1.rész

25 0 0
                                    






Jimin Jungkook szemében mindig második helyett foglalta a szívében. Jungkoknak a családja nagyon fontos volt igy történt, hogy ezt Jimin már nem bírta és szakított Jungkookal. De mindent kezdjünk élőről. 

Jimin Jungkook szüleinél él volt hivatalos vacsoránál, nagyon izgult hisz most először találkozik velük. Az este eddig minden rendben volt amig Jungkook szülei be nem jelentették, hogy Jungkook megházasodik egy gyönyörű lánnyal és a lány is hivatalos volt a vacsorán. Ezután Jimin elhagyta a házat es szereleme nem jött utána ekkor jött rá, hogy Jungkooknak soha nem volt elég fontos. Másnap az iskolába Jungkook csak suli után tudott vele beszélni

- Jimin szerelemem kérlek várj meg- nagy nehezen úton érte Jimint.
- Mond Jeon Jungkook mégis miért várjak? - monda Jimin nagyon mérgesen hisz semmi kedve nem volt az exével beszélni mert meg mindig szerette
- Hadd magyarázzam meg a tegnap esti
- Mégis mit akarsz meg magyarázni azt, hogy nem veszed el azt a lányt hmm gondoltam hat akkor legyen igy köztük mindenek vége- mondta Jimin ki a végszót a könnyeivel küszködve -Kérlek ne csináld ezt velem szeretlek

 -Nem, ha szeretnél akkor tennél érte a kapcsolatunkért, de te nem elveszed azt a lányt igy már mindenek vége van köztünk felejtsük el egymást igy lesz a legjobb. Ne felejtsd el, hogy mindig szeretlek es szeretni foglak többet ne keressük egymást - mondta és elfutott.

Eztúan Jimin teljesen elvesztette a barátait. Jungkook baráti lettek egyedül Jiminek akik barátkoztak, de miután szakítottak ők is elfordultak tőle. Sokszor nem ment suliba amig úgy nem döntött, hogy sulit vált

******

Jimin az igazgatói irodában tartott, de valakik meg állították nem más, mint Jungkook barátai. Jungkook Jimin elé letérdelt és elővet egy kis dobozt .


- Jeon Jungkook mit mondtam hagyjál békén, nincs közünk egymáshoz.
- Jimin kérlek adj 5 percet, ha utána se érdekel, amit mondani akarok akkor békén hagylak.

- Legyen van 5 percet se kevesebb se több.- Jimin kicsim tudom, hogy hibáztam, de én szeretném jóvá tenni én csak téged szeretlek és azt is tudom, hogy nagyon elszúrtam .
- Jungkook térj mar a lényegre nem érek rá.-mondta Jimin türelmetlen, de nagyon is tetszett neki, hogy Jungkook vissza akarja szerezni.
- Azután, hogy elrohantál utánad akartam menni, de a szüleim nem engedték és én egyből letisztáztam, hogy rajtad kívül senkit nem veszek el. A szüleim nagy nehezen elfogadták a döntésem. Én elakartam mondani, de szakítottál velem a barátaink nem tudom miért bántak így veled nagyon meg is bántak, amit tettek ezért jöttek segíteni nekem. Megértem, ha nemet mondasz ..
- Istenem Jungkook mondjad már el.
- Jimin nálunk nem tudtam elmondani ezért itt teszem meg hozzám jössz férjül? -Kérdezte Jungkook térdelve és egy gyönyörű gyűrött tartott a kezében. Jimin nem mondott semmit igy Jungkook nagyon szomorú lett es majdnem feladta, hogy élete szerelmetes meg nem hallotta..- Igen Jungkook hozzád megyek- amint Jimin száját elhagyta az a szó Jungkook az ujjára húzta a gyűrött és egy csókba részesítette.



Vége. 



Sziasztok itt az első része az one shotnak  remélem tetszik. Szeretettel fogadom a pozitív és negatív véleményeket és ez az első próbálkozásom kérlek nézetek el a helyesírási hibákat próbáltam javítani mindegyiket. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jikook one shotWhere stories live. Discover now