Szóval csináltam magamnak egy kávét...
Amiután megittam a kávémat elmentem letusolni.Zsolti egyszer csak bekopog:
-Baba mit rakjak bele a táskádba?-mert ugye ma megyünk körülnézni Görögországban.
-Öööö...Vizet meg ott vannak müzli szeletek meg a napszemüvegemet légyszi!Hosszú tusolásom után ő is letusolt majd megreggeliztünk és indultunk is.
Először egy buszra szálltunk fel ami (direkt ilyen turistáknak van)egy hajó kikötőnél rakott ki minket első helyszínek.
Elmentünk fagyizni ahol én csoki-eper Zsolti vanilia-málna.Isteni finom volt valahogy vágytam még háromszáz ilyen gombócra de tele voltam.Utána fürödtünk egy kicsit a kikötő melletti parton.készültek képek is:
Ezt követően mentünk egy étterembe mert kb. 6 óra lehetett.Egy MARIANNO című helyiségben kötöttünk ki,ahol én paradicsomszószos tésztát ettem és a barátom egy görög salátát evett. Desszertet konkrétan nem mertünk enni mert féltünk hogy kipukkadnunk.Fél 8 lehetett amikor elindultunk a fenszi helyről.
Mentünk is vissza a buszhoz ami vissza vitt minket a hotelba.Én egyből a fürdőbe vettem az irányt és letusoltam hogy minél tisztább és előbb letudjak feküdni.Párom hasonlóan cselekedett.Mentünk az ágyba és megnéztünk egy filmet.Mellkasára hajtottam fejemet és lehunytam szemeimet.
-Fáradt vagy?-kérdezte tőlem suttogva.
-Nem bazdmeg csak gondoltam megpihentetem a szememet.-röhögtem el magam.
-Ja oké PRINCESS.
-És ezzel az utolsó mondattal együtt elaludtam.
Bocsi hogy ilyen rövidek az eddigi részek de nem tudok hosszabbat írni.!!
YOU ARE READING
SZJG TELJESEN MÁSHOGY...
RomanceReni nagyon menő, és Zsoltival jár már 9.óta.Igen már 11.-ek.Cortez nem lesz bennem előre is bocsi az embeeknek.Szó ja ennyi lenne a lerás.....