3

11.5K 518 6
                                    

Kalkip uraz'i uyandirmaya gittim beyfendi alarmin sesiyle kalkamiyor.
Urazzzzz kalk artik bee. Baktim olmuyor gidip buzlu su getirdim ve buse ölümün benim elimden olacak diyerek anirdi.ve ben depar atarak kactim.maddi durumumuz iyi oldugu icin koleje gidiyoruz. Okul'u sevmemin tek nedeni üniformamiz yok giyinip asagi indim.annem kahvaltiyi hazirlamis babamla konusuyordu.gidip ikisinide öptüm.annem buse sabah uraz neden bagirdi?
Uyanmasi icin su doktum annem
Aferin buse diye kizdi annem berfini uyandirdinmi ?    Valla anne bu kiz tam bir suslu ben kalktigimda giyecek kiyafet ariyordu. Tam o sirada kafama vir şaplak yedim tabikide uraz salagindan salak buse niye oyle uyandiriyon .icinden ettigi kufurleri gözlerinden anliyorum gsgsgsg Sonra assagi berfin indi vay be bu kiz gercekten güzel günaydin millettttt diye anirdi salak arkadasim ne aniriyon salatalik (küfür yerine böyle seyler diyoruzbbsbssnn) sanane marul mutluyum ben senin gibi yatakta fosillesmeye yüz tutmuyorum ben ona yav he he bakislarimdan attim babam artik dayanamayip sussanizda kahvalti etsek diyince masaya kurulduk kahvlatimizi bitirip motora bindik berfin ve benim motorumuz var uraz salaginin arabasi var(PARA SAOLSUN ehliyetsiz kullanabiliyoruz) .Okula geldik yine klasik okulun ilk günü gibi eteksiz götler kucaklasiyorlar arkadas zaten tatildede berabersiniz teallam ya .ooo buse naber bu arada uraz ben ve berfinin ortak arkadaslarimiz var ikizler (kerim -melih) ve baran.Baran cok sakindir ama patladimi iyi patlar ve 2 senelik sevgilisi var yaren cok tatli kizdir . kerim tam bir aç aciktimi her seyi yiyebilir melih ise kizlari gozleriye soyan birisi uraz'ın 2. versiyonu hepimiz 7 senelik arkadaslariz kardes'te denebilir.
Klasik bir müdür konusmasindan sonra siniflara gectik hepimiz ayni siniftayiz duvar kenarina ben berfin arkada ikizler en arkada uraz ve baran. Benim bir platoniyim var cocuga bir kere yardim ettim o gun bu gundur bana asik ama ucan inegin teki


Kisa oldu ama telafi edicem bb 

-buse

mafya kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin