4. bölüm 🙏

800 42 62
                                    

(*Rusya'nın Anlatımı*)
...
..
.
"Napcam amk okula geldikk ama boşuna gelmiş olmayalim bari derse girelim"

Türkiye: Rusya?

Rusya: efendim noldi?

Türkiye: farklı sınıflarda mı olacağız?

Rusya: sanırım. Natodan ve Amerikan piçlerden farklı bir birlikteyim sen ama natodasın o yüzden... (Ne güzel cümleler bunlar)

Türkiye: Rusya eğer NATO'dan çıkıp Şanghay'a gelmek istersem beni kabul edermisin?

Rusya: hh-h babama sormam gerek. O türkleri sevmez. Ve ayrıca okul bittiğinde Şanghayın tüm görevi bana geçecek. O zaman babam kabul etmesze bile seni alırız.Zaten babanı babam yıktı denebilir...

Türkiye: ya ben bu amcik ağizlilara dayanamıyom.

Rusya: bende amk bide ayni siniftasiniz.

Türkiye: b-belki tenefüslerde konuşuru-

"Birisi Türkiye'ye çelme taktı ve türkiye yere yapişmişti"

Türkiye: ah ben sikim böyle işi.

Amerika: AH TÜRKİYEM? ÖZÜR DİLERİM BEN YANINDAKİ PEZEVENKE TAKÇAKTIM SENİ KAÇIRMASIN DİYE.

Rusya: ne?

Türkiye: ıh-

" Türkiye'yi ayağa kaldırdım kolundan tutup"

Amerika: BIRAKKK

Rusya: SUS! O BENİM

Türkiye: ne?

"Türkiyeye işaret yaptım oyunu sürdürsün diye"

Türkiye: hm hm.

Amerika: Ne dolaplar çeviriyorsunuz siz?

Rusya: o benimle Amerika

Amerika: NE!? TÜRKİYE?

Türkiye: hm hm evet o benimle

Amerika: ama... Ben tam sana açılacakken... neden?beni sevdiğini biliyorum o seni zorla aldı biliyorum doğruları söyleyin!

(*Türkiye'nin Anlatımıyla*)

"Ne Amerika ve benmi? Olabilir aslında ama bem Amerikayı sevmiyorum onun duygularını üzmek istemiyorum kısa yoldan kırıcı olmadan nasıl söylesem? Rusya'yı... Onu sevi- NE HAYIR OLMAZ ONU SEVMİYORUM VE SEVMİYCEM ASLA HEMDE(ujujujujuhhu☹️)"
...
..
.

"Rusya bacaklarımı kavradı kalçama dokunmaya başladı istemesemde ağzımdan garip garip o seslerden çıkıyordu."

Türkiye: *rusya yeter*

Rusya: yetmez

Türkiye: nE

"Amerika ise sadece bakıyordu öylece umutsuz vazgeçmiş pes etmiş bakışlardı bunlar"
...
..
.
"Rusya ise gözünden zafer fışkıran bakışlar atıyordu amerikaya.Bir yandanda benle uğraşıyordu."
...
..
.
" Sonunda zil çaldı sınıfa hayırlısyla gitcekken Rusya beni serbest bıraktı
dudağimdan öpüp hızlıca koşmaya başladı."
...
..
.
"Sonra bende bağırarak;

Türkiye: ANANİ SİKİM

Rusya: BENDE SENİNKİNİ

" Sınıfa koştum. Hemen kimseinin bu olayları duymamış olmasını dileyerek ama Amerika o Fransaya anlattı sınıftaki ( ayrı zamanda natodan tanışıyorlar) dedikoducu gıcık pis sahtekar küstah dangalak piç pezevenk kızıydı o ( şu sınıftaki pickme kızlar varya ondan) hemen herkese söylemiş sağolsun girdiğimde tüm sınıf bana bakıyordu "

İtalya: ooo kebap hayırlı ossun. Tabii hayırlımı hayırsızmı belli değil ama.

Fransa: en yakışıklı çocuklardan seçmişsin gay seni. Birazını bizede bıraksana?

Türkiye: biz daha henüz ah eh mh- nasıl anlatsamki

"Japonya araya girdi"

Japonya: ARKADAŞLAR DAHA YATAKTA YAPMAMIŞLAR ONU DİYO!!

"Herkes başıma toplandı ne diyeceğimi bulamadım"

Türkiye: SİKTİRİN GİDİN

Japonya: tm abi kızma...

"NATO AMK HOCA İÇERİYE GİRDİ"

(_ZAMAN ATLAMASI_)⭐TENEFÜSTE⭐

"Amerika o hala ağlıyordu... Neden beni çok sevdiki? Onu herzaman başımdan savıyordum...Benim peşimi hiç bırakmazdı.Galiba böyle bi olayı hiç çıkarmamış olsaydık amcık rusyası.Benden hoşlanıyor galiba yoksa öpmezdi mal amk.''
...
..
.
Türkiye: H-hey Ame? Üzüntünü anlayabiliyorum ama, neden beni sevdinki. Ben sadece ekonomisi bile olmayan bir ülkeyim.

Amerika: h-hf siktir git.

Türkiye: belkide en yakın arkadaşlar olabiliriz nedersin?

Amerika: siktirip gitmeyi bilirmisin.Duygularımı mahvettin.Her gün gay(?) Olmanı ve benim olmanı istedim.Sadece...ve o Rus birden ortaya çıktı ve seni aldı.

Türkiye: biliyorum her şey çok hızlı oldu ama ben açıklayabilirim

O sırada zil çaldı. (SON DERS)

Amerika: fazla vaktim yok dediğim gibi.Okuldan 1,2 saat sonra benim odama gelebilir misin sana benimde bişey açıklamam gerekiyorda.

Türkiye: olur tamam.

Amerika: görüşürüz.

Türkiye: gömüşür-  görüşürüz😇

(-AMERİKANIN ANLATIMIYLA-)

HJJHSHSJSUSJSHHAUAUUSHHS( amerikan gülüşü)

"O benim beni seviyor ve benim olacağını anladı"
....
...
..
.

♡⁠๑Countryhumans RusKey?๑⁠♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin