Part 2-Şüphe

13 3 6
                                    

Mekanın önünde gezinirken önünüze gözlüklü, biraz da yakışıklı bir adam geliyor. Selam veriyor,sizde alıyorsunuz. Sonra ismini soruyorsunuz. İsminin Henry olduğunu söylüyor. Bu adam Lucy Afton'ın bahsettiği Henry Emily olduğunu anlıyorsunuz. Soruyorsunuz;
-Endoskeletonları siz mi icat ettiniz?
Evet. Pizzacımızdaki bütün Endo tasarımları bana aittir. Eski dostum William ise burayı işletiyor. Bu pizzacımızdaki Endolar ENDO_01 modeldir.
-Başka pizzzacılarınız da mı var? -Evet ama çoğunluğu koku ve asılsız iddialar yüzünden kapatıldı. Burası da yeni açıldı zaten. Neyse, iyi günler. Sohbet edecek vaktim yok.
Biraz şüpheleniyorsunuz. Asılsız iddialarla ne kastedildiğini merak ettiniz. Sonraya geri pizzacıya giriyorsunuz. Pizzacıda sarı tavşan kostümlü Bir adam var. Görünce şaşırıyorsunuz. İlk defa görmüştünüz. Sonra kızınıza sesleniyorsunuz. Cevap bulamadınız. Gösteri alanına doğru yürüyorsunuz. Bakıyor ama kızınızın orada olmadığını fark ediyorsunuz. Lucy Afton'ın yanına gidip kızınızı soruyorsunuz. Spring Bonnie ile oyuna girdiğini söylüyor. Spring Bonnie'nin sarı tavşan olduğunu anlıyorsunuz. Sonra küt diye bir ses duyuyorsunuz.
   Ses, az önce sarı tavşanın girdiği Parts&Service odasından geliyor. O an herşeyi anlıyor ve koşarak Parts&Service odasının kapısına asılıyor ancak açamıyorsunuz. Sinirle Lucy Afton'a bağırıyorsunuz:" O adam kızımı mı öldürüyor?" diye. Lucy Afton bunun bir yanlış anlaşılma olduğunu, William(sarı tavşan)'in sadece bir endonun kolunu koparmaya gittiğini söylüyor. Rahat ediyorsunuz.
   Oturup, iki sosisliyi gömüyorsunuz. Sonra küçük bir erkek çocuğu yanınıza gelip Spring Bonnie peluşu bırakıyor...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Freddy Fazbear's HorrorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin