pohled - hlavní postava
flash back.☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
měli jsme čtenářské dílny. a zrovna jsme probírali audioknihy. každý jsme dostali kus příběhu, a měli se ho naučit nazpaměť. dnešní hodinu jsme měli prostor si to procvičit. jenže já měl velice lehký úryvek, a tak jsem to uměl za 2 minutky.
sedl jsem si mezi parapety na židli, a lehl si na jeden z parapetů. krásně tam na mě svítilo sluníčko, takže mi bylo dokonale teplo.
usnul jsem.probudilo mě jemné pohlazení po vlasech.
chvíli jsem ještě jen tak ležel, a pak jsem slyšel něco jako hluk.
V tu chvíli jsem si uvědomil že nejsem v mé třídě ale pořád v té kde jsme měli hodinu.
rychle jsem otevřel oči a normálně si sedl, přede mnou na parapetě ležel lísteček.
,,to je instagram ? asi jo." řekl jsem si.
lísteček jsem hodil do za obal telefonu, vzal si batoh na záda, nandal kapuci, židli nechal židlí a "vystřelil" ven ze třídy.
běžel jsem až k nám do třídy kde jsem si vyčerpaně sedl na židi.jen tak jsem chvíli seděl a přemýšlel. kdo byl ten kdo mě pohladil po vlasech, kdo tam nechal ten lísteček, byl vlastně vůbec pro mě ?
zazvonilo na hodinu a já si uvědomil že bych si mohl nachystat na hodinu.
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
šel jsem domů ze školy.
byl pátek, a dneska je to přesně týden po maturitách.
vyjdu ze školy a rozejdu se cestou do kopce domů.
už šlapu kopec, a v tom ke mě přiběhne taková skupinka z naší třídy. 2 holky, a 3 kluci.,,hele nepůjdeš s námi na párty ?"
zeptali se mě. já byl mimo. já a párty ? nemyslím si.
otočil jsem se, a už se nadechoval na zdvořilé odmítnutí a v tom mi jeden z nich skočil do řeči.,,je to na oslavu maturity. budou se hrát různý hry, popíjet alkohol, a jídla bude dost. nemusíš jít jestli nechceš, ale budeme rádi když se přidáš."
po tomto monologu mi podal papír, asi s informacemi ohledně ty párty.
,,díky, ještě uvidím. ale kouknu se na to."
poděkoval jsem, oni se na mě všichni usmáli, odešel jsem.když jsem došel domů, tak mě hned přivítala má kočka. Laurinka.
odhodil jsem batoh, vzal si ji do náruče, a ve vlněných papučích si šel lehnout na gauč.když jsem Lauru položil vedle mě, tak si zalezla do mé mikiny a rozhodla se jít spát.
začal jsem si číst ten papír s informacemi.
nebyl to obyčejný papír.. byl to spíš zmenšenina plakátu.datum: 21.6. sobota
čas: od 22:30
místo konání: bar Zoem
vstup: zdarma 18+
bude se tančit, hrát hry, pít alkohol a prostě slavit.toto tam bylo napsáno. nevím jestli bych tam měl jít. já nejsem moc sociální člověk který by chodil na párty pro maturanty.. vůbec na nějakou párty.
zkusím o tom popřemýšlet.
naštěstí to je až za 4 dny, takže mám čas se rozmyslet.
,,mohl by jsi tam jít. kdykoliv můžeš odejít" začal jsem si říkat v duchu, a při této myšlence jsem usnul stejně jako Laura.probudil jsem se až v deset večer.
měl jsem hlad, a tak jsem šel do kuchyně si udělat špagety s kečupem, sýrem, a opečeným nakrájeným párkem.ta párty mi pořád vrtala hlavou. začínám se víc přikloňovat k možnosti že půjdu. ale nevím teda co si dám na sebe.
o 3 dny později.
ČTEŠ
✨ malé příběhy ✨
Fiksi Remajajsou to příběhy co mě třeba ve škole nebo jen tak napadly. každá kapitola bude jiný příběh. většinou to jsou scénky co třeba chci aby se mi stali. ale jsou to i příběhy co mě random napadnou. 🔅 užijte si příběh 🔅 a omlouvám se že na začátku vět ne...