deel 1

17 0 0
                                    

Ik sta voor de deur bij mijn vriendin en klop aan,"hey hoe gaat het?" "Ehm ja goed en met jou?" "Ja ook, zullen we dan maar gaan?"We fietsen snel naar school,we zijn namelijk bijna te laat.Waneer we aangekomen zijn op school rennen we snel naar het lokaal 313."Top we zijn nog op tijd zeg ik,gelukkig ja," zegt haar vriendin.Ik kijk naar Lucas en denk:waarom is hij toch zo knap.Hij staart terug,Ik draai met mijn hoofd de andere kant op.Hij lacht en kijk ook weg.Ik voel iets trillen in mijn zak het is mijn telefoon."Lekker aan het flirten met Lucas?"Stuurt mijn vriendin.Ik kijk haar aan en steek een middelvinger naar haar op.We lachen naar elkaar.Gelukkig school is voorbij en ik loop naar mijn fiets.Maar huh hij stond toch hier?.Ik loop de fietsenstalling door om te kijken of ik hem zie maar nee,wel zie ik Lucas."Hey ben je iets kwijt?" "Ja ik kan mijn fiets niet meer vinden,oh dat is raar wil je een lift?"dat hoeft hij geen tweede keer te vragen."Uhm ja als je tijd heb."Ik spring achterop en omg hij ruikt zo lekker."Wat is je adres?" vraagt hij.Kalverstraat,we fietsen naar mijn straat en ik spring van de fiets."Hier is het,"zeg ik."bedankt voor de lift,graag gedaan."Ik kijk hem aan en ik zoen hem.Ik ren naar binnen en ik kan net nog zien dat hij naar me lacht.Omg heb ik nou net gezoend,ik kan het niet beseffen.Ik kom vrolijk thuis en zie Jessie op de bank zitten."Hey zus,hey wat ben jij vrolijk"."Uhm ja nou ik heb net met Lucas gezoend,wat!? Ik bedoel wat leuk voor je."

moordenaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu