úvod:
hlavní postava se jmenuje Ximoflonia.
její sestra se jmenuje Flora a její kámoš neboli partner se jmenuje Luky.
zbytek se dozvíte v příběhu.
pohled - Ximoflonia
---------------------------------------------dnes má ségra dlouhou prodlouženou, a já se rozhodla tam jít.
nevím co na sebe, nemám žádné šaty, nosím jen kalhoty. asi půjdu za mamkou aby mi něco pomohla vymyslet.,,mami ??" zavolala jsem na mamku.
,,co potřebuješ ? a co si vlastně vezmeš na sebe ?" zeptala se.
,,no to je ten problém. já nevím." odpověděla jsem a sedla si na postel.
,,něco najdeme. ale proč sis na to nevzpomněla dřív ??
,,nevím.. prostě jsem si to uvědomila až teď."mamka šáhla do skříně, a vytáhla černou sukni. mám ji ráda, ale moc ji nenosím. k tomu vytáhla nějakou černou halenku s růží na levé straně, která má tříštvrteční rukávy, ale bez ramen.
oblýkla jsem si to, a podívala se do zrcadla. bylo to nádherný.. ale něco tomu chybí. mamka přišla s tlustou červenou stuhou, kterou mi uvázala okolo pasu, a v zadu to zavázala krásnou mašlí.,,já myslím že dobrý" řekla mamka, když si mě prohlídla.
,,že ? je to nádhera. děkuji 😁" odpověděla jsem
,,nemáš vůbec zač. tak.. a teď mi musíš pomoct se rozhodnout, mezi 2 šaty." řekla mamka
,,jasný. uka !" řekla jsem jí.maka se představila v 1. šatech. byly to takový dlouhý vínový s krátkým rukávem. na tý vínový látce byla taková průsvitná látka, která na sobě měla kytičky.
2. šaty, byly hodně tmavě modrý s kamínkama. taky krátký rukáv a dlouhá sukně.,,je to těžký, ale asi spíš ty vínový" řekla jsem mamce.
,,jo ? já se v nich taky cítím líp." zkonstatovala mamka
,,no tak je rozhodnuto. vínový" řekla jsem a odešla se připravit.rozpustila jsem si vlasy z culíku. včera večer jsem si je umývala, a přez noc navlnila. takže jsem to pročísla jen velkým hřebenem abych nebyla ovce.
dala jsem si jemně korektor pod oči, protože jsem tu noc před tím moc nenaspala. mám chuť si udělat linky. ale dovolí mi to mamka ?? povede se mi to ?? musím se zeptat.
,,mamko můžu si udělat linky !?" zakřičela jsem.
,,linky ?? mm.. no tak jo." odpověděla
,,můžu si je udělat normální ? ne malinký ??" zeptala jsem se.
,,jo, asi jo" mamka odpověděla.
,,dikec !!" řekla jsem nadšeně.začala jsem si dělat linky. 1. dokonalá... 2. vypadá podobně. takže bomba.
dala jsem si rtěnku s pH filtrem.navlékla silonky, a dala si mobil do pouzdra na foťák, který jsem si brala. začala jsem přemýšlet co si dám za boty. a potom mě napadlo že mám vlastně černý corversky s růžičkama. to se dokonale hodí.
,,já jsem hotová !!" řekla jsem mamce.
,,já taky !" odpověděla
,,uka uka uka !" přiběhl táta
,,wow... tady se postavte. já si vás vyfotím." řekl nadšenětaťka nás vyfotil, a my jsme se obuly, i táta, protože nás tam veze autem.
když jsme dorazily, tak nás táta vysadil, my jsme se s ním rozloučily a šli do sálu.když jsme přišli tak tam bylo už plno lidí. my jsme měli s mamkou zarezervovaný malý stoleček pro 3 osoby. tam jsme se posadily. mamka mi dala svoje věci, a šla za ségrou jí pomoct s šatama a účesem. já jsem tam čekala. sama. tak jsem vytáhla telefon a zjistila jsem že přišlo BeReal. tak jsem ho vyfotila s popiskem "sama na plese, čekám na mamku a až to začne"
_______
ČTEŠ
✨ malé příběhy ✨
Teen Fictionjsou to příběhy co mě třeba ve škole nebo jen tak napadly. každá kapitola bude jiný příběh. většinou to jsou scénky co třeba chci aby se mi stali. ale jsou to i příběhy co mě random napadnou. 🔅 užijte si příběh 🔅 a omlouvám se že na začátku vět ne...