exercise (0.1)

278 33 38
                                    

Okumaya başladığınız tarih⏤͟͟͞͞ ✿ ➥

٭❀٭


Dans alıştırması yapacaktık, yani biz öyle sözleşmiştik. Yurdun dans stüdyosunda dans edecektik. Yani, Minho hyung ile evet bugün o sayılı günlerden biriydi, nadir olurdu böyle sözleşip buluşmamız, yani üyeler olmadan tek ikimizin olduğu zamanlar.

Ben Minho hyungla tekken daha rahat hissediyorum. Nedenini bilmiyorum sanırım hoşlantı falan. Uhh, hayır hoşlantı falan değil ben aşık oldum.

Herneyse geç kalacağım, kıyafetlerimi giyip aşağıya ineceğim.

Kıyafet olarak üstüme;
Beyaz t-shirt altıma siyah diz üstü dar ama rahat bir şort giydim. Zaten çok süslenmeye gerek yoktu bu bir date değildi, sonuç olarak sadece dans edeceğiz. Saçımı da at kuyruğu yaptıktan sonra telefonumu ve anahtarımı alıp çıktım.

Dans stüdyosunda onu göremedim, belki ondan önce gelmişimdir? ki bu biraz zor. Kapıyı kapattıktan sonra, aynadan beni izleyen bir adet Lee Minho ile karşılaştım.

“ah, Minho hyung beni korkuttun
bir an beni ekeceksin sandım. ” alaylıca söylemiştim ama cidden öyle zannetmiştim.

“olur mu hiç Hyunjin-ah! ” dedi ve devamını getirdi,
“hiç senin gibi birini eker miyim? ” ne demek bu?

“n-nasıl? ” kekeliyorum kahretsin.

“diyorum ki, senin gibi dünya güzeli birini nasıl eke bilirim? ”

“E-ehm.. T-teşekkür ederim.” tüm kan beynimde toplanıyor..

“hyunjin-shii iyi misin? ” değilim.

“iyiyim.” değilim..

“ama kırmızı oldun? ”

“Ha şey ya, oda çok sıcak! Sence de değil mi? ”

Minho yüzüme ‘ben anladım :)’ sırıtışı ile baktı ve,

“evet, evet çok sıcak senin kadar olmasa da. ”

“HYUNG! ”

“Tamamm sustum!”

“Minho, hangi dansı yapacağız? ”

“Hmm, Red lights? ” piç bir gülüş ile yüzüme bakarken, ben yine domatese dönmüştüm. Ama reddetmeyecektim, artık akışına bırakacağım.

“Olur, bana uyar. ” o da şaşırmış ve kulakları pembeleşmişti.

Şarkıyı açmıştık, dans ederken sürekli aynadan birbirimize bakıyorduk. En sonunda alıştırma bittiğinde ikimizde kan yer içinde kalmıştık. Minho hyung’un anlına yapışan saçları, ıslanmaktan vücuduna yapışan beyaz
tişörtü onun göğüs kaslarını cidden ortaya çıkarıyordu.

Ona bakmayı kestiğimde, onunda bana baktığını anladım ve kendimi incelemeye başladım. Dar şortum ıslanmış ve iyice baldırlarıma yani kalçama yapışmıştı. Tişörtüm ise Minho’nun kinden farksızdı.. saçlarımda anlıma yapışmıştı, ve soluk soluğa kalmış  resmen +18 sesler çıkarıyordum. Bunu sesleri dinlemeye başlayınca fark ettim..

“çok terledim, arka odaya
geçelim mi? ”

“ne? ”

“arka odaya geçelim. ”

“... ”

ꉂ(ˊᗜˋ*)♡✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*

Nasıl olmuş? Yorum ve vote verin starlarım✰★

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I sweated a lot『hyunho♡』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin