–Charlotte, chodź tutaj na chwilę!- To twoja mama wołała cię z salonu. Odłożyłaś książkę na biurko i poszłaś do salonu, w którym siedziała twoją mama i ojciec.
–Charlotte, kochanie, wyjeżdżamy.
–znowu?
–niestety, tak. Ale przecież poradzisz sobie bez nas, prawda? Nie zostajesz sama pierwszy raz.
–tak, poradzę sobie.
–Dobrze, to my już wychodzimy. Zamkniesz za nami drzwi, okej?
–mhm.– nie lubiłaś, kiedy Twoi rodzice wyjeżdżali, a zwłaszcza na długo. Ale nie mogłaś nic poradzić. Kiedy twoi rodzice wyszli z mieszkania z walizkami, a ty zamknęłaś drzwi na klucz. Poszłaś do swojego pokoju, by kontynuować książkę, którą czytałaś. Była ciekawa, lubiłaś ją. Opowiadała o dziewczynie, której świat wywrócił się do góry nogami po stracie rodziców. Nawet nie myślałaś, że ciebie też w niedalekiej przyszłości coś takiego spotka. Tak się zaczytałaś, że nawet nie zauważyłaś kiedy zrobił się wieczór. Poszłaś do kuchni by zjeść kolację, kiedy ktoś zapukał do twoich drzwi. Zdziwiłaś się, bo przecież nikt nie miał do ciebie przychodzić. Kiedy otworzyłaś drzwi, ujrzałaś ponurego policjanta, a za nim stała... Twoja ciotka. Nie wiedziałaś co się dzieje, ale twoje serce stanęło, kiedy policjant przekazał ci smutną wiadomość.
–Twoi rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Przykro mi, ale musisz teraz w przeciągu dwóch dni zamieszkać z twoim nowym opiekunem prawnym, czyli z twoją ciocią.
Twój świat właśnie się zawalił.
Nie wiedziałaś, co robić.
Kiedy policjant odszedł, twoja ciocia weszła do środka, zamknęła drzwi, po czym mocno cię przytuliła.
–kochanie, tak mi przykro...
Nie płakałaś. Stałaś jak wryta, i myślałaś, jak to się wszystko stało. Twoje oczy szeroko się otwarły, kiedy zwizualowałaś sobie, jak mógł wyglądać wypadek, a po tym prawdziwy sens słów ,,Twoi rodzice zginęli w wypadku".
Wszystko się skończyło.
Zostałaś sama, pozbawiona rodziców, normalnego życia.
Teraz wszystko miało zacząć się od nowa.
Całe twoje życie.
CZYTASZ
You Know Me
FanfictionJesteś nastoletnią dziewczyną, która straciła rodziców w wypadku. Zamieszkujesz u przyszywanej bogatej ciotki, która ma starszego od ciebie o trzy lata syna. Jak będzie wyglądać twoje życie? Przekonaj się, czytając te książkę.