Giriş

39 3 0
                                    

04/07/2022

Tokyo'nun tekinsiz bir sokağında sallana sallana evime doğru ilerliyordum. Etraf, sanki bu gün için özel bir sessizliğe bürünmüştü. Aslında oldukça tehlikeliydi. Çünkü bu sıralar "Bonten" adlı bir çete gündemdeydi ve bu çete hakkında pek iyi olmayan şeyler söyleniyordu.

  Saat'e baktığımda 02.13 olduğunu gördüm. Bir iç çektim ve sokağın sonunda bulunan mini markete gitmeye karar verdim.
 

  Yaklaşık bir haftadır neredeyse eve hiç uğramamıştım. Cenaze işleri, borçlar, davalar vs. derken kendimi tamamen boşlamıştım.
 

Sokağın sonuna, markete vardım ve içeriye girdim. Direk hazır ramen reyonuna ilerledim ve üç paket ramen aldım. Buzdolabı reyonundan bir kaç şişe bira ve son olarak ekmek ve hazır tatlı reyonundan birkaç tane içinin çikolata dolgulu olduğunu düşündüğüm balık şeklindeki keki aldım.

  Kasaya doğru ilerlerken marketin çalışmakta olan televizyonundan duyduklarım ile dikkatimi televizyona verdim. Yine "Bonten" hakkındaydı. Son zamanlarda küçük dükkanları hedef aldıkları dedikoduları hızla yayılmış, esnaflar korkularından iş saatlerini kısıtlamış ve güvenliği ellerinden geldiğince arttırmıştı.

  Kasada ki adamında televizyona daldığını fark edince onu omzundan dürttüm. Dürttüğümde korkuyla yerinden sıçradı. "Hey, sakin ol." dedim.

"A-ah! Özür dilerim fark etmemiştim benim hatam..."

"Sorun değil." Sepeti kasanın üzerine koydum ve adam ürünleri okutmaya başladı. O sırada kapının açılması ve zil sesiyle yeni bir müşteri geldiğini anlamıştım. Arkamı dönüp göz attım. Pembe saçlı mor takım elbiseli bir adam gördüm. Arkasından bir kaç kişi daha girdi. Oldukça tanıdıklardı. Kasiyer boğazını temizleyince(Öhöm yapıyor) önüme döndüm.

  Adam benim ürünlerimi poşetledi. " *** yen efendim. Kartla mı yoksa nakit mi ödemek istersiniz?" "Kart." Cüzdanımdan hemen kartımı çıkardım ve ona uzattım. Kartımı post cihazına okuttu, bir kere, iki kere... "Umm.. Kart kullanılmıyor diyor. Sanırım kartınız iptal olmuş."

Derin bir nefes verdim. Kartımı aldım ve tekrar cüzdanımı çıkarttım. Yeni bir Kart uzattım. "Bundan çekin öyleyse." Adam okuttu. "Yetersiz bakiye.."

Arkamda birinin olduğunu hissettiğimde kafamı çevirdim. Üç takım elbiseli adam da ellerinde içecek ve balık kekiyle bekliyorlardı. Pembe saçlı olan sırıtıyordu. "Anladım. Nakit ödeyeceğim."

İç çekerek cüzdanımdan para çıkaracakken kulağımın arkasında hissettiğim nefes ile hızla arkamı döndüm. "Afedersiniz?" Adam hâla sırıtarak bakıyordu. O pembe saçlarını yolmakta vardı..

Göz devirdim ve hızla parayı kasiyere verdim ve özür diledim. Poşetimi aldım ve dükkandan çıktım.

Dükkanın kapısının önündeki aracı görünce tekrar dükkana girmem bir oldu. Onlar haberlerde gördüğüm çetenin üyeleriydi. Bu dükkana da zarar verebilirlerdi. Kasada ki adamın titreyerek onların aldığı şeyleri poşetlediğini gördüm. Yanlış bir duruma karşı iki reyonun arasına girdim ve bir şeyi düşürmüşüm ve onu arıyormuşum gibi etrafa bakınmaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TOKYO REVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin