~9~

220 12 0
                                    

Tatlış tatlış okuyun tamam mı yotum yapmaktan çekinmeyin hehehehe hadi iyi okumalarrr

Jungkook'dan

Her şeyi biliyordu Jimin her şeyi biliyordu ben nasıl böyle bir salaklık yaptım o gece aklıma gelmeye başladıkça yaptığım aptallıktan kendimi dövesim geliyordu

Flasbackh..

"Jimin shii hikayemi duymak istermisin?"dedim ve saçlarını okşamaya başladım

"Ben daha 8 yaşındaydım o zamanlar ailemin durumu böyle mükemmel değildi hatta berbattı okula bile gidemiyordum.

Babam her akşam eve içki kokularıyla geliyordu ve tonlarca kumar borcuyla annem ise çalışıyordu bende buna dahilim tabiki annemle ben çalışır babamın içki parasını çıkartırdık böyle sefil bir hayatım vardı yani.

Sonra bir sabah yine annemle çalıştığımız yani benim çöplerini topladığım annemin ise bulaşıklarını yıkadığı restorana gitmek için hazırlanmıştık sonra kapımız sert bir şekilde çalındığını hatırlıyorum ardından annem beni odama kapatmışti ve sesiz olup korkmama mı söylemişti ben ise kapının deliğinden annemi izliyordum

Evin içine mafya tipli adamlar geldi ve anneme babamın çok fazla borcu olduğunu ve bunu bizim ödememiz gerektiğini söyledi annem bunu yapamayacağını belirtincede annemi yere savurdu bunun karşısında odamdan çıkıp hemen annemin yanına gittim ve ne haddimeyse adama bağırmaya başladım.

O adamın çenemi sıkıca tutup anneme çocuğunda pek güzelmiş dediğini unutamıyorum ardından annem beni adamın elinden hızlıca çekti ve ona bana dokunması gerektiğini sertçe söyledi adam rahat tavırlarıyla koltuğa yayıldı biz ise annemle yerde ona bakıyorduk annem beni kollarının arasına almıştı ve adamın dediklerini dinliyordu'Peki madem paranız yok o zaman barımda bir ay boyunca müşterilerimize hizmet ediceksin yoksa o güzel yüzlü çocuğunu bir daha göremezsin yarın gelip işe başlayabilirsin'dedi ve evden çıktı annemle birbirmize sarılıp saatlerce ağladığımızı unutmak için içtiğim kadehler yetersiz kaldı.

Sonraki gün oradaydık cehennemimizin başladığı yerde annemi hiç görmediğim kıyafetlere süslemislerdi orada annemden daha genç kızlar vardı annem müşterilerden biriyle sevişmek için bir odaya girdiğinde onlar benimle ilgilenirlerdi benimde orda minik bir odam vardı 8 yaşındaki minik bir çocuğun ihtiyacını giderecek kadar minik..

Annemin seviştiği odanın yanındaydı 30 gün boyunca annemin çığlıklarını dinledim aralıksız 30 gün odamın duvarında o 30 günü işaretledim her geçen gün için bir çizik.

Ve sonunda 30. günün çiziğinide attım işkencelerimiz sonuna ermişti en azından 8 yaşındaki ben öyle zannediyordum tâki yan odadan annemin sesi gelene kadar her şey çok netti
'Anlaşmamız bitti süre doldu artık beni bırakın'

'Kes sesini anlaşmaymış ben senin gibi birini buldum bırakıcağımı mı zannediyorsun şimdi hazırlan ve müşterimizi bekle problem çıkartırsan oğluna veda et'

Ardından kapının kapanma sesi annemin ağlayışı ve cam kırılma sesi biraz zaman sonra ise yabancı bir adamın

'BU ÖLMÜŞ'diye bağırışı beni zorla tutan kızların ellerinden sıyrılıp annemin olduğu odaya girdim

Gördüğüm şey sadece annem KAN VE KAN

Çaresizce annemin cansız bedeninin yanında ağlıyordum ve ona kızıyordum beni bıraktığı için beni sevmediği için çünkü sevseydi beni bırakmazdı.

O anki sinirle yerden kırık bir cam parçası aldım ve bize bunları yaşatan adama doğru savurdum o ise kolayca beni durdurdu bu sırada elimdeki cam parçası yüzümü kesti ardından tekrar cam parçasını savurdum ve o adamın bacağına sapladım adam acıyla inlerken ben ise kaçtım koştum ve koştum çünkü yapabileceğim tek şey buydu.

Büyükannemlerin yanındaydım babam sonunda gururunu ayaklar altına alıp annesinin yanına gelmişti zamanla her şey unutuldu babam işini kurdu içkiyi bıraktı kumarı bıraktı ve yeni bir kadınla evlendi ayrı evimize çıktık ama bu yaşananların tek sorumlusu babamdı beni anneme hasret büyüten,annemin canına kıymasına sebep olan tek kişi babamdı ondan hep nefret ettim o ise beni hep annemle tehtid etti bana yeni anne getirdiğini söyledi sürekli.

Şuan sefasını sürdüğü hayatın cefasını çeken annemdi annem ölmeseydi bunların hiç birine sahip olamicaktı o şimdi parasıyla puluya keyif çatarken annemin toprağın altında olması canımı yakıyor mutlu olmak onunda haklıydı ama ben annemin intikamını alacağıma dair kendime bir söz verdim şuan onlara katlanma sebebimde bu babamın zenginliğinin sebebi annemken keyfini başka bir kadının sürmesine izin vermicem

Ama benim tek başıma artık gücüm kalmadı benimde dayanabileceğim bir insan olmalı bu benim hakkım değil mi?

Okulda her gün başka bir kızla sevişiyorum bu biraz olsun beni rahatlatıyor mesele zevk almam değil yaşadığım berbat hayatı unutmak ama biliyormusun ayın 30. günü kimseyle birlikte olmuyorum.

Okuldan mezun olup o evde hayatımın sonuna kadar kalmak istemiyorum bu yüzden iki senedir aynı sınıftayım o çok merak ettiğin sebep buydu.

İlk görüşte aşka inanır mısın Jimin shii?
Ben seninle inandım,ben senin gözlerine bakınca beni sevebileceğine inandım,dudaklarına dokununca beni sevebileceğine inandım,kokunu içime çektiğim de beni sevebileceğine inandım,
Jimin shii ben sana inandım"dedim titreyen sesimle ve o sırada Jimin yanaklarımı ıslatan yaşlarımı sildi

"Jimin shii sen bana gönderilen bir hediyesin ben bunu hissediyorum"

Flasbackh...

Ben aptalım sadece aptal Jimin bana her saniye acıyarak bakıcak lanet olsun acaba ondan biraz uzak kalsam unutur mu? Yapabileceğim tek şey bu olucak sanırım.

Ayyy nasıl olmuş bölümü yayınlamaya hazırlanırken silip baştan sona kadar tekrar farklı bir senaryo yazdım desem😬😬

NEW TEACHER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin