Selam! Ben So Mun kendimden size biraz bahsedeyim okulda popülerim,derslerimde başarılıyım ve arkadaş çevrem baya var okuldaki en güzel kız Do Hana'ya asığım fakat ne yapacağımı bilmiyorum...
Okula gittim ve Hana'yı gördüm
Mun:Selam
Hana:Selam
Hana çok güzel bir kızdı oda derslerinde başarılıydı beden derslerinde hep voleybol oynardı,Hana'dan nefret eden kızlar vardı fakat onları hiç aldırmıyordu Hana'nın 3.dersi ve benimde 3.dersim bedendi,onunla karşılaşmayı çok istiyordum fakat göremiyordum teneffüs olunca hemen Hana'nın sınıfına gittim ve sırasında oturmuş bir şey düşünüyordu Hana'nın yanına gittim ve"Hana iyi misin?"dedim bana sadece şunu söyledi"Mun kendimi iyi hissetmiyorum"dedi ben endişelendim ama Hana ağlayarak kızlar tuvaletine gitti kızlar tuvaletine girmedim ama en son gittiğimde Hana iyi değildi Hana'nın en yakın arkadaşı Jiwoo'ya ne olduğunu sordum fakat bana "bende görmedim kaç gündür okula gelmedi" dedi daha da korkmuştum bu yüzden Hana'nın evine gittim evinde ağlamış bir şekilde uyuyordu saçını okşadım ve bir anda telefonu çaldı saklandım arayan babasıydı ve ağlayarak "Baba özür dilerim"dedi babası telefonda Hana'ya çok bağırdı telefonu kapattı ağladı ve uyudu sonra evinden çıktım kendi evime gittim aklımda sadece Hana vardı gece uyurken Hana'yı düşündüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒊𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓
FanficLise'de popüler olan Mun okulun en güzel kızı Hana'ya aşık olur...