Μια καψούρα, αυτό θα μας φάει. Κάθε φορά που λέω δεν την ξαναπατάω, εμφανίζεται μια καψούρα πιο δυνατή από την προηγούμενη. Έχω ένα βασικό ελάττωμα. Αγαπάω τα λάθος άτομα. Ναι με θεωρώ πολύ αστεία! Να 'μαστε ξηγημένοι δεν θα διαβάσετε κανένα λογοτεχνικό αριστούργημα. Πέντε δέκα μαλακίες θα σας πω. Ή μάλλον, για να είμαι ακριβής θα σας πω κάποια πράγματα που λίγο πολύ όλοι έχουμε πει, δει, σκεφτεί και κάνει. Κι ας προσπαθούμε να πείσουμε τόσο τους εαυτούς μας αλλά και τους γύρω μας για την μεγάλη ηθική που μας διακατέχει. Θα είμαι ειλικρινής, η δική μου άποψη είναι πως όταν είσαι 17, δεν σου χρειάζεται και ιδιαίτερα η ηθική.
Αλλά εντάξει για να μην προδώσω την κλασική λογοτεχνική παράδοση ας ξεκινήσουμε να αφηγούμαστε την Οδύσσεια της εφηβείας με έναν ρομαντικό και συνάμα, ταλαιπωρημένο τρόπο.
Μια Δευτέρα του Οκτώβρη ήταν, όπως όλες οι άλλες. Τίποτα όμως για εμένα δεν ήταν το ίδιο. Υπήρχε κάτι αλλόκοτα διαφορετικό. Κάτι που είχε με παρασύρει και με είχε κάνει ένα με τον ουρανό. Μια αναπνοή, μια γαλήνη. Με μία λέξη αναφέρομαι στην ελευθερία!
Αυτή η ελευθερία φίλοι μου που περιτριγυρίζει την στιγμή που αφήνεις κάτω το κινητό και λες:
"Αυτό ήταν!"
Αυτό ήταν! Τελείωσε! Φτου ξελευθερία! Μόνο πανηγύρι δεν είχα στήσει στη λεωφόρο το πρωί που πήγαινα για το σχολικό. Λίγο ακόμα και θα διέσχιζα την Λαμπράκη με Καλαματιανό! Να σε χτυπάει ο αέρας στο πρόσωπο και να ξέρεις πως από σήμερα δεν θα σε πρήζει κανείς στο τηλέφωνο! Ούτε στα μηνύματα! Ούτε στους διαδρόμους! Ούτε στις βόλτες!
ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ!
Είχα βρει την ησυχία μου! Τέσσερις μήνες στριφογύριζε το σατανικό σχέδιο στο μυαλό μου. Έπρεπε να μετρήσω προσεκτικά κάθε μου κίνηση. Κάθε λέξη! Δυστυχώς πάνω από όλα έπρεπε να παίξω καλά τον ρόλο μου.
ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ (μην κουνάς την κεφάλα σου τα ίδια έλεγες κι εσύ για το μπαμπουίνο που είχες βάλει και lock screen μην χάσεις την ομορφάδα του)
Λοιπόν περίληψη:
Με την Χριστίνα είμασταν σε σχέση περίπου δέκα μήνες. Μια σχέση (ο θεός να την κάνει) στην οποία πιο πολύ μπήκα γιατί δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω to be honest. Τώρα δηλαδή που αναλύω την κατάσταση πιο ψύχραιμα... Ε υπήρχαν πολλά θέματα και αυτά τα θέματα εγώ δεν τα γούσταρα. Δηλαδή: (πάρε μπλοκάκι είναι όλα red flags)
YOU ARE READING
Τι καπνίζει η μάνα σου!
Teen FictionΤρία διαφορετικά κορίτσια που φαινομενικά δεν τις ενώνει τίποτα. Ένας σταθμός, κάποια αστεία, κάποιοι έρωτες και κάποιες απάτες. Η Ρένα ζει την τελευταία της χρονιά στο σχολείο, καθώς παλεύει να καταλάβει τον εαυτό της και την κοινωνία γύρω της. Σ...