Karanlık oda

9 3 2
                                    

Kız bana "düşme canın çok yanar" dedi O an aklıma şöyle bir düşünce gelmişti ben mi düşecektim yoksa onlar mı  beni  düşürecekti neyse sonra hoca geldi ve "Dikkat et kızım" dedi sonra herkes sınıflarına dağıldı bugün hocaların kendince düzenlediği bir parti vardı daha doğrusu partide denilemez bir kutlama kutlamanın olma sebebi ise sınavların bitmiş olması ve kavgaların azalmasıydı Ben partide sunucuydum .Yani eğer ben çıkmazsam hocalar bana çok kızarlar ve bir daha beni hiçbir kutlamaya katmazlardı. Ben sunuculuk için çok çalıştım ,bütün kelimeleri mi ezberlemiştim ama içimden bir ses bir terslik olacağını söylüyordu neyse sunuculuk için hazırlandım sahneye çıkmaya hazırdım birden telefonumu unuttuğumu fark edip hemen kostüm odasına girdim. Telefonu buldum ancak telefonum sanki oraya bilerek bırakılmış gibiydi ben çıkıyordum kapı üstüme kapandı. Kapıyı kaç kere açmaya çalıştım ama hiçbir şekilde açılmamıştı. Hatta bağırdım bile Ama kimse beni duymadı telefonumla aramak istedim , ama bu odada telefonun çekmediğini unutmuştum sonra birden odada bir ses duydum ses bana şunu söylüyordu "sana dikkat et dedim  ama sen beni dinlemedin şu an tek düşüneceğin şey; sonum nasıl olacak? Sorusu Çünkü sonunun nasıl olacağını biz bile daha bilmiyoruz senin ne yaptığına bağlı"
dedi Ben o an çok korkmuştum gerçekten sorunun nasıl olacağını mı? düşünmeliydim .Yoksa buradan nasıl çıkacağımı mı düşünmeliydim Ya da çıkamayacağımı eminim ki benim yerime hiç kimseye koyamazlar sunucu olarak çünkü bu kısa zamanda kimse o sunuculuğu ezberleyemez ve ezber olmadan hiçbir şekilde yapamazlar. Bu yüzden kutlamayı iptal edecekler ,ama Bana komplo kuranların, kimsenin  bu odaya girmesine izin vermeyeceğini çok iyi biliyorum. Bu yüzden beklemekten başka hiçbir çarem yok diye düşünüyordum sonra yerde bir sürü böcek gördüm ve bu böcekler benim zaafım yani o böcekler eğer bana dokunursa çıldırırım bana komple kuranların beni çok iyi araştırdığını anladım  çünkü beni araştırmasalar benim böceklerden bu kadar korktuğumu bilemezlerdi zaten tahmin ettiğimiz gibi bilerek yaptılar her şey o kadar iyi hazırlanmış ki ne yapacağım gerçekten bilmiyorum.

{Yazım yanlışı için kusura bakmayın.} "Hikaye gerçek değil kurgudur "
Yeni bölümleri çok geç atıyorum kusura bakmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin