji!Povisila je ton.

-Ali ovde ga nema.Rekla sam,i pokazala prstom na kutiju za hleb.

-Pa onda idi da ga kupis!Ponovo se razdrala.

-Uredu!Uzela sam torbu i krenula ka skoli.Usput sam svratila do pekare, kako bi sebi kupila dorucak.

-Dobar dan.Rekla sam ja.

-Zdravo,sta zelis?Ljubazno me je upitala.

-Jedan sendvic.

-Uredu.Uzela je sendvic, i stavila ga u kesu.

-Koliko je?Uzimala sam novcanik.

-Osamdeset dinara.

-Uredu,izvolite.Dala sam joj pare a,zatim izasla iz pekare.

Kada sam izasla ugledala sam Lanu.Lana je bila moja jedina i najbolja drugarica.

Ona je jedin koja me uvek razume.Ima braon kosu i svetlo zelene oci.Uopste nije razmazena kao neke devojke,i to je bas super.

-Hejj lanaa.Potrcala sam ka njoj i zagrlila je.

-Elsaa.Uzvratila mi je zagrljaj.

-Hajde idemo da ne zakasnimo u skolu.

-Ne zaboravi da popodne imamo solfedjo.Rekla mi je Lana.

Solfedjo je predmet u muzickoj skoli.Na njemu ucimo note notne vrednosti i jos mnogo toga..:)

-Ne brini necu.Nasmejala sam se.

Dok smo hodale,suskavi listovi su se saplitali o nase noge.Bio je to znak da je jesen vec uveliko pocela.Bilo je i nekih crvenih, neki su bili ogromni a neki skoro da se nisu vide.Leteli su jedan za drugim, kao note u nekoj kompoziciji Beethovena*.I evo nas stigli smo do skole.Toliko sam se zagledala u drvece,da nisam ni primetila da smo stigle.Dok smo isle ka vratima od skole,prosle smo pored trevnjaka gde su sedeli samo popularni.Bila je tu glavna medju njima Melisa.Ona ima dugu ravnu plavu kosu i plave oci.Jako je nafurana i razmazena.Inace, ona ide samnom u razred.Jadna ja!Napokon smo usle u skolu.Krenule smo ka ormaricima da uzmemo knjige za cas Engleskog.


*Ludvig Van Betoven (Ludwig van Beethoven) (* rođen najvjerojatnije ., a kršten . U ; † . u ), i jedan od najznačajnijih glazbenih skladatelja u povijesti.






Znam da je prvi deo jako kratak ali drugi ce da bude duzi.Izvinjavam se zbog nekih gresaka.Nadam se da vam se svidelo,ako jeste citaj te dalje ;)

~Follow Your Dreams~Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon