Bir gün Amerika ziyaretine çıktınız. 1'i kız,2 çocuğunuz var. Yolda gidiyorsunuz. Gidiyor iken, yol kenarında bir pizzacı görüyor ve duruyorsunuz.
Pizzacı'nın tabelasında bir ayı görüyorsunuz. Altında,altın renkli harflerle "Freddy Fazbear's Pizza" yazıyor. Bu yazının, mekanın adı olduğunu anlıyorsunuz. İçeri giriyorsunuz. Kulağınıza bir müzik sesi geliyor. Çok beğeniyorsunuz. Burayı çocuğunuzun da seveceği bir yer olarak değerlendiriyorsunuz. Bir masaya oturuyorsunuz. Bir garson geliyor. Menüyü veriyor. Menü aynen şöyle:
FREDDY FAZBEAR'S PIZZA MENU
Pizzas
With Cheese 3$
Classical 5$
Hot Dog 8$
Freddy's Special Pizza 12$Beverages
Cola 2$
Soda 3$
Beer 4$
Wine 8$
Fruit Juice 6$
Bunların içerisinden alacaklarınız;
2 tane klasik
2 tane sosisli
2 kola
2 bira.
Toplamda 38$ ediyor. Ucuz olduğuna seviniyorsunuz. Etrafa göz atarken bir gösteri alanı gözünüze çarpıyor. Gösteri alanının üstünde 3 isim yazıyor. İsimler sırayla şöyle; Bonnie, Freddy,Chica. Sonra, gösteri alanının solunda bir perdeli alan gozunuze çarpıyor. Yerin üstünde "Foxy" yazıyor. Sonra, yanınıza sarı saçlı, yeşil gözlü çekici bir kız geliyor. Anlatıyor "Burası Freddy Fazbear'ın pizzacısı. Buraya geldiyseniz doğru seçim yaptınız demektir. Ben mekanın sahibinin eşi Lucy Afton.Bir sorun varsa sormaktan çekinmeyin." Soruyorsunuz " Şuradaki isimler ve gösteri alanı neden var? " Cevap veriyor " Onlar bizim maskotlarımız. Çocuklar, her saat başı gösteri alanının önünde maskotlarımızın gösterisini izlerler. O sırada sizde pizzacımızın güzelliğini keşfetmeye çıkarsınız." Sonra bir diyaloga giriyorsunuz.
-Maskotlar neyden yapıldı?
-Maskotların yapısına gelmeden önce, maskotların ne olduğundan bahsetmeliyim; Bonnie'den başlayalım. Bir tavşandır. Gitar çalmayı sever. Genellikle müzik arkadan çalar ama o çalıyormuş gibi gözükür. Çocuklar sever. Freddy'e geçilirse, hidrolik çenesi ile konuşurmuş gibi gözükür.Çok kalitelidir. Genelde çocukların favorisidir. Chica'ya gelirsek, çocukları yemek yemeye teşvik eder. Çok beğenilmez ama bir pizzayı öğütüp onu ağzının arkasındaki küçük boşluktan atabilir. Eğer neyden yapıldığına gelirsek,Henry Emily'nin harikası endoskeletonlara gelelim. Çok kaliteli ve zekiceler. Hareket edebiliyor,kontrol edilebiliyorlar. Kostümlerine koyulup gösteri yapıyorlar. Ancak sadece endolar kostümlere giren olmuyor. Yaylı kilit sayesinde kostümlerin içine insanlar da girebiliyor ve sanki Endo yönetiyormuş gibi hiçbir şey değişmiyor. Ancak bu yaylı kilitlerin kötü bir tarafı var. Bilmeyen biri girerse yaylı kilit vücuduna giriyor ve kişi kimse eğer, ölüyor. Kurtuluşu yok çünkü 12 cm içine giriyor. İşte teknolojimiz böyledir. Çocuğunuzu bize emanet edebilirsiniz.
Çok teşekkür ediyor ve dışarı hava almaya çıkıyorsunuz. Oğlunuz da sizle geliyor. Eşiniz zaten tatile çıkmamıştı. Kızınızı onlara emanet ediyorsunuz...