အပိုင်း(8)

143 6 3
                                    

ရှန်လီကတော့...စနသ်ကိုဂရုမစိုက်ပဲ..စျေးဝယ်စင်တာထဲပတ်မွှေနေသည်.

သို့သော်..မကြာခင်ပင်...သွေးအန်ပြီးပြန်ထွက်ခဲ့ရသည်...အကြောင်းကား..စင်တာထဲရှိ..ဘယ်ပစ္စည်းမဆို...အမှတ်ရာကျော်နေလို့ပင်...သူမမှာရှိတဲ့အမှတ်က..အညံ့စားဆေးတချို့ဝယ်ယူရန်သာ.တတ်နိုင်လေသည်...ယခင်ကစနစ်ကပေးတဲ့မျက်နှာသစ်လက်ဆောင်အမှတ်500ကိုများတယ်ဟုထင်မိသော်လည်း..စျေးနှုန်းများနဲ့နှိုင်းယှဥ်ရင်....ဆင်းရဲလွန်းတာကိုသိလိုက်ရသည်
မဟုတ်သေးဘူး....ယှဥ်၍ပင်မရပါချေ..

"ရှောင်ကျုံး...နင့်ရဲ့စင်တာကပစ္စည်းတွေကအရမ်းစျေးကြီးတာပဲ...ငါအဲ့လောက်အမှတ်အများကြီးဘယ်ကသွားရှာရမလည်း"

"စနစ်ရဲ့စင်တာကအရောင်းပစ္စည်းတွေကစျေးကြီးနေတာမဟုတ်ဘူး..
သခင်ကသာ..ဆင်းရဲလွန်းနေတာ"

"ဟမ့်...အပိုတွေမပြောနဲ့..ဒီအရှင်မ....
ဘယ်လိုအမှတ်တက်အောင်လုပ်ရမလည်းပဲပြောရင်ရပြီ."

"သခင်ကအရမ်းတုံးတာပဲ...စနစ်ရဲ့နာမည်ကိုကြည့်ရင်တောင်.ဘယ်လိုလုပ်ရမလည်းသိသာနေတဲ့ဟာကို"

"နင့်နာမည်ကိုကြည့်ရင်သိရအောင်.ငါ့ကို
ရှေ့ဖြစ်ဟောဆရာများထင်နေလား..
အချိန်မဆွဲပဲ..အမှတ်တိုးအောင်လုပ်ဖို့နဲ့..စနစ်စည်းမျဥ်းတွေကိုသာ..ရှင်းပြစမ်းပါ.."

"........."

ရှောင်ကျူးကအတန်ငယ်တိတ်ဆိတ်နေပြီးမှ..ပြန်ဖြေလာသည်..

"သခင့်ရန်သူတွေကိုဒေါသထွက်အောင်လုပ်ပြီး.အမှတ်တွေတိုးအောင်လုပ်လို့ရတယ်....သူတို့ပိုပြီးဒေါသထွက်လေလေ..သခင်ပိုပြီးအမှတ်တွေရလေလေပဲ.."

"ရန်သူတွေပဲလား..မိတ်ဆွေတွေရောမရဘူးလား"

"ရန်ငြိုးမပါတဲ့အမျက်ဒေါသကို..စနစ်ကရမှတ်အဖြစ်အတည်ပြုမှာမဟုတ်ဘူး..နောက်နည်းလမ်းကတော့..သခင်ရဲ့ရန်သူတွေကိုသတ်ချင်းအားဖြင့်...ကျင့်ကြံဆက့်လိုက်အမှတ်ပေးမှာပါ..

အဲ့ဒီရမှတ်တွေနဲ့..စင်တာကကြိုက်တဲ့ရတနာတွေနဲ့လဲလှယ်လို့ရပါတယ်..
စနစ်က..သခင့်ကို...လတိုင်း..ကျပန်းလျော့စျေး..3ရက်ပေးမှာဖြစ်ပြီး.ဝယ်ယူခွင့်ကန့်သတ်ထားမှုနဲ့အတူ..ဒီလကပထမဆုံးလဖြစ်တဲ့အတွက်လျော့စျေး7ရက်တိတိ..ရရှိမှာပါ.."

"နောက်ပြီး.စနစ်ရဲ့အထူးလုပ်ဆောင်ချက်အနေနဲ့..အမျက်ဒေါသရမှတ်တစ်မှတ်ကို...ပုံမှန်ရမှတ်10မှတ်နဲ့ လဲလှယ်ပြီး..ဝိဉာဏ်စွမ်းအင်မပါတဲ့အစားအစာတွေ...အဝတ်အစား​ေတွ.လက်နက်​​ေတွနဲ့လဲလှယ်လို့လည်းရပါတယ်..."

"မိုက်လိုက်တာ....ဒါဆိုလဲ့ရန်အတွက်အဆင်ပြေတာပေါ့...စနစ်ရဲ့..စည်းကမ်းတွေကရော.."

""ေပးထားတဲ့မစ်ရှင်တွေကိုအချိန်မှီမပြီးမြှောက်ရင်...ပိုင်ဆိုင်မှုအားလုံးဆုံးရှုံးခြင်း.သို့မဟုတ်..စနစ်ကနေသခင့်ကိုတိုက်ရိုက်သုတ်သင်မှာပါ.."

"နောက်စည်းကမ်းတစ်ခုက..စနစ်စင်တာရဲ့ကျန်တဲ့အလွှာတွေကို....သတ်မှတ်ထားတဲ့ကျင့်​ကြံဆင့်ရောက်မှဖွင့်လို့ရမှာပါ.."

"နောက်ဆုံးစည်းကမ်းချက်ကတော့..
စနစ်ကနေ
အခါအားလျော်စွာ..လုပ်ဆောင်ချက်ကိုကြည့်ပြီး.ဆုလာဒ်..မဲဆွယ်ခြင်းစနစ်နဲ့ပိုကာဆွဲခြင်းစနစ်တို့ကို..ထည့်သွင်းပေးသွားမှာပါ"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဒါကစာလုံးရေ500ကျော်ပဲရှိတယ်..ပျင်းလို့သိပ်မရေးဖြစ်တာ..":)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ငါကအင်မော်တယ်လောကရဲ့အရှင်မWhere stories live. Discover now