Merhaba arkadaşlar lütfen kusura bakmayın hiç bölüm çıkarmaya vaktim yoktu çok özür dilerim bu yüzden biraz daha uzun bölüm çıkardım okuduğunuz için teşekkür ederim 🫶🏻🥹✨️🌼🤍
İlk dersin bitmesine 3 dk kalmıştır
Grace : Bugünlük bu kadar yeter toparlanabilirsiniz ve size uyarıda bulunmak istiyorum sınıfın yarısı gramer konularını ya da hatırlamıyor ya da karıştırıyor ya da hiç bilmiyor. Paragrafı okuduktan sonra ne anladığınızı yazın orada ne demek istedi diye sorduğumda sanki bu sınıfta bi tek ben ve bur öğrenci varmışım gibi geldi.( Hannah'ya bakarak söyler)
Gençler kendinize çeki düzen verin ya toparlayın kendinizi artık üniversitedesiniz kariyerinizi düşünün , geleceğinizi en azından ya, lütfen toparlayın kafanızı.(zil sesi)
Grace : ( kapıya göstererek) Buyurun .... Ah pardon Hannah sen çıkma seni biraz tutacağım, bir şey sormak istiyorum.
Hannah : He tamam hocam ( geri yerine oturur , herkes sınıftan çıkmıştır)
Grace : ( sınıf kapısını kapatır ve Hannah'nın oturduğu sıranın bir onune oturur yüzünü de ona döner)
Çok fazla tutmak istemiyorum sormak istediğim şey sen hiç özel ders aldın mı ? Çünkü senin ingilizcen gayet güzel bu sınıfın başarısı tek sende yani öyle gördüm.Hannah : Teşekkür ederim , hayır ben özer ders hiç almadım zor konulara gelince ihtiyaç duyduğumda bazıları kendim evde tekrar ederek sınavlara çalışıyorum yani benim özel bir sırrım yok ( tatlı gülümser)
Grace : ( kendini tutamayıp gülümser) Iyi bir öğrencisin Hannah bu arada senin bugün akşam saatlerinde bir işin var mı ?
Hannah : Yok boşum niye sordunuz ki ?
Grace : Saat 18.30 da bir restoranta geçmek istedim hem orada seninle bugün derste yeni geçtiğimiz konular hakkında konuşmak istiyorum diğer sınıfta aynı konuyu isleyecegim için acaba bana test ya da etkinlikler hazırlamaya yardımcı olur musun senin için sorun olmaz mı ?
Hannah : Olur teşekkür ederim teklifiniz için tabii ki yardımcı olurum hiç de sorun olmaz benim için ( gülümser ve elinde tuttuğu gözlüğünü giyer )
Grace : Süper bana numaranı ver sonra da konumunu atarsın seni alırım evinden
Hannah : Yok yok gerek yok ben kendim söyleyeceğiniz yere gelirim
Grace : Hayır olmaz benim öğrencimsin sana bir şey olsun istemiyorum hem sen çok narin birisin sana zarar verirlerse ben sonra kendimi affetmem hadi al yaz numaranı ( telefonunu uzatır)
Hannah : Tamam çok teşekkür ederim düşünceliğiniz için ( telefonu eline alır ve numarasını yazar ) Buyurun şöyle vereyim size
Grace : Tamamdır çok teşekkür ederim canım .... eeee ( yanlışlıkla canım dediğini farkedince utanır) pardon Hannah gidebilirsin iyi dersler
Hannah: Eee size de hocam ( elini sallayarak gülümser ve sınıftan çıkar)
Hannah 💭(düşündükleri) : Yeni öğretmenimiz çok zeki birisi ders anlatması çok sarıyor hem kendisi de güzel aslında ay Hannah saçmalama ya daha 1 saat onu tanıyorsun ayyyy doğru ben bugün onunla buluşacağım aslında bence korkacak bir şey yok güvenli birisine benziyor eğer olmasaydı kendim gelirim dediğimde kabul edebilirdi ya tamam Hannah bu kadar fazla takma sadece bugün gider gelirim hem ders hakkında konuşmak için beni çağırdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ingilizce öğretmenim
FanfictionHannah Miller örnek öğrencidir çok ders çalışır ve güzel dilleri konuşur ve hayatına tam mutlu başlangıç tarihi atacakken yeni ingilizce öğretmeni ile tanışıyor günler geçtikçe aralarındaki mesafe azalmaya ve kalplerin birbirine daha da ısınması i...