Kim Taehyung
Yoongi ile bir toplantı sonrası akşam sadece ikimiz olucak şekilde içmeye karar vermiştik. Yoongi en yakın dostum,ailemdir birbirimizi şu zamana kadar satmadık,satmayacağımızada kalıbımı basardım.
Yoongi yeni aldığı arabasıyla,favori tekel bayimizin önünde durdu. "Hadi abi düşüncelere daldın yine."diye söylenmeye başlamıştı, "Tamam be." Arabadan inip kapısını kapattım ve Yoongi'nin yanına gittim. Yoongi bana bir bakış attı, ardından yürümeye başladı,bende arkasından onu takip ettim.
Yoongi tekel bayinin kapısını açtı ve içeri girdi fakat kapıyı bana tutmadı,gözlerimi devirip kapıyı kolumla tuttum ve ittirdim.Yoongi "İki tane viski alabilir miyiz?" Diye sormuştu,yerde bir şey arayan bir çocuk vardı ayağa kalktı ve "Tabiki de,bekleyin." Dedi ve arkaya gitti.
Çocuğun yüzünü pek görememiştim ama sesi çok güzeldi.Çocuk arkadan elinde iki tane viski şişesi ile geri gelince direkt olarak yüzüne odaklandım.
Çok güzeldi. Tek kelime ile çok güzeldi,etrafa ışık saçıyordu. Kasanın önünde durdu ve parmaklarını saçlarının arasından geçirdi. Pür dikkat onu inceliyordum ve izliyordum. Parmaklarıda en az onun kadar güzeldi ince,kemikli ve damarları belli olan bir eli vardı.
Sonrasında dudaklarına baktım. Pes pembeydi,yumuşacık gözüküyorlardı ki eminim öyleydi. Yoongi'nin koluma vurmasıyla sarsılmıştım Yoongi "Kanka ben cüzdanımı ofiste unutmuşum,sen ödesen olur mu?" Diye bir soru yöneltti.Gözlerimi devirerek "Pekâlâ öyle olsun bakalım Yoongi efendi." Dedim ve elimi pantolonumun cebine attım.
Cüzdanımı çıkarırken ismini bilmediğim ama bir Tanrı kadar kusursuz olan çocuk ise viskileri kasadan geçiriyordu. Çocuk o kusursuz sesiyle "965 lira beyefendi." Dedi cüzdanımdan kartımı çıkarıp çocuğa uzattım. "Temassız." Çocuk başıyla onayladı ve kartı pos cihazına tuttu.
'Dit' diye bir ses gelince geri çekti ve kartı bana uzattı. Kartımı elinden aldım, o sırada ise çocuk viskileri siyah,mat poşete koyuyordu. Poşeti Yoongi aldı ve bayiden çıktı.Çocuğun gözlerine bakarak "İyi günler." Dedim ve bende çıktım.
Çıkar çıkmaz nefesimi bıraktım orda durduğum her dakika nefesimi tutmuştum. Nefesimi düzenleyip Yoongi'nin yanına gittim. Arabaya yaslanmış telefona bakıyordu beni fark edince telefonu ceketinin iç cebine koydu ve arabanın kapısına ilerledi eliylede gel işareti yaptı.
Hiç konuşmadan arabaya bindim ve poşeti arka koltuğa bıraktım. Yoongi ortaya "Bir şey mi oldu?" Diye bir soru yöneltti "Aga o çocuk neydi ya öyle Tanrı gibiydi,bir tane bile kusuru yoktu." Dedim Yoongi kıkırdadı dalga geçer gibi "Aşık mı oldun yoksa?" Dedi ve arabayı çalıstırdı. Ona ters bir bakış atıp bende kıkırdadım "Galiba." Dedim ve kafamı cama yasladım.
Eveeetttt
YENI BIR FIC ILE BURADAYIM 💩💩
Tae ilk goruste asik oldu
💩😈🙉
Buda bok gibi bi kurgu oldu okuyun gecin
Oyda verebilirsiniz😔🤭
NEYSE KACTIM BEN BBig:thv0ny istek gonrebilirsinizz
(Kisisel hesap kabul etmiyom)
😈😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love and die
FanfictionEn yakın arkadaşı uyuşturucu baronu olan, Kim Taehyung ve viski almak için girdiği tekel bayide gördüğü Jeon Jungkook.