Upuzun bir aradan sonra MERHABAAAA🤍
Belki okuma yorum gelir diye bekledim ama fazla bekletmişim kusura bakmayın 😔😔
Hemen bölüme geçelim😊.
.
.
.Bazen hayatın zorluğu hiç bilmediğimiz bir yerden geliyor. Hiç beklemediğimiz kişiden, kişilerden. Üzüyor, kırıyor, değersiz hissettiriyor kendimizi. Oysaki mutlu olmak ne kadar da kolaydı. Ufacık şeylerle mutlu olabiliyordu insan. Bir tebessüm, el ele tutuşmuş yaşlı bir çift, kıvrılıp uyuyan bir kedi. Ufak bir tebessümdü aslında içimizi ısıtan. Tabi şuan hepimizden uzak o tebessüm.
Erdem dediğimiz kişi, benim aylardır fotoğrafını çektiğim model Erdem miymiş? Nasıl olabilir böyle bir şey. Bence olamaz, olmamalı. Merakla hepimiz Miray'a dönmüş bakarken bize şok üstüne şok yaşatacağını bilmiyorduk. Hele ki Erdem'e yumruk atacağını hiç bilmiyorduk. Şuanda Erdem'in gözü mosmor bir şekilde gözüne buz tutarak oturuyor, Efsun teyzem ağlaması durmuş bomboş etrafa bakıyor ve Asu odada Alperi sakinleştirmeye çalışıyordu. Çünkü az önce Miray "Çocuğumun babasını soruyordunuz alın geldi işte Erdem, karşınızda" dedi. Tabi bunu duyan Alper ne yapar Erdem'e kafa göz dalar ama ben hayatımda böyle bir sıçrama görmedim. "Senin ecdadını sikicem lan" diye bir zıplayış hayal edin. Yada etmeyin."Miray sen emin misin bu çocuğun benden olduğuna?"
Miray oflayarak derin bir nefes aldı. "Erdem ben hayatımda ilk defa biriyle ilişkiye girdim oda sensin. Seninde hatırladığın üzere bir vukaatımız oldu ya" dedi. Demez olaydı çünkü Efsun teyzenin bu son damlası odlu.
"Ya siz eşek kadar insanlarsınız. Hiç mi aklınız yok. Bir bok yediniz neden korunmuyorsunuz. Hadi bu zengin, hovarda bir tip. Sen nasıl kendini bu konuma düşürürsün? Ben seni böyle akılsız davran diye mi yetiştirim. Kimdir nedir bilmediğin adamla ne diye sevişirsin gerizekalı. Neden kendini kaybedecek kadar içersin. Ne yapacaktın aldıracak mıydın çocuğu? Ne günahı var bu sabinin. Anasına bak babasına bak. İkinizde birbirinizden akılsızsınız. Kızım sen neden böyle bir şeyi akıl etmedin. Nasıl bakacaksın şimdi bu cocuğa. Baban burada olsaydı.(derin bir iç çekiş) Ben ne diyeceğim mezarına gidince. Nasıl söyleyeceğim. Baban burada olsaydı nasıl bakacaktın yüzüne? " dedi hem bağırarak hem ağlayarak, bir yandan da Miray'ın kafasına vurarak. Haklıydı kim ne diyebilirdi ki.
" Anne otur lütfen. Hepimiz sakin olalım düşünelim. Erdem sen bu çocuğa babalık yapacak mısın? " çok sakin. Allah'ım çok sakin. Olamaz bu kadar sakin olması hiç normal değil. Asu'nun bir eli elinde diğeri koluna sarılmış ama bu yumuşatmış olamazdı Alper'i. Allah'ım sen bizi abimin gazabından koru. AMİN.
" Çocuk benden mi değil mi bilmiyorum. Benim çocuğumsa elimden geleni yaparım." sesi titriyor. Şimdi kalkıp kaçacakmış gibi. Kaçmaz dimi kaçmaz ya. Kırarım vallaha kafasını.
"Yap yada yapma senin kararın. Ben bakarım yiğenime. Dayılıkta yaparım gerekirse babalıkta." demesiyle Miray'ın Alper'in boynuna atlaması bir oldu. Hıçkıra hıçkıra ağlarken bir yandan da Alper'e teşekkür etmeye çalışıyordu. Dakikalarca sarıldılar.
"DNA testi için kaç aylık olması gerekiyor çocuğun?"
Erdem'in sorusuyla bütün hava dağıldı."Bilmiyorum yarın sorarım doktora"
Erdem yavaşça tamam dercesine kafasını salladı.
Gözleri dolu bir şekilde "kaç aylık" diye sordu."Beş buçuk haftalık."
Teyzesinin bir tanesi büyüyor. Erkek olacak hissediyorum. Hiçbir hissimde yanılmadım bunda da yanılmayacağım.
"Doktor kontrolü ne zaman?" Şuan hepimiz çok sakindi ama problemde bu ya zaten neden bu kadar sakindik. Normal değildi bu. İçimde bir his var. Hiç iyi bir his değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PREMİER AMOUR
Teen FictionBiyolojik ailesi olmayan, hayatta kalmak in mücadele etmiş başarılı bir fotoğrafçı olan Leyla ve çok ünlü bir iç mimar olan Eray' ın hikayesini dinlemeye hazır mısınız? . . Bu kitapta ne patlayan silahlar ne şiddet nede mafya var. Bu kitapta inatçıl...