Karakterler

139 6 3
                                    

Demet Özdemir olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Pınar karakteri=

Zeki , güzel ve her zaman başını belaya sokan tatlı bir kız. 20 Yaşında. En sevdiği renk mavi ve yeşil çünkü ona göre mavi ve yeşil hayatın renkleri.... Babasını küçükken trafik Kazasında kaybetmiş. Sadece annesi var fakat o da hasta. Ameliyat olması gerekiyor ama ameliyat için para istiyorlar .Pınar ise bu parayı tamamlamak için okuldan sonra sürekli Çalışıyor.En yakın Arkadaşı Mira ve Deniz(erkek).

Yusuf Çim olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Demir karakteri=
Yakışıklı , zengin , biraz şımarık bir karakter. 21 Yaşında. Babası ile annesi boşanmış , boşandıktan 1 ay sonra da babası Sinem denen Kadınla evlenmiştir. Annesi ise bir süre geçtikten sonra başka bir adamla evlenmiş fakat evlendiği adam annesine çok şiddet uygulamış ve annesi intihar etmiştir . Demir'in artık kız kardeşi Güneş ve yakın arkadaşları Berk ve Ozan 'dan başka güveneceği hiç kimse kalmamıştır.

Selin Şekerci olarak hayal ettiğim ve sizinle hayal etmenizi istediğim Mira karakteri=
Pınar'ın en yakın Arkadaşı . 20 Yaşında . Aynı mahallede oturuyorlar. Küçüklükten beri Pınar ve Deniz ile arkadaşlar . Tek çocuk. Annesinin bir tanesi ama babası fazla umursamıyor Mira'yı.

Berk Cankat olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Deniz karakteri=
Pınar'ın ve Mira'nın en yakın Arkadaşı. 21 Yaşında .Aynı mahalde oturuyorlar .1Tane ablası var . Ablasının adı Alya.

Furkan Andıç olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Berk karakteri=
Demir'in en yakın Arkadaşı.21Yaşında. 1 tane abisi var. Abisinin adı Özgür.Zengin ve yakışıklı biri Berk. Aynı zamanda Okulun en popüler çocuklarından biri..

Fırat Altunmeşe olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Ozan karakteri =
Demir'in ve Berk'in en yakın Arkadaşı. 21 Yaşında.Babası annesini aldatmış ve annesini bunu öğrendiğinde Ozan çok zor günler geçirmiştir. Bu zor Günler'de en çok Demir,Berk ve Berk'in abisi Özgür yardım etmiştir.

Gizem Karaca olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Güneş karakteri=
Demir 'in kız kardeşi.19 Yaşında . Özgüveni çok fazla bir kız. Herşeyi akışına bırakmayı tercih ediyor.

Açelya Topaloğlu olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Alya karakteri=
Deniz'in ablası.22 yaşında.Burçlara falan önem verir. Oğlak burcudur.

Fırat Albayram olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Özgür karakteri=

Berk'in abisi. 23 yaşında. Karizmatik ve komik bir karakter.

Deniz Baysal olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Melisa karakteri=

Pınar ve Mira'nın can düşmanı. İkisinide hiç sevmiyor ve sürekli kötülüyor. (Baysalistler kızmayın hikayenin sonunda o da iyi bjri oluyor ..)

Dilşad Şimşek olarak hayal ettiğim ve etmenizi istediğim Sinem karakteri=

Demir ve Güneş'in üvey annesi. Babalarına ikisinide kötülüyor. Daha sonra hamile kalıyor ve bebeğini düsürüyor. O zaman ikisinden de özür diliyor ve daha sessiz birine dönüşüyor.

Benim FilmimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin