ផ្ដើមរឿង
មុឹងៗ! ជាស្នូលនៃជួងចេញលេងនៅវិទ្យាល័យមួយ សិស្សានុសិស្សក៏នាំគ្នីគ្នារបស់ពួកគេចេញទៅញ៉ាំអីរៀងៗខ្លួន ក្នុងចំណោមសិស្សទាំងអស់នោះយើងក៏ឃើញថាមានសិស្សប្រុសថ្នាក់ទី12បីនាក់បាននាំគ្នាទៅអង្គុយនៅបង់មួយកន្លែងនៃបរិវេនសាលារៀន...(ចូលសាច់រឿង)
"នែ៎! ពួកឯងមិនរកទៅអីញ៉ាំទេឬ"khao(ជាសំឡេងរបស់តួឯកយើងនេះអីដែលឈ្មោះពេញរបស់គេគឺKhaotung Thanawat បានសួរទៅកាន់មិត្ត)
"រួចចុះឯងឯងមិនទៅជាមួយគ្នាទេហេស៎"markនិងlouis(ជាមិត្តភក្តិជិតស្និទ្ធរបស់khaoនេះអី)
"ទេ យើងញ៉ាំមកពីផ្ទះរួចហើយ តែមិនអីទេយើងអាចកំដរពួកឯងញ៉ាំបាន តោះទៅញ៉ាំអីយើងជូនទៅ"khao(និយាយរួចក៏ដឹកដៃmarkទៅកន្លែងញ៉ាំអី)
<សាច់រឿងក៏កាត់ឲយើងឃើញថា>មានសិស្សនិស្សិតប្រុសកម្លោះបីនាក់ដែលពួកគេកំពុងដើរទៅកន្លែងញ៉ាំអាហារ ពួកគេទាំងបីនាក់ជានិស្សិតឆ្នាំទី2 ហើយគេទាំងបីនាក់សុទ្ធសឹងតែជាកូនសេដ្ឋីមិនតែប៉ុណ្ណោះពេកគេក៏ជាសិស្សឆ្នើមប្រចាំសាលាផងដែរ...<ចូលសាច់រឿងយើងវិញ>
"អេ៎! នេះពួកឯងមិនកម្មង់អីមកញ៉ាំទេហេស៎"Neo(និយាយទៅកាន់មិត្តរបស់គេពីរនាក់ទៀត)
"មែនហើយ firstនេះឯងមិនឃ្លានទេមែនទេបានជាមកដល់អង្គុយថ្មឹងបែបនេះ"Ford(និយាយទាំងមុខស្អុយប៉ែផងcuteផងព្រោះគេកំពុងឃ្លាន)
"ហើយពួកឯងមិនកម្មង់ទៅ ឬពួកឯងមិនចេះកម្មង់?"First(សម្លេងតួឯកប្រុសយើងនេះអី មើលតែសម្ដីក៏ដឹងថាគេជាមនុស្សយ៉ាងម៉េចដែល គឺគេណា៎ជាមនុស្សដែលមិនសូវចេះមាត់ករនោះទេនិយាយមួយមាត់ៗមកគឺចុកតែម្ដង)
"មើលវាយាយចុះ ហើុយតោះFordយើងទៅកម្មង់អីញ៉ាំវិញនៅនិយាយជាមួយវាទៀតដាច់ពោះវៀនស្លាប់ឥឡូវហើយ"Neo(និយាយរួចក៏កៀកករFordទៅកម្មង់អីញ៉ាំ)
"អុឺតោះទៅទិញអីញ៉ាំ យើងឃ្លានចង់ងាប់ហើយ"Ford(និយាយហើយក៏ដើរចេញទៅដោយNeoមិនភ្លេចបន្ថែមពីក្រោយថា)
"ឯងនេះគិតតែពីឃ្លានមែន មួយថ្ងៃៗឃើញតែពីញ៉ាំ ញ៉ាំមិនចេះឆ្អែតសោះ"Neo(ថាឲFordព្រោះគេពូកែញ៉ាំណាស់ គឺស្ដេចញ៉ាំតែម្ដង)
"ហុើយ! ពួកឯងនេះដូចតែគ្នាគ្មានខុសសោះ"First(ក្រវីក្បាលហួសចិត្តនឹងមិត្តខ្លួនឯង រួចក៏លើកសៀវភៅមកអាន)
<សាច់រឿងក៏កាត់មកដល់ពេលចេញទៅផ្ទះ>
"ពួកឯងយើងទៅផ្ទះមុនហើយណា៎"Khao(និយាយរួចក៏លើកដៃbye-byeហើយក៏ឡើងឡានក្រុងទៅបាត់ទៅ){កន្លែងនេះadminសូមប្រាប់បន្តិចថាKhaoមិនមែនជាកូនអ្នកក្រអីណាស់ណា៎ទេតែគេចូលចិត្តធ្វើខ្លួនសមញ្ញៗបែបនេះឯង}
"អេ៎ ហុើយអាមិត្តមួយនេះរកឯងនិយាយអីមិទាន់"Mark(និយាយថាឲKhaoដែរឡើងឡានទៅបាត់នោះ ព្រោះគេចង់បបួលKhaoទៅក្លឹប)
"ហើុយ នេះឯងនៅមិនដឹងចរិតវាទៀតហេស៎"Louis(និយាយរួចក៏កៀកករMarkដើរទៅផ្ទះ ព្រោះព្រោះផ្ទះពួកទៅផ្លូវតែមួយ)
<ក្រឡេកមកមើលតួប្រុសយើងឯណេះវិញ>
"នេះពួកឯងមិនគិតទៅផ្ទះទេហេស៎"First(ថាឲមិត្តរបស់ខ្លួនដែលកំពុងតែនៅតាមចែចង់សិស្សប្អូននោះ)
"អុឺៗ យើងទៅហើយឯងនេះរកយើងញ៉ែស្រីបន្តិចមិនបាន"Neo(និយាយទាំងធ្វើមុខជូរហួញ ព្រោះត្រូវមិត្តស្ដីឲកណ្តាលមុខសិស្សប្អូនបែបនេះ ហើយក៏ដើរទៅរកមិត្ត)
"អេស៎ ចាំយើងផងមើស បងលាហើយអូនៗ"Ford(មុននឹងរត់ទៅក៏មិនភ្លេចងាកមកនិយាយជាមួយសិស្សប្អូនមុននឹងទៅ)ខ្លួនតូចទេតែញ៉ែស្រីសាហាវណាស់
"ឆាប់ឡើងឡានទៅ នៅឈរដល់ណា៎ទៀត"First(ស្ដីឲមិត្តព្រោះគេនៅឈរមិនព្រមឡើងឡាន)
"ដឹងហើយៗ ឯងនេះគិតទេពីស្ដីឲ"Neo&Ford(និយាយផងធ្វើទឹកមុខគួរឲចង់សើចផង)
<ពេលមកដល់ផ្លូវចូលផ្ទះ>
"យើងចូលផ្ទះហើយ អរគុណណា៎"Ford(និយាយរួចក៏រត់ចូលផ្ទះបាត់)
"អុឺ យើងទៅសិនហើយbye"First&Neo(និយាយទៅកាន់Ford រួចក៏បើកឡានទៅផ្ទះទៅ)ព្រោះផ្ទះពួកគេពីរនាក់នៅជាប់គ្នា ពេលមកដល់ផ្ទះពួកគេក៏បានLineទៅប្រាប់Fordថាពួកគេបានមកដល់ផ្ទះហើយ
YOU ARE READING
Love had no answer - ស្នេហ៍គ្មានចម្លើយ
Actionផ្តើមឡើងដោយមានក្មេងប្រុសប្រើពីរនាក់រៀននៅសកលវិទ្យាល័យជាមួយគ្នាហើយបានលួចស្រឡាញ់គ្នារៀងៗតែពួកគេមិនដែលបង្ហាញអារម្មណ៍ឲគ្នាដឹងនោះទេ....នៅថ្ងៃបញ្ចប់ការសិក្សារពួកគេក៏បានសម្រេចចិត្តណាត់គ្នាជាលើកដំបូងដើម្បីបង្ហាញអារម្មណ៍ចំពោះគ្នាទៅវិញទៅមកប៉ុន្តែបែជាពួកគេបែជាជ...