Pov: Vince
Ik was aan het babbelen met een klasgenoot voor mij toen er ineens iemand op de deur klopte, er kwam een meisjes binnen, ik had haar nog nooit gezien ze was nieuw denk ik. Dat werd voor mij ook bevestig toen de directeur vroeg of het meisjes zich wou voorstellen "uuuhhh ik ben Caroline Timmers uhja Caro voor de vrienden" zij ze. Camille antwoord meteen, maar iets te luid, met "Caroline dus" ik kon m'n lach niet onderdrukken. De directeur gaf een reactie op Camille. Daarna keek het nieuwe meisje de klas rond, vanaf onze ogen elkaar kruisden keek ze rap weg. Vervolgens ging ze op de stoel schuin voor mij zitten, die was namelijk nog vrij.
Toen de bel ging, ging ik zo rap mogelijk de klas uit, samen met Camille. We kwamen aan op de speelplaats en Camille begon direct over "die nieuweling", "wat vinden jullie van die nieuweling" vroeg Camille aan mij en haar vriendinnen, Nona antwoordde meteen met "omghhh ze had zo een leuke bril op" waarna Camille met haar ogen draaide en antwoord "hell no Nona, wat een seut" ik antwoordde niet op Camille. Toen vroeg Camille duidelijk aan mij alleen wat ik vond van Caro. Ik antwoordde "gewoon, ze ziet er wel een lief meisje uit maar voor de rest weet ik het niet echt. "Camille vond dat duidelijk niet en maakte dat ook duidelijk. Toen ze zag dat Caro de speelplaats op wandelde pakte ze met beide handen m'n hoofd vast en kuste ze me vol op de mond.Pov: Caro
Ik wandelde, samen met Yemi en Kyona (Kyona zat naast mij en Yemi was de grappige jongen die me een plaats aanwees), naar buiten, toen we buiten aankwamen zag ik dat Camille de blonde jongen vol op de mond kuste. Ik wou het negeren maar het beeld bleef voor mijn gezicht opnieuw afspelen. "Aarde aan Caro, aarde aan Caro" ik werd uit m'n gedachten getrokken "aah Caro eindelijk, gaan we daar gaan zitten" vroeg Yemi met een grote glimlach. Ik anwoordde "uh ja isgoed." We gingen zitten en ik keek naar de andere kant van de speelplaats, Camille en de blonde jongen stonden daar niet meer. Yemi begon vragen te stellen zoals "waarom ben je verhuist" en "wat vind je van de klas" ik antwoordde op al zijn vragen, ookal loog ik over sommige dingen, maar ineens vroeg hij "en Caro heb jij al eens een oogje gehad op iemand." Ik voelde dat ik helemaal rood werd en zij, iets te, rap "nee hoe kom je daar bij" Yemi lachte en zij "nee gewoon." Kyona zat er maar wat stil bij, maar Yemi had daarnet al gezegt dat Kyona altijd wat stiller is. Yemi wou nog zoveel vertellen, maar daar kwam de bel tussen. "Triiingggg, triiiknggg" "Lap Engels" zei ik direct. Yemi moest lachen. "Engels valt mee toch" zij hij. Ik keek hem aan en zij "Meevallen?, niet direct" Yemi lachte weer en we gingen, samen met Kyona, terug naar ons lokaal. De les Engels ging traag en was niet interessant, dus ik was zo blij toen de bel ging. Yemi sprong direct recht en riep "EINDELIJK NAAR HUIS" ik kon een lachje niet onderdrukken. Ik liep, samen met Yemi en Kyona, druk babbelent naar buiten. Ik was niet aan uitkijken, en liep vol tegen "de" blonde jongen aan. Ik viel op de grond en zag even niks meer. Toen ik mijn ogen opende zag ik dat de jongen boven mij hing. Ik hoorde hem vaag "gaat het" zeggen. Toen ik besefte wat er net was gebeurd stond ik direct op. Ik schaamde me echt, ik had het gevoel dat ik weer helemaal rood was geworden. De jongen vroeg nog eens "gaat het" waarop ik gewoon knikte, hij zij nog rap "ik ben Vince trouwens" ik antwoodde met Caro, ookal wist hij dat al, en liep dan snel weg naar buiten, weg uit deze genânte situatie....
JE LEEST
The storie of varo <3
Teen FictionCaro krijgt gevoelens voor een jongen, Vince. Hoewel Vince, Caro, totaal niet ziet staan, probeert ze toch op de 1 of andere manier dichter te komen bij hem. Gaat Vince ooit bij Caro komen, of kiest hij voor het populaire meisje "Camille"