"Sana aldım."
Jennie duyduğu ses ve hemen önüne uzatılan sandviç ile, elindeki saat ile uğraşmayı bırakıp sesin geldiği kişiye baktı. Ardından iç çekip tekrar saatine döndü.
"Alsana."
Jennie Lisa'nın elinden sandviçi alır almaz Lisa arkasını döndü. Tam Lisa gidiyorken Jennie seslendi.
"Aldın mı, yoksa çaldın mi?"
Lisa bunu duyunca durdu ve tebessüm ederek arkasına döndü.
"Bak, Jen. Sen çok ilginç birisin. Tuhaf bir şekilde, ilgimi çektin."
Jennie bunu duyunca kollarını bağlayıp önünde birleştirdi ve sırtını duvara yaslayarak Lisa'ya döndü
"Ne alaka şimdi? Yoksa senin de hırsız olduğunu ifşalamamdan mı korkuyorsun?" Lisa'ya gülümsedi.
Lisa bunu duyunca arkasına yaşlandı, esnedi ve ardından Jennie'ye küçümseyici bir gülümsemeyle cevap verdi. "Niye korkacakmışım? Sence gerçekten sana inanırlar mı? Hiç sanmam."
Jennie bu sözlerin ardından önüne döndü ve okulun bahçesine, okulun etrafındaki binalara bakınmaya başladı.
"Hey. Ay'a gitmek mi istiyorsun yoksa?"
Lisa bileğindeki saate bakarak bunu söyleyince Jennie kendi bileğine baktı ve şaşkınlıkla Lisa'ya döndürdü tüm vücudunu. Lisa'nın bileğinde dün gece çalmış olduğu saati görünce yutkundu.
"Hayır. Sadece o saati seviyorum. Geri verir misin?"
Jennie Lisa'nın saati vermesi için elini uzattı. Lisa saati bileğinden çıkarıp Jennie'ye verdi.
"Bir şey diyeyim mi? Anlaşılan o ki, senin hırsızlık yöntemlerin artık eskide kalmış. Ayrıca çok riskliler. Okuldaki tüm bu söylenti ve dedikodulara şaşırmamalı."
Jennie Lisa'nın bu yorumuna bozuldu ve ona doğdu döndü.
"Benden iyi olduğunu mu düşünüyorsun, yeni kız?"
Lisa buna güldü. "Tahmin et daha demin ne çaldım?"
Jennie kızıştı. "Ne bileyim ben?"
Lisa buna gülümsedi ve arkasını dönüp yerdeki çantasından bir kitap çıkardı.
"Bunu"
KEMAWITTAYANUSORN LISESI
Jennie hayretle kızın elindeki kitaba baktı.
"Sandığımdan çok daha eğlenceli. Okuldan birşeyler çalmak yani."
Ardından çantasını sırtına aldı ve konuştu.
"Iddiaya var mısın, Jen? Bahse girerim beni geçemezsin."
Jennie gülümsedi.
"En ufak bir şansın bile yok, yeni kız."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girl From Nowhere | Jenlisa
FanfictionGirl From Nowhere orjinal dizisinin 1. sezon 8. bölümünden uyarlama. Senaryonun dışına çıkmıyorum. ⚠️