LOVE -Bölüm: 1

137 14 7
                                    

Yine sıkıcı bir okul günne başlıyordum. En yakin arkadaşım Lucy ile koridorda dolabımdan kitaplarımı alıyordum. Lucy ise hararetli bir şekilde bana bişiler anlatıyordu ben ise onu ara sıra dinliyordum, şuan kendimi Christina Peri -human a vermiştim. Dudağımı oynatarak şarkıya eşlik ediyordum. Lucy bunu anlamış olacak ki;

"MİA sen beni dinlemiyor musun?"

"Ahh Üzgünüm L kendimi şarkıya vermiştim ne diyordun?"

O sıra dolabın kapağını kapatmış ve sınıflara doğru ilerlemeye başlamıştık. En kısa sürede dolabımı düzenlemem gerekiyordu.

" Beni nasıl dinlemezsin M. Diyorum ki bayıldığım vine youtuber yıldızları vardı ya onlar geliyor!!! Bizim okula inanabiliyor musun? Hala şoktayım. CAMERAN DALLAS, HAYES GRİER, VE NASH GRİER... Sadece bizim okula inanamıyorum birtanelerim... hele aşkım NASHH"

"Tamam sakin ol Lucy. Sadece video çekip ünlü olmuşlar, kesin şımarıklardir da şimdi onlar, yine kendini beğenmiş tipler. Ne var bunda bu kadar bayılıyorsun, tapsaydıın!! Abartma yani."

"Ya deme öyle ve 3 hafta sonra burdalarmış okul bize faydalı ve eğlenceli bir etkinlik olarak böyle bir program hazırlamış bla bla bla. En güzeli ise Hayes bizim okulda 2 hafta once gelicek ve alıştırma yapıçakmış daha sonra tamamen bizim okuldaymış. Çünkü taşınıyorlarmış. Hayes burada olursa Nash Grier'ı görebilirim demek. Yaşasın ;)"

"Tamam hadi derse girelim artık zil çaldı. Hem hayes bizimle yaşıtmı kii."

"Haklısın. Tabi ki taşıt 15 yaşında."

Okul bitmiş ve eve doğru yol alıyordum. Bütün gün okuldaki neredeyse bütün kızların Nash, Hayes ve cameran konuşmalarını dinlemistim ve başım adeta çatlıyordu. Eve geldiğimde anneme bugün akşam yemeğine inemeyeceğimi söyledim. Odama çıktım üstümü değiştirdim, elimi yüzümü yıkadım. Ödevleri yaptım ve son olarak biraz ders çalıştım. Bilgisayarda geziniyordum ki birden kafama dank etti ve şu bizim okula gelicek olan gruba bir bakayım dedim. Google'la ilk olarak Nash Grier yazdım. Gerçeği söylemeliyim ki bir afete benziyordu ama o gözler beni eritmişti. Sanırım biraz önyargılı davranmıştım. Biraz daha bakındıktan sonra Hayes Grier yazdım. Cameran'ı zaten biliyordum snapchat ' imde ekliydi ve inanılmaz tatlıydı, yüzü adeta her an şekil alabilen bir sünger gibiydi. -bu nasıl bir benzetme :D- Hayesss sanırım büyük konuştum.

Bugün oldukça yorulmuştum. Bu yüzden bu araştırmaya bir son verip -ne kadar istemesemde yatmam gerekiyordu. Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar geçe oturmuştum. Saatlerce muhteşem üçlünün daha çok Hayes'in videolarını izlemiş, röportajlarını okumuştum. Çok eğlencelilerdi. Sanırım Lucy oldukça haklıydı. Biran önce kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

@itshayes2000

LOVE (Hayes grier)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin